Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Weet iemand hoe je grote DMT kristallen kweekt ?

DaZeD

Alpiniste Kundalini
Inscrit
25 Août 2006
Messages
658
Ik zie soms foto's van grote mooie kristallen, weet iemand hoe je die zo groot kan maken?

Ik had eens gelezen dat je je DMT moet oplossen in warme Naptha en dan terug heel traag moet laten verdampen in een donkere ruimte, en dat er na 24 uur zich dikke kristallen gevormd zouden moeten hebben.

Ik heb dit niet geprobeerd omdat ik moeilijk kan geloven dat het zo simpel is.
Heeft iemand hier ervaring mee?
 

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
Naar mate je grotere hoeveelheden, of meerdere pulls in 1 keer uitdampt des te groter de kristallen zullen worden. 8)
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
In 1 keer uitdampt? Dit is onzin!

Je informatie klopt wel, Als je een oplossing hebt die nog niet verzadigd is, dus overmaat vloeistof, zullen pas kristallen onstaan wannneer dit verzadigingspunt is bereikt. Des te langzamer de vloeistof verdampt des te meer tijd heeft de dmt om uit te kristalliseren, de stof is selectiever voor zichzelf en zal zo groeien aan het al uitgekristalliseerde en zal minder vervuiling insluiten in zijn structuur.
 

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
Jah heeft gelijk
Dacht dat ik ergens gelezen had dat je dit o.a. kunt doen door een (bijna) verzadigde oplossing eindeloos van de koelkast naar de vriezer en weer terug te verplaatsen.
(Wel steeds een tijd erin laten)
Edit: ik zal de dmt-nexus er nog eens even op naslaan
Kon hier even niets uitgebreids vinden, wel dit stukje van iemand:
"One can allow it to sit undisturbed at room temperature to get the best sized crystal. Evaporation and oxidation can be prevented by covering the top of the container (a small hole wouldn't hurt). Just let it sit for a week or so and the crystals will be huge."

Laat even weten of en hoe het je lukt en wat het resultaat is aub :D
 

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
Jahvisions a dit:
In 1 keer uitdampt? Dit is onzin!

Je informatie klopt wel, Als je een oplossing hebt die nog niet verzadigd is, dus overmaat vloeistof, zullen pas kristallen onstaan wannneer dit verzadigingspunt is bereikt. Des te langzamer de vloeistof verdampt des te meer tijd heeft de dmt om uit te kristalliseren, de stof is selectiever voor zichzelf en zal zo groeien aan het al uitgekristalliseerde en zal minder vervuiling insluiten in zijn structuur.

Als ik 2 pulls trek binnen 10 minuten en die laat verdampen in 1 bak zonder wind zijn/lijken de crystallen groter dan van 1 pull... ik heb verder weinig verstand van de theorie erachter, maar dat was iig mijn ervaring :)

Wat is een betere manier volgens jouw?
 
Haut