Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Waterpijpen en theelepeltjes verboden in de VS

  • Auteur de la discussion Guest
  • Date de début

Anand

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Jan 2003
Messages
190
het is daar al jaren normaal dat je hash/waterpijpen als "lamponderdelen" moet kopen
 

MeneerCactus

Alpiniste Kundalini
Inscrit
24 Jan 2002
Messages
642
High Amerika is groot, heel groot.
Het aantal inwoners is mega groot.
In NewYork zijn overdag net zoveelmensen als in Nederland.

52 Staten met elk hun eigen aanscherping van regels.

De ene staat zal iets anders met dingen omgaan dan een ander. PF is gearresteerd, waarom niet alle andere vendors.

Ik vraag me af of PF wel belasting heeft betaald ?!

Ik ben wel eens in de States geweest, gunracks in de supermarkt. Helaas was wiskey alleen op zondag te koop tussen 1 en 2.

Rare jongens die amerikanen . . . .


 
G

Guest

Invité
Inderdaad raar. Soms weet je gewoon niet wat er in hun hoofd omgaat! Teelepeltjes verbieden. Je kind zou er maar mee thuis komen.
 

MeneerCactus

Alpiniste Kundalini
Inscrit
24 Jan 2002
Messages
642
Zo raar is het ook niet.
Een thee lepeltje in de lade van de keuken geeft geen probleem. Net als een pistool in de kluis geen probleem geeft.
Het is wat je ermee doet.

Een klein voorbeeld in relatie met Nederland:
We leggen een honkbalknuppel in de auto, op de hoeden plank. Hiervoor krijg je een bekeuring van onze overheid.
Leg je er een bal en handschoen naast is het okee.

Dat was het . . . . .

Heb je me kloon emailtje nog ontvangen?
 

NewIdentity

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Mai 2002
Messages
134
Ja je hebt gelijk natuurlijk, maar ik begrijp ook al niet waarom wiet verboden is dus wietpijpjes is al helemaal niet te begrijpen.

Zeker als ze dreigen met straffen van 3 jaar voor zoiets onschuldigs. Maar het meest vreemde aan deze zaak is nog het afpakken van de domeinnamen (of eigenlijk de verwijzingen naar de domeinnamen), zonder dat daar een rechtzaak aan vooraf is gegaan. Ook diverse websites met alleen informatie over wiet zijn afgesloten door de VS. Dat terwijl de KKK en allerlei paramilitaire organisatie rustig door kunnen gaan door de vrijheid van meningsuiting.

Lennart
 

MeneerCactus

Alpiniste Kundalini
Inscrit
24 Jan 2002
Messages
642
Amerika ooit opgericht door mensen die het gezeik in Europa zat waren.T oen de kolonisen het werk gedaan hadden kwamen de regelzieke Europeanen er aan.

In God we trust zegt men dan, maar of dan ook de bijbel wordt gelezen???

Hieronder de nieuwe disclaimer van de FSRE:

Disclaimer

Genesis 1 - The Creation

11 Then God said, "Let the land produce vegetation: seed-bearing plants and trees on the land that bear fruit with seed in it, according to their various kinds." And it was so.

12 The land produced vegetation: plants bearing seed according to their kinds and trees bearing fruit with seed in it according to their kinds. And God saw that it was good.

29 Then God said, "I give you every seed-bearing plant on the face of the whole earth and every tree that has fruit with seed in it. They will be yours for food.

In God we trust.

We also trust in the fact that you are 18 years or older.
We also trust in the fact that you will not use the spores for criminal purposes.
We also trust in the fact that it is not iligal for you to obtain and poses spores.

Peace,
Free Spore Ring Europe

Geloof dat ik me zo wel heb ingedekt tegen de furiueze Inquisitie van de HerbHaters.
 

NewIdentity

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Mai 2002
Messages
134
De disclaimer is echt geweldig Eric, zelfs al ben ik niet zo religieus. Maar tegen de Amerikaanse drooglegers met hun bijbels zal het wel helpen.

Nog een geweldig artikel gevonden in een Amerikaanse krant:
http://www.nationalreview.com/murdock/murdock030403.asp

Over wijnglas verkopers die aansprakelijk moeten worden gesteld voor 'drunk-driving' !

Lennart
 

Lytheon

Elfe Mécanique
Inscrit
10 Jan 2003
Messages
276
Hee,
Hoe kunnen mensen Amerika het land van de ongekende mogelijkheden noemen wanneer er zelfs geen materialen verkocht mogen worden die eventueel gebruikt zouden kunnen worden voor drugs gebruik?
Drugs zie ik zelf niet als iets crimineels, iedereen moet zelfs kunnen bepalen wat hij of zij gebruikt maar helaas is het wel zo dat er teveel mensen zijn die er niet verstandig mee overweg kunnen.
Een land waar zoveel vreemde regels zijn, waar de grens tussen rijk en arm zo groot is en waar er niet na wordt gedacht over hoe het wel verder moet met drugs kan ik geen democratie noemen.
Ik denk dat we ons moeten afvragen hoe dit verder moet want naar mijn mening is Amerika het land wat de grootste bedreiging voor de hele wereld is en niet alleen als het over de "wat on drugs" gaat.

Drug_Z is ArT -..- Anti-Globalisation
 
Haut