Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Waar Iboga bestellen?

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Ik vraag me af waar ik het beste iboga kan bestellen (niet de hele plant). Bij ******* is het niet op voorraad en ik heb geen ervaring met andere online-shop's.

Is er iemand die weet waar je goeie kwaliteit Iboga krijgt, voor een goeie prijs? Na al die verhalen op het forum van mensen met problemen bij bestellingen, ben ik er liever zeker van dat ik m'n geld goed investeer. :wink:


Peace! :mrgreen:

other_iboga.jpg
 

Frostie

Glandeuse pinéale
Inscrit
6 Avr 2007
Messages
164
was het gisteren niet op tv ?
waneer een reporter in de jungle was met een stam en het uitprobeerde, en alles moest uitkotsen..
Zou het wel ook eens willen proberen, maar wel niet op de manier dat hij het deed (eten)
lijkt me wel vet.
 

Paracoculi

Glandeuse pinéale
Inscrit
23 Juil 2007
Messages
136
Ja ik had er een stukje van op YouTube gezien, maar ik was bij iemand anders en ik weet niet meer hoe we het hadden gevonden, anders had ik wel een link geplaatst.
Het lijkt me inderdaad bijzonder spul, maar ik ga me er niet aan wagen. Ik heb nog een zakje liggen waar ik nooit wat mee gedaan heb, ik zou het je zo opsturen als het niet over datum was, maar helaas.

Een andere shop dan ******* of Travelers Garden die dit verkoopt ken ik niet, en die laatste is volgens mij de shop die je niet durft te vertrouwen, maar ik vertrouw ze wel.

Ik adviseer je om eerst wat meer op te zoeken over deze plant om teleurstellingen te voorkomen, er komt heel wat bij kijken, en er zitten wat serieuze risico's aan vast, maar daar kan ik je weinig over vertellen.

Succes ermee in elk geval
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Frostie a dit:
was het gisteren niet op tv ?
waneer een reporter in de jungle was met een stam en het uitprobeerde, en alles moest uitkotsen..
Zou het wel ook eens willen proberen, maar wel niet op de manier dat hij het deed (eten)
lijkt me wel vet.

Ja dat klopt ja... Dat zijn wel goeie documantaire's, ik heb diezelfde gast ook wel eens aan de ayahuasca gezien en yopo e.d. :)

Misschien bestel ik de Iboga wel bij mayaethnobotanicals aangezien ik daar geen verzendkosten betaal.
 
G

Guest

Invité
Ik wilde het net voorstellen, ******************** is denk wel een van de beste opties ;)
 
G

Guest

Invité
ik heb die documentaires ook gezien en ik vond ze erg goed. Weet iemand ook hoe deze "gast" heet? of hoe de serie documentaires heet die hij maakt?
 

Paracoculi

Glandeuse pinéale
Inscrit
23 Juil 2007
Messages
136
De serie heet 'Tribes' geloof ik, of 'The Tribe'
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Maya ethnobotanicals is de beste voor heel veel. :)
 

thadivine

Alpiniste Kundalini
Inscrit
22 Mai 2007
Messages
670
jah tribe is wel een goede serie, heb het een paar keer gezien en volgens mij komt het ook geregeld voor dat hij meedoet aan dit soort rituelen.

Sinds ik de iboga aflevering heb gezien staat dit ook op mijn to do lijst :)
 

ZOF

Glandeuse pinéale
Inscrit
22 Juin 2007
Messages
244
Weet iemand ook of je de stof ibogaine puur kan kopen? Want dat gebruiken ze bij die afkickklinieken volgens mij in capsules.

ZOF 8)
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ik heb gisteren "Ibogaine, Rites Of Passage" gezien, en daar werd verteld dat de trip meer dan 32 uur duurt. Goede begeleiding en nazorg bij dat soort experimenten lijkt me dus wel een must!

Ik zou wel geïnteresseerd zijn in een Iboga reis, maar dan niet in een afkickkliniek.
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Lijkt mij ook reuze intressant maar ik zou dan wel minstens een weekje vrij nemen voor dit middel.

Ik had ooit ergens een een tripreport gelezen, van iemand die van de morfineverslaving af wou na een rugcomplicatie, hij deed dat ook doormiddel van Iboga, 2 weken lang. met een lage dosis beginnen en dan opbouwen.
Hij bleef wel dan zijn dagelijkse ding doen zoals boodschappen ect
hierbij vertelde die dat heftige energieen tegen kwam die hij moest overwinnen. iedergeval een zeer intressante trip report wat mij ook erg tot dit middel trok.

anyway Iboga staat nog op mijn must to do lijst..
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Interessant, de mensen van iboga.nl raden niet de eenmalig hooggedoseerde megatrip aan (zoals te zien in Rites of Passage), maar een lage dosering, verdeeld over de dag, gedurende enkele maanden.
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Ja dat klopt, hoewel de mensen van Iboga.nl meer voor de geneeslijke krachten van iboga zijn dan voor gewoon een potje trippin.
Maar dan zou je alsnog iboga goed kunnen gebruiken voor spirituele doeleinden.

Ik weet niet of die serie Tribe kent?
daar kreeg ook de presentator ook een flinke iboga trip, bij een stam in Afrika, je had em moeten zien.. :p
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
Ja die aflevering van tribe heb ik ook gezien.
Zag er mij ook heftig spul uit.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Die aflevering van Tribe heb ik een paar maanden geleden ook gezien. Ik zette de TV aan, zapte tien seconden, en toen begon net dat programma. Ja, als je goeie wiet in huis hebt, heb je geen TV-gids nodig. :lol:
 
Haut