Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Waar Iboga bestellen?

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Ik vraag me af waar ik het beste iboga kan bestellen (niet de hele plant). Bij ******* is het niet op voorraad en ik heb geen ervaring met andere online-shop's.

Is er iemand die weet waar je goeie kwaliteit Iboga krijgt, voor een goeie prijs? Na al die verhalen op het forum van mensen met problemen bij bestellingen, ben ik er liever zeker van dat ik m'n geld goed investeer. :wink:


Peace! :mrgreen:

other_iboga.jpg
 

Frostie

Glandeuse pinéale
Inscrit
6 Avr 2007
Messages
164
was het gisteren niet op tv ?
waneer een reporter in de jungle was met een stam en het uitprobeerde, en alles moest uitkotsen..
Zou het wel ook eens willen proberen, maar wel niet op de manier dat hij het deed (eten)
lijkt me wel vet.
 

Paracoculi

Glandeuse pinéale
Inscrit
23 Juil 2007
Messages
136
Ja ik had er een stukje van op YouTube gezien, maar ik was bij iemand anders en ik weet niet meer hoe we het hadden gevonden, anders had ik wel een link geplaatst.
Het lijkt me inderdaad bijzonder spul, maar ik ga me er niet aan wagen. Ik heb nog een zakje liggen waar ik nooit wat mee gedaan heb, ik zou het je zo opsturen als het niet over datum was, maar helaas.

Een andere shop dan ******* of Travelers Garden die dit verkoopt ken ik niet, en die laatste is volgens mij de shop die je niet durft te vertrouwen, maar ik vertrouw ze wel.

Ik adviseer je om eerst wat meer op te zoeken over deze plant om teleurstellingen te voorkomen, er komt heel wat bij kijken, en er zitten wat serieuze risico's aan vast, maar daar kan ik je weinig over vertellen.

Succes ermee in elk geval
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Frostie a dit:
was het gisteren niet op tv ?