Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

VuuV! wie?

ikkepiep

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Juin 2008
Messages
96
Hallo!

Ik heb dit jaar mijn zinnen gezet op VuuV, dus daar ga ik heen, samen met iemand die ik verder eigenlijk ook niet ken. Edoch, nu leek het mij leuk, om met wat meer mensen een beetje een kamp te bouwen of in ieder geval bij elkaar te gaan staan. Dus zijn er meer mensen die (semi-)alleen, danwel met groep die denkt kom laten we die eenzame schaapjes eens opnemen, naar vuuv gaan en gezellig met ons willen joinen?

Tevens vroeg ik mij nog af; welke ervaringsdeskundige kan mij precies uitleggen welk risico ik loop als ik iets van drugs mee wil nemen oid?
 

Jakobien

Alpiniste Kundalini
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
658
Heel leuk festival!

Als je met de auto gaat loop je zeker wel risico. Die worden best intensief gecontroleerd en tussentijds als je even boodschappen zou gaan doen met je auto kun je een zweettest verwachten. Als je bijvorobeeld ritalin slikt daarom ook echt een bewijsje meenemen.

Ik ging laatste x met de trein en dan is er niks aan het handje. Op het terrein zelf is ook vanalles te krijgen, paddo's waren tot nu toe ook ieder jaar nog te koop bij een open koffiebar heel centraal gelegen in het midden (in een soort witte koepel meen ik).

Have fun :D
 

ikkepiep

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Juin 2008
Messages
96
voor de volledigheid: het was GEWEEEEEEEEEEEEEEEELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3333

beste festival ever so far (beats zelfs 1e keer mdma op Counter Culture)
 
Haut