Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Vrij heftige MDMA ervaring

Partyfreakje

Matrice périnatale
Inscrit
5 Nov 2009
Messages
8
Ik ga al een paar jaar regelmatig naar hardstylefeestjes en heb nooit aan drugs gedaan.
Begin dit jaar wilde ik eens mdma proberen en dat beviel goed.
Daarna heb ik dat nog een aantal keren gedaan, soms lekkere pillen en een paar keer een pil waar ik helemaal niks van voelde.
1 X heb ik een hele foute pil gehad waar ik doodziek van werd (denk mcpp).
In ieder geval de andere keren altijd wel nog goed geweten wat ik deed.

Nu had ik afgelopen zaterdag op Thrillogy weer een aanbieding van een vriend voor pillen.
Rond kwart voor 4 nam ik mijn dosis, omdat ik andere keren wel wat voelde maar niet superveel, dit keer maar gelijk anderhalve gepakt.
Maar dit keer voelde ik hem heel anders opkomen dan de andere keren. :eek:
Duurde het andere keren 3 kwartier tot ik geleidelijk wat begon te voelen, deze keer voelde ik hem al binnen een half uur aankomen.
Eerst voelde ik de vermoeidheid (2 uurtjes slaap maar) verdwijnen.
Vervolgens voelde ik me bijna gewichteloos worden en begon alles te draaien.
Ik voelde me opeens wel heel erg betrokken bij anderen mensen, zo erg zelfs dat ik met wild vreemde meisjes heb staan knuffelen en tongen. :eek:
Het gevoel werd steeds erger en ben toen even een kwartiertje langs de kant gaan zitten tegen de hekken.
Ik weet niet meer precies alles te herinneren maar het leek alsof 3 uur in nog geen kwartier voorbijgingen.
Volgens vrienden was ik ook niet meer altijd aanspreekbaar en hebben ze vaak dingen 10 x moeten herhalen voor ik ergens op reageerde.
Na het kwartiertje rust kon ik keihard losgaan en heb ik enorm veel kunnen drinken.
Ik gloeide als een kachel dus wou wel mn vochtverlies een beetje aanvullen. (had ook de hele avond alcohol gedronken).
Verder was ik behoorlijk beginnen te kaakschaatsen.
Na anderhalf uur heb ik dan ook de andere helft van mn 2e tablet nog genomen.
De dagen erna was ik een wrak en heb ook de eerste dag een soort zwaar gevoel gehad onderin mn buik (nieren??).
Moest iig enorm veel plassen die ochtend van het xtc gebruik, alleen had ik erg veel moeite om die spieren te ontspannen en dus te beginnen met plassen.

Ervaren gebruikers, als jullie mijn verhaal lezen ben ik dan gewoon lekker gegaan zoals het hoort of hoort het allemaal wat minder?
Ik moet zeggen de andere keren waren wel chill ofzo maar waren niet zo overweldigend als deze keer!
Terwijl ik andere keren soms wel 3 tabletten op had en deze keer slechts 2.
En als mensen nog tips hebben voor in het vervolg hoor ik het ook graag. :D
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Je nieren zitten aan de achterkant van je lichaam, ongeveer ter hoogte van je elleboog of net daaronder.

In je onderbuik zitten hoofdzakelijk darmen en voortplantingsorganen.

Als ik jou was zou ik een tijdje rustiger aandoen en meer weten over wat je precies in je lichaam stopt voordat je het doet. Het verschil tussen pillen is gigantisch, zoals je zelf hebt ervaren en het is beter om te weten waar je aan toe bent.

In jouw situatie is de combinatie met alcohol en vermoeidheid waarschijnlijk niet heel goed voor je geweest. Dit is waarschijnlijk ook de reden waarom het dal vrij diep was de dagen erna. Ik zou de volgende keer minder alcohol drinken en uitgerust zijn, want zo verhoog je alleen maar de stress op lichaam en geest.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
1 X heb ik een hele foute pil gehad waar ik doodziek van werd (denk mcpp).

Wat gebeurde er precies?

Nu had ik afgelopen zaterdag op Thrillogy weer een aanbieding van een vriend voor pillen.
Rond kwart voor 4 nam ik mijn dosis, omdat ik andere keren wel wat voelde maar niet superveel, dit keer maar gelijk anderhalve gepakt.

Altijd eerst een halve he ;)

Maar dit keer voelde ik hem heel anders opkomen dan de andere keren. Surprised
Duurde het andere keren 3 kwartier tot ik geleidelijk wat begon te voelen, deze keer voelde ik hem al binnen een half uur aankomen.

Het opkomen van een trip, heeft met meerdere factoren te maken. Als je een lege maag hebt dan begint de trip meestal wel binnen een half uur. Maar als je kort daarvoor nog gegeten hebt, dan kan het zelfs een uur of ander half uur duren.

Eerst voelde ik de vermoeidheid (2 uurtjes slaap maar) verdwijnen.

Ik begin zelf meestal ook eventjes te gapen, maar zodra de trip op komt. Dan is dit gauw voorbij.

Vervolgens voelde ik me bijna gewichteloos worden en begon alles te draaien.
Ik voelde me opeens wel heel erg betrokken bij anderen mensen, zo erg zelfs dat ik met wild vreemde meisjes heb staan knuffelen en tongen. Surprised

Dan weet je nu dus ook wat mdma is ;)

Het gevoel werd steeds erger en ben toen even een kwartiertje langs de kant gaan zitten tegen de hekken.
Ik weet niet meer precies alles te herinneren maar het leek alsof 3 uur in nog geen kwartier voorbijgingen.
Volgens vrienden was ik ook niet meer altijd aanspreekbaar en hebben ze vaak dingen 10 x moeten herhalen voor ik ergens op reageerde.

Ja, anderhalve pil.... Een vrij hoge dosis. En dan is het niet raar dan je even de behoefte hebt om er bij te gaan zitten.

Na het kwartiertje rust kon ik keihard losgaan en heb ik enorm veel kunnen drinken.

Ik geloof je graag :D

Ik gloeide als een kachel dus wou wel mn vochtverlies een beetje aanvullen. (had ook de hele avond alcohol gedronken).

Pas hier de volgende keer mee op, vooral als je niet weet wat er in de pillen zit.

Verder was ik behoorlijk beginnen te kaakschaatsen.

Spierpijn? :D

De dagen erna was ik een wrak en heb ook de eerste dag een soort zwaar gevoel gehad onderin mn buik (nieren??).

Tsja, dat is een beetje het nadeel van mdma. Je serotonine receptoren(belangrijk om je lekker te voelen.) worden behoorlijk leeg geknepen, met als gevolg dat je de dagen er na soms een beetje zwak en emotioneel kan voelen.

Ervaren gebruikers, als jullie mijn verhaal lezen ben ik dan gewoon lekker gegaan zoals het hoort of hoort het allemaal wat minder?

Ja, dit was duidelijk mdma :) En waarschijnlijk waren het vrij sterke pillen en dan kan mdma best overweldigend zijn :)

Als je voorzichtiger was geweest en niet en te hoge dosis in 1x had genomen, waarschijnlijk was het dan niet zo overweldigend geweest.

En als mensen nog tips hebben voor in het vervolg hoor ik het ook graag. Very Happy

Regel van te voren pillen, en laat deze testen. Geloof me, het kan echt je kop kosten ;) 9 van de 10 pillen is tegenwoordig troep, gewoon gefabriceerd om te kunnen verkopen op die feestjes.

En gebruik ook niet te vaak mdma, want na een aantal keer komt een depressie steeds dichter in de buurt. En geloof me, ik heb er net eentje achter de rug om die zelfde reden. Maar ja, dan is het al te laat.

Groetjes,
Mystic.
 

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
Klinkt als een eerste keer goed :p nee weet niet misschien wel te hard. erbij drinken (alcohol) is in ieder geval niet slim en wanneer je jezelf niet meer onder controle hebt vind ik het in ieder geval niet leuk meer. Al hoort het wel een beetje bij een eerste keer goed ;):p
Zorg zoals Fork zegt dat je weet wat en hoeveel je neemt!
Verder ken ik veel mensen die mdma onderschat hebben, te veel hebben gebruikt en waar het nu niet zo goed mee gaat.
Maak niet deze fout en hou het bij af en toe.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Verder ken ik veel mensen die mdma onderschat hebben, te veel hebben gebruikt en waar het nu niet zo goed mee gaat.

Hehehehe 8) En die dan te eigenwijs zijn om te luisteren naar de waarschuwingen he :p
 

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
Mdma moet echt niet onderschat worden.
Het is het krachtigste empathogeen dat er bestaat.
Ik vind het zelf heel bijzonder en heel interessant maar ik heb er wel ontzag voor.
Zeker uit eigen ervaring en nadat ik heb gezien dat het met mensen kan doen.
Het is voor mij meer dan één, misschien wel twee jaar geleden en tussen die keer en de keer daarvoor zat ook meer dan een jaar.
Daarvoor heb ik het wel wat vaker gebruikt.
Ik doe het vast nog wel eens maar op dit moment heb ik niet de rust en de tijd om er echt iets uit te halen.
 

Partyfreakje

Matrice périnatale
Inscrit
5 Nov 2009
Messages
8
Wat gebeurde er precies?

Dat was op In Qontrol.
Toen had ik vantevoren met mn vriendengroep een motorola gepakt.
Die was wel lekker.
Daarna was die uitgewerkt maar die vriend van me wilde zijn laatste 2 pillen zelf pakken omdat hij vrij veel nodig heeft (groter gebouwd).
Toen ben ik (heel erg stom!) in de zaal gaan vragen aan vreemden.
Toen heb ik van een kerel een paar pillen gekocht, waren blauwe kroontjes ofzo.
Daar heb ik er toen een van genomen.
Voelde de eerste 2 uur niks.
Daarna voelde ik me slecht worden: zwaar gevoel, misselijk, droge mond, spierkrampen, hoofdpijn, duizelig.
Echt vreselijk.
Dat heeft een halve dag geduurd eer dat weg was.
Waarschijnlijk mcpp denk ik.
Ik koop nu nooit meer van vreemden.

Altijd eerst een halve he Wink

Ja dat deed ik in het verleden ook.
Maar de andere keren voelde ik me altijd pas lekker als ik er 1 hele ophad.
Met uitzondering van een keer toen ik helemaal niks voelde en alleen vermoeid raakte (waarschijnlijk pillen zonder mdma).

Ja, anderhalve pil.... Een vrij hoge dosis. En dan is het niet raar dan je even de behoefte hebt om er bij te gaan zitten.

Ja idd misschien wel wat hoog.
Die maat van me is 2 koppen groter en heeft vaak meer pillen nodig voor effect.
Ik ben zelf heel smal gebouwd (1,80 en weeg 59 kg).
Maar dacht omdat die vriend van me van deze pillen niet zoveel merkte na zn eerste dat ik anderhalve wel kon hebben (ook afgaande op andere keren).

Spierpijn? Very Happy
Nu nog ;)

Ja, dit was duidelijk mdma Smile En waarschijnlijk waren het vrij sterke pillen en dan kan mdma best overweldigend zijn Smile

Als je voorzichtiger was geweest en niet en te hoge dosis in 1x had genomen, waarschijnlijk was het dan niet zo overweldigend geweest.

Ja daar zal het idd aan liggen.
Andere keren dat ik niet zoveel voelde was op mitsubichi's, ying yangs en motorola's onder andere.
Vorige keer dat ik lekker ging was op Decibel op witte Armani's.

Deze keer had ik witte hartjes met grijze spikkels, aan de achterkant een breeklijntje.
Overigens zeer hard en heel moeilijk te breken.

En ik wil idd eerst laten testen int vervolg.
En ook niet vaker dan eens in de 3 maanden wat gebruiken. ;)

grtzz partyfreakje.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
1x in 3 maanden is nog veel. Dus let goed op hoe je jezelf erna, maar ook de weken en maanden er na voelt. Het kan namelijk een jaar duren, voordat je serotonine huishouding weer op peil is. ;)

Ook de namen en labeltjes van pillen moet je niet serieus nemen. Er zijn ongetwijfeld, motorola's met mdma maar er zullen ook motorola's bij zitten met misschien wel mccp. Juist die bekendere pillen zoals motorola's en kroontjes, worden vaak nagemaakt door criminelen die alleen aan hun centen denken.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Het beste blijf ik overigens vinden, pure mdma kristallen.
 

Partyfreakje

Matrice périnatale
Inscrit
5 Nov 2009
Messages
8
Idd daar kun je niet van op aan door alleen op het uiterlijk of het logo van een pil af te gaan.

Vrienden van me willen op Qlimax alweer nemen, maar dat is al over 3 weken.
Ik heb voor mezelf al voorgenomen om dit keer te passen.
Vind het veel te snel achter elkaar.
Ik wil idd eerst eens naar mn lichaam luisteren hoe het zich hersteld van deze keer.

Pure mdma heb ik hier ook nog liggen.
3 capsules met kristallen.
Alleen weet ik niet precies de zuiverheid en het aantal mg's.
Ik heb ze niet laten testen en weet ook niet of dit mogelijk is met capsules (die moeten dan open lijkt me).

En verder las ik nog iets over speciale pillen die je kunt kopen die de kater van xtc zouden verzachten en ervoor zorgen dat je lichaam aansterkt.
Is dat aan te bevelen en werkt het echt?
 

Henkfloyd

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Jan 2008
Messages
98
Partyfreakje a dit:
I
En verder las ik nog iets over speciale pillen die je kunt kopen die de kater van xtc zouden verzachten en ervoor zorgen dat je lichaam aansterkt.
Is dat aan te bevelen en werkt het echt?

Ik heb ze wel eens gebruikt, degene die ik had heetten after-e. Kan je gewoon bij de smartshop krijgen. Het waren 4 capsules met een vitaminemix, antioxidanten, kruidenextracten en Griffonia extract wat de aanmaak van nieuwe serotonine zou bevorederen.

Heb ze genomen toen ik ging slapen na 150mg kristallen, prima geslapen en alleen de dag erna een klein dipje. Voelde me absoluut niet beroerd, beetje slap alleen. Na een dagje chillen helemaal geen dip meer. Ze kosten 2 euro ongeveer, vond het zelf wel waard, want anders heb ik meestal een grotere crash de dag(en) erna.


(tis alweer bijna een jaar geleden en krijg zojuist te horen dat ik waarschijnlijk weer toegang heb tot nieuwe kristallen! :D )
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Partyfreakje a dit:
En verder las ik nog iets over speciale pillen die je kunt kopen die de kater van xtc zouden verzachten en ervoor zorgen dat je lichaam aansterkt.
Is dat aan te bevelen en werkt het echt?

5-HTP, te krijgen bij smartshops. Er zit een stof in die door je lichaam kan worden gebruikt om de ontstane tekorten aan serotonine aan te vullen. Hierdoor is het dal minder. Als je verder gezond leeft, zul je trouwens weinig merken van de dip en deze kunnen aanvullen met je eigen reserves.
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Jah, je bedoelt van die prepair and repair zakjes, die werken weet ik uit ervaring. De kater is igg een stuk minder en je voelt je tijdens je reis ook beter, kan placebo effect zijn maakt niet uit het werkt :lol:
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Forkbender a dit:
Partyfreakje a dit:
En verder las ik nog iets over speciale pillen die je kunt kopen die de kater van xtc zouden verzachten en ervoor zorgen dat je lichaam aansterkt.
Is dat aan te bevelen en werkt het echt?

5-HTP, te krijgen bij smartshops. Er zit een stof in die door je lichaam kan worden gebruikt om de ontstane tekorten aan serotonine aan te vullen. Hierdoor is het dal minder. Als je verder gezond leeft, zul je trouwens weinig merken van de dip en deze kunnen aanvullen met je eigen reserves.

Ik heb het helaas een beetje misbruikt, dus kwam uiteindelijk met een tekort te zitten(Tsja, dom. Maar het is nu eenmaal zo gegaan.) Maar ondanks dat, had ik de eerste 5 absolluut geen dipje. Echter daarna kreeg ik wel een dipje, dat uiteindelijk een maand geleden tot min of meer een depressie leidde. Niet overdreven heftig en ik was me vrijwel bewust waardoor het kwam. Maar het maakte het leven toch wel behoorlijk zwaar.

Vorige week heb ik een weekje 5-htp genomen en ik denk dat het me behoorlijk heeft geholpen.
 

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
Heeft mij ook geholpen :) vooral een tijdje erna (niet te snel erna, zeker een paar uur) een paar is relaxed.
L-tryptophaan werkt ook prima naar mijn ervaring.
Vitaminen of idd prepare & repair (al kotste ik die wel uit)
Het helpt, maar ik denk niet dat het je sero tank echt weer goed bij kan vullen ofzo, daarvoor is rust en gezonde voeding en leven nodig.
 
Haut