Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Vertaling salvia user guide - vertalers nodig

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
Dit is een bericht wat ik origineel op een ander forum heb gepost (1min geleden). Ik dacht dat het misschien ook wel slim was om hier te posten, aangezien er hier meer mensen zijn die degelijk nederlands en engels spreken (het andere forum is wiet.nl waar het niveau niet bepaald hoog ligt)

jaja, ik heb contact genomen met de eigenaar van sagewisdom.com, een site over van alles over salvia.
ik vond namelijk dat er een nederlandse vertaling moest komen van de userguide, aangezien er zat mensen zijn die het niet (helemaal) begrijpen.

Echter is deze userguide erg lang en ik zou wel wat hulp kunnen gebruiken bij het vertalen.

ik zoek dus mensen die redelijk wat tijd kunnen steken in het vertalen van het document, en die goed genoeg engels kunnen.
Ik ga zelf alles nalezen en evt verbeteren, en dat moet natuurlijk niet net zoveel tijd kosten als het zelf vertalen.

De user guide is te vinden op:
http://www.sagewisdom.org/usersguide.html
en deze is al in meerdere talen vertaald: duits, frans, spaans, italiaans, portugees, deens en grieks.
oftewel we zijn eigenlijk de enige taal in west europa waarin het nog niet beschikbaar is, vandaar mijn idee..

Ik ben zelf nog niet begonnen met vertalen, maar hoop dat het toch niet al te lang gaat duren. Ook graag alleen serieuze reacties van mensen die wel degelijk goed engels kunnen en natuurlijk ook goed nederlands.

Als je mij en de nederlandse psychonauten hier mee wilt helpen dan kan je me een pm sturen of me pmen op de psychonaut chat (#psychonaut @ irc.quakenet.org ! )
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
niemand..? :shock: :|

:thumbsdown:
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
misschien... wat zit er in? :p
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Er zijn zat Nederlandse user guides te vinden op internet.

Het is echt een grote lap tekst. Ik zou er geen tijd voor kunnen maken.

Succes ermee.
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
kennis :p

nee sorry bombski, ik heb het op moment echt te druk met mn stage en school... als je het echt op korte termijn wil doen lukt het me niet, op een klater moment zou het wel kunnen...
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
hmm ok ;)
ben het er niet echt mee eens dat er goede nederlandse guides zijn, maarja.

als je niet kan dan snap ik het natuulijk ^^ maarja 0 reacties was toch wel zielig :p
en wat zit erin.. ik zal je naam onder de vertaling zetten :p
en je krijgt ook een gratis salvia stekje als je hem op komt halen ^^
 
Haut