Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Verse Thaïse paddo's..

Bird

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Mai 2006
Messages
100
Hallo psychonauten,
een tijdje geleden (toen ze nog legaal waren) heb ik met wat vrienden 1 portie Thaïse verse paddestoelen gegeten. Het was.. onbeschrijfelijk. Ik heb veel ervaring met allerlei soorten paddestoelen en dit was de heftigste ervaring die ik ooit heb meegemaakt. Tegen het randje zeg maar. Met moeite konden we (ik dus niet alleen..) onszelf nog wijsmaken dat we bestonden. Op dat punt hebben we bijna een uur gezeten. Ik kan niet zeggen dat het een vervelende ervaring was.. We hebben anderhalf uur een (tot huilens toe) euforisch gevoel gehad zonder dat we daar direct een reden voor hadden. Er stond oude Disney-muziek op die de woonkamer in een sprookje veranderde. Heel mooi dus..
Toch was de ervaring teveel teveel, en het is inmiddels de laatste trip die ik deed.
Heeft iemand een soortgelijk commentaar op de werking van deze Thaïse duivels?
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Het schijnt dat als ik hoor wat de wat meer ervaren trippers hier op dit forum te zeggen hebben, dan maakt het niet zoveel uit welke soort psilocybine bevattende paddenstoel je eet. Hoewel ik zelf, soms toch echt het idee heb dat er wel degelijk een verschil van effecten tussen de verschillende soorten op te merken is.

Toch was de ervaring teveel teveel, en het is inmiddels de laatste trip die ik deed.

Het klinkt een beetje als een tripje puur voor de lol, niet perse wat mis mee hoor. Maar ja, de meeste entheogenen zetten je gewoon graag op het puntje van je stoel. En als dit gebeurd tijdens zo'n tripje voor de lol, dan kan het echt vervelend zijn dat je net iets te hard gaat.