Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Vacature

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
We hebben diverse vacatures bij *******. We zijn op zoek naar:

-Mensen om pakjes in te pakken en magazijnbeheer (full time)
-Customer support medewerker (full time)
-Website beheer/ design (full of part-time)

Dus ken je iemand die op zoek is naar een job (omgeving Amsterdam) laat hem of haar dan even mailen naar [email:3k13adqh]Sanne@*******.net[/email:3k13adqh] met een CV. En geloof mij maar; het is hier omwijs gezellig!!!
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
geloof me, als 't niet in amsterdam was, had ik gesolliciteerd. interessant baantje en ook om zelf wijzer van te worden. :grin:
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
Dat lijkt mij ook wel leuk. Jammer genoeg ligt het te ver weg. Maar goed, je kan niet alles hebben natuurlijk :iconhead:
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Idem ! Geen zin om een vestiging in het zuiden des lands te openen ? Heb logistieke ervaring, zowel op de vloer als op kantoor.
 

Woody

Glandeuse pinéale
Inscrit
29 Jan 2005
Messages
106
Ja, als je nounaar het zuiden komt, kan je gelijk wat customer support medewerkers van Vodafone afnemen! Heb je gelijk goed getraind personeel....

* starts jumping up and down, screaming "me! me! me!" *
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Tja helaas. We zijn net verhuisd en niet echt van plan om naar het zuiden te verhuizen. Maar als je dus mensen kent die hier wel in de buurt wonen.....en die een leuk baantje zoeken.... ;)
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
hahaha en als jullie wel ooit weer verhuizen kom dan naar t noorden, er is hier een zwaar tekort aan smart!
 

Tjebbe

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Déc 2004
Messages
60
idd, maybe moetn we dr dan zelf maar es wat aan doen? hehe, gnoeg vraag hier in de buurt gloof ik.
btw, sluit me aan bij de rest, lijkt me leuk, maar te ver weg...
 

iris

Neurotransmetteur
Inscrit
29 Sept 2005
Messages
52
jeetje. dat lijkt me wel een leuke job. Maar dit is al lang geleden gepost! geven jullie het weer op deze manier aan als jullie mensen nodig hebben? Of moet ik gewoon maar een cvtje sturen voor het geval jullie weer eens iemand nodig hebben?
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Ja inmiddels hebben we alweer genoeg mensen hier. Maar open sollicitaties zijn altijd welkom. Je kunt ze mailen naar [email:396nu0ys]sanne@*******.net[/email:396nu0ys]
 
Haut