Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Truffels en roken

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
Misschien dat iemand hier wat ervaring kan delen over wat de mooiste ervaring geeft : eerst wat roken dan truffels, of eerst truffels eten en dan roken tijdens de trip, zowel voor als tijdens de trip roken, of juist helemaal niet roken bij truffels ?
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Ik zou voor het eerst eten en tijdens het trippen (wiet?) roken.
Dit lukt mij alleen niet altijd lol
Hou er wel rekening mee dat het een paar stappen higher gaat :D
Voor het trippen roken remt mijn trip een beetje heb ik het idee.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Gewoon als een stoom locomotief door roken, vanaf het begin tot het einde van de trip, dan komt het helemaal dik in orde ;)

Het maakt mij niet uit wat voor middel ik ook gebruik, ik moet er gewoon vollop bij smoken :D
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
^dit gaat niet bij iedereen goed.

De mooiste ervaring zit in jezelf, dat is niet afhankelijk van de combinatie van middelen die je tot je neemt, als je ze toch wilt combineren zou ik een mooie pure joint draaien voor je begint en pas te beginnen met roken als de piek voorbij is. 1 a 2 trekjes kan al genoeg zijn om je een optater te geven, vooral als je verder weinig blowt, maar het maakt de trip zeker anders. In mijn geval wordt het chaotischer en bewolkter, wat wel lekker is als je een beetje uitgetript bent, maar vrij hectisch als je nog een paar uur in't vooruitzicht hebt.
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
wat Forkbender zegt komt het dichtst bij mijn ervaring. Ik blow inderdaad nauwelijks, en ik had het idee tijdens de trip, na het steeds nemen van een of twee trekjes (super haze) dat m'n mind weer een soort gereset werd en ik weer opnieuw 'in moest dalen'. Komt dit iemand bekend voor ?
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Persoonlijk houdt ik er niet zo van heel erg stoned te zijn voordat ik ga trippen. Ik vindt hasj wat minder chaotis dan wiet.

Tijdens een piek rook ik meestal niet, omdat ik me probeer te concentreren op de trip.

Wat Ed zegt over het gevoel dat je mind gereset wordt komt mij wel bekent voor. Het effect van de paddenstoel is meestal helder. Cannibis is meer chaotis. Soms als ik wiet rook tijdens een trip lijkt de wiet wolk eerst te groeien, om daarna te verdwijnen in de effecten van de paddenstoel.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Ik vind een droge mond echt een zwaar ongemak gedurende de trip, het lijkt dan wel alsof die niet meer weggaat hoeveel ik ook drinkt. Ik blijft de droogheid echt uren in m'n keel en gehemelte voelen.

Qua effect maakt het niet bijster veel verschil, ik voel de geestverruimende effecten van wiet naast m'n trip maar het bind zich niet. Omdat ik ook merkwaardig genoeg duf wordt gaat soms de sensatie van de trip soms wat langs me heen. Wiet opzichzelf krijg ik stevige energie van, slapen is dan onmogelijk. De geestverruimende werking van wiet doet voor mij de psychedelische effecten wat afnemen. Met name bij paddo's.

Bij DMT is het helemaal erg, een shot DMT met wiet is slechts enkele minuten mild aanwezig en dan blijft alleen de lichamelijke load over. De diepgang van m'n 2de tweede mescaline trip werd door wiet afgeslepen urenlang.

Let wel dat mensen sowieso erg verschillend op wiet reageren, en al helemaal in combinatie met een entheogeen is het onvoorspelbaar tot het moment dat je het voor jezelf uitprobeerd.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Een droge mond daar heb ik nooit last van.
Wel heb ik ook dat de effecten van de trip afnemen door wiet.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Op zich vind ik het wel een goede natuurlijke anti-dote, waar ik echt onderste boven van ben geweest als het ging om rust en geestelijke stabiliteit was een pijp met 2 koppen opium en klein bosje white widow. Dat ze opium/THC een vredespijp noemen in het Midden-Oosten is niet verwonderlijk. Het maakt je echt acuut 'leeg' en het kilde de effecten van een 3 gram cubensis trip bijna volledig. En de dekens van m'n bed voelde echt zacht aan, zo had ik ze nog nooit gevoeld. Het hart en de geest wordt er echt rustig van.

Toch wel vreemd dat het in veel magische brouwsels zat want de effecten van entheogenen worden sterk afgeslepen, ik had juist andersom verwacht.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Qua effect maakt het niet bijster veel verschil, ik voel de geestverruimende effecten van wiet naast m'n trip maar het bind zich niet.

+1 ;)

Wel heb heb ik zelf het idee, dat wiet mij juist veel verder brengt. Vooral omdat ik er behoorlijke interresante gedachten flow op na houd en dit is dan ook een van de weinige redenen waarom ik vandaag de dag nog regelmatig blow.
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Toch wel vreemd dat het in veel magische brouwsels zat want de effecten van entheogenen worden sterk afgeslepen, ik had juist andersom verwacht.

Aan de ene kant wel maar aan de andere kant is het tegenwoordig denk ik niet anders dan vroeger, voor veel mensen is het te heftig. Als je kijkt naar surveys onder gebruikers van psychedelica zie je dat het grootste deel van de gebruikers, een volledige ervaring/dosis te heftig vind. Over het algemeen heeft men liever een ervaring waar men nog controle heeft/ervaart. Zoals jij die combinatie beschrijft lijkt het me een prima 'tot zover maar niet verder' hulpmiddel en past het denk ik wel bij de 'voeten aan de rem' mentaliteit die veel mensen hebben tov psychedelica.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Dat zal misschien wel. Maar dan kun je net zo goed minder nemen bij aanvang. Hoewel het niet alleen om intensivering alleen gaat, maar ook om een harmonie om goddelijke effecten te bereiken in een nieuwe richting. Dat is voor mij een brouwsel. En daar zijn er maar weinig van.

Ik heb eens paddestoelen met San pedro gedaan, en ik geloof dat die dag de meest heldere van m'n leven is geweest. Alles met open ogen zo helder als kristal. M'n lichaam met z'n bloed erin voelbaar. Het stroomde echt. Elke ademhaling was als een lekkere glas water bij dorst. M'n geheugen als een grabbelton om het verleden filmisch te herbeleven.

Veel combinatie gebruik waar men lyrisch over is, is meer een dubbele intoxinatie van de hersenen waarbij er in het enthousiasme vage episodes ontstaan die meer een kick zijn dan een diepgaande hyper sensatie.

Eigenlijk is waar psychonautisme een geschenk voor de hersenen, het korte en lange termijn geheugen wordt er door aangestrekt.
 
Haut