Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Trance feestjes?

Dr. Leospace

Alpiniste Kundalini
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
686
Gaat er nog iemand hier naar een goa-trance feestje (of ander soort feestje) deze zomer? Voov, antaris, boom, full moon, lowlands, werchter :?:
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Hi Lennart!

Natuurlijk ga ik naar een aantal toffe feestjes! :D Misschien wel naar Duitsland naar het VOOV (vorig jaar was erg leuk) en zoals ieder jaar ga ik ook naar RochWerchter (programma is te goed dit jaar) en Lowlands staat ook alweer op de agenda.

Mocht je me een lift willen aanbieden (of slaapplaats :wink: ) kan je tuurlijk een pm achterlaten.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Ik ga ook naar Werchter!!! GEWELDIGE LINEUP
En ik ga naar BOOM! Wil iemand mij en mijn vriendin meenemen?
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
fullmoon voor de psycheliechiese klanken en voor het bruute gitaar werk voor mn 6e jaar waldrock. voor de rest weet ik t nog niet, zie wel hoe het loopt met verdere festivals:)
 

Dr. Leospace

Alpiniste Kundalini
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
686
:D Geinig dat meer mensen naar een trance-feest gaan én naar een gitaarherrie-festival, ik heb altijd het idee dat er een heel verschillend type publiek rondloopt... (Sorry mijn bekrompen hokjes-geest)

Voor mij wordt het dit jaar iig Werchter (line-up wordt elk jaar beter!) en Lowlands (Tradities zijn belangrijk). Qua trance moet ik nog kiezen tussen Voov, Antaris, Boom en Full moon. Iemand tips?

@Shroomlady: Ik heb nog wel enige plaatsjes vrij in de tent, auto zit helaas al vol met zooi.
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Na 2 jaar afwezigheid wegens gezinsuitbreiding gaan we voor de 7de x naar Rock Werchter. Ook staat het Solar Weekend weer in de planning (lekker dichtbij).

Het house-werk is wat minder dit jaar, ik hoop nog op een paar leuke kraakfeestjes !

Verder wordt het met hemelvaart nog het gratis festival Urpop.

Sinds ik papa ben ga ik niet meer zo vaak, maar als ik ga, dan ga ik ook goed !

Het festivalbloed stroomt nog steeds door de aderen.
 

Cyproxicus

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Jan 2006
Messages
322
eej mensjes..
er is toch ook zo'n enorm vaag feest in de zomer. Zo'n (quasi ?)artistieke bedoeling. Ergens in Amsterdam als ik me niet vergis..
Weet iemand wat ik bedoel?

Ben er best nieuwsgierig naar eigenlijk.
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Bedoel je Landjuweel op ruigoord ? Is wel lache, Dit feest is ook wel ok daar :

http://tranceorientexpress.nl/index-1.htm

Is ook altijd 3 x per jaar een groter festival , weet niet of het het zelfde heeft maar dat is ook altijd erg tof. Iemand enig idee wanneer dat ook al weer is ?
 

Cyproxicus

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Jan 2006
Messages
322
Ja dat was het: ruigoord!

Weet iem. wanneer dat precies is? Zou er graag es een kijkje nemen...
 

earworm

Matrice périnatale
Inscrit
28 Nov 2005
Messages
10
na vorig jaar wou ik werchter niet meer doen, gewoonweg TEVEEL volk,
en wat voor een volk, kinderen, irritante studentjes die niet tegen party mensen kunnen...hehe, kvind de sfeer op graspop al veel beter,
maar dit jaar ga ik op zoek naar goedkope en kleinere festivals,

verleden jaar in september ben ik naar ieperfest geweest, drie dagen hardcore(metal) en een ongelofelijk chille sfeer en zelfs de straightedgers maken er geen probleem van het druggebruik :d

wat zijn volgens jullie de tofste en meest chille festivalletjes in belgie/nederland? werchter heeft goeie bands (TOOL!!!) maar staat helemaal onderaan mijn lijst

muziekgenre maakt niet uit, ik ben nogal openmindeT
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Werchter was mijn favoriet, maar ik ben 2 jaar niet geweest en als ik nu de verhalen hoor, krijg ik bijna spijt dat ik een kaartje heb gekocht. We wachten af, maar als het echt waar is wat ik hoor/lees wordt het mijn 9de en laatste x.

Relaxed festival in NL ; voor de 2de x georganiseerd, op 5 & 6 augustus, Solar ! www.solarweekend.com

Vorig jaar slechts 5000 mensen, als experiment. Dit jaar willen ze er 10000. Lekker knus, van jong tot oud, hondjes en andere diertjes, gezellig, overzichtelijk, ruimtelijk, echt een aanrader. Dit wordt het 1ste grotere festival voor mijn dochtertje (1,5 jaar jong).


5 mei is bevrijdingsfestival op div. locaties in Nederland. Wij gaan naar Roermond, met Zucco 103, Soulvation, Stevie Ann e.a. Verder nog op diverse locaties in de stad verschillende activiteiten zoals theather en markt.

Het zuidelijkste bevrijdingsfestival speelt zich af op en rondom de Markt van Roermond. De gezellige en intieme locatie van het bevrijdingsfestival in Roermond geeft direct sfeer aan de bevrijdingsdag. Behalve de optredens op het podium is er een Mondiale Markt met tal van stands, een ‘Afrikaplein’, terrasjes en kinderactiviteiten. Ook de stemmingmakers zijn op de Mondiale Markt te vinden.

De mondiale Markt vindt plaats vanaf 13.00 uur op de Biggenmarkt, de Jezuitenstraat en het Centrum voor de Kunsten.

Dit jaar zijn er op het Munsterplein diverse kinderactiviteiten en op het Stationsplein een spectaculaire Pana-competitie.

Bron : www.bevrijdingsfestivallimburg.nl


Verder gaan we nog naar een gratis festival Urpop, leuk als het goed weer is. www.urpop.nl . Op hemelvaartsdag 25 mei.


Ben een beetje uitgekeken op de grote, commerciële festivals, ga nu liever naar de kleine, gratis gelegenheden. Ook om mijn dochtertje bekend te maken met het festivalgevoel zal ik dit jaar voornamelijk in de regio te vinden zijn.



Meer info over festivals, feesten & uitgaan kun je vinden op www.festivalinfo.nl
[/quote]
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
5 mei ga ik altijd naar Haarlem , dit is al ruim 10 jaar een traditie, hopelijk kan ik vrij krijgen dit jaar :roll:
 

Nathaniel

Neurotransmetteur
Inscrit
16 Jan 2006
Messages
80
Yeaeaeahhhh Haarlem rulezzzzzz!!!

niet zo'n vette line-up dit jaar maar 1 naam maakt dat goed:Ramses Shaffy :eek: :D
sfeer is r zoiezow elk jaar weer errrg fijn...hoop alleen dat de bomen in de Hout 5 mei wel eindelijk bladeren hebben...amateur-lente 2006..
en t Patronaat gooit 23.00 uur GRATIS beide zalen open voor n goeie rocketfuel afterparty
....oh mannnn da wordt weer zo'n dag die een paar weekjes later nog besproken wordt,geweldig.

...hmmm maargoed.....trance-feestjes? :lol:
 
Haut