Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Testteam gezocht

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Ik ben op zoek naar een aantal vrijwilligers om amanita extract te testen. /forum/images/graemlins/laugh.gif

Ik heb namelijk 4 nieuwe soorten liggen en heb niet echt tijd en mensen om het goed te laten testen.

Hoe werkt het? Stuur mij een mailtje op [email:20729bfg]sanne@*******.net[/email:20729bfg] en geef me je adres. Ik stuur je dan een envelop met 4 gripzakjes met de nummer 1,2,3 en 4. Je kunt het proberen (roken of thee van zetten) en dan krijg ik graag zo snel mogelijk verslag per email. /forum/images/graemlins/lolwsign.gif

Het is wel de bedoeling dat ik binnen 1 week de resultaten heb! Dus wil je meedoen mail me dan!! /forum/images/graemlins/wink.gif
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Het hoeft ook niet in een week, maar ik wil ermee aangeven dat het wel een beetje snel moet. Immers als ik pas over 3 maanden de resultaten heb, heeft het niet meer zoveel zin..... De sampletjes zijn redelijk kleine porties.
Er hebben zich al 7 mensen aangemeld, waarvoor mijn dank. /forum/images/graemlins/smile.gif Nu nog 3 vrijwilligers gezocht om mijn testteam compleet te maken! /forum/images/graemlins/dancing222.gif
 

Bunzerr

Neurotransmetteur
Inscrit
14 Fev 2004
Messages
46
Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:


[email:303ulljv]sanne@*******.net[/email:303ulljv]
SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<sanne@*******.net>:
host mail.*******.net [62.250.9.93]: 550 5.1.1 <sanne@*******.net>... User unknown
 
G

Guest

Invité
Er zijn momenteel problemen met het ontvangen van email, zie mededeling in announcements.

We proberen dit zo snel mogelijk te verhelpen. Je kunt nog wel een private message sturen aan 'AzariusSanne' op dit forum.

Met vriendelijke groet,
Lennart
*******
 
A

Alwin

Invité
Het lijkt mij wel wat ik heb nog niet die amanita geprobeerd. Ik hoop er wat over te horen
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Dank u allen voor de medewerking maar helaas de inschrijftermijn is gesloten!!!
 
Haut