Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Stropharia Cubensis kweken

  • Auteur de la discussion Gordijn
  • Date de début
G

Gordijn

Invité
Hallo,

Ik heb vandaag een kweekset gekocht bij een smartshop om Stropharia Cubensis te kweken, een paddosoort. Ik heb er netjes een gebruiksaanwijzing bij gekregen en deze netjes opgevolgd: set uit de doos, deksel open en de oppervlakte licht bevochtigd. De set in de plastice zak en de paperclips erop. Deze staat op een uiterst geschikte plaats, alles prima zou je zeggen.

Hetgeen waar ik me zorgen over maak is dat er nergens in de (door de smartshop geschreven) gebruiksaanwijzing staat dat je er water in moet laten lopen en dat uiteindelijk weer afgieten. Dat zie ik namelijk wel op veel sites en in ervaringen terugkomen. Kan iemand mij helpen door wel/niet te bevestigen of dit óók een goede manier is?

Bij voorbaat dank,

Gordijn
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Hoi,
Voor zover ik weet moet je altijd je bakje laten vol lopen en 12 uur laten staan met de deksel erop en dan afgieten en dan in de zak plaatsen.
En na het plukken weer laten vol lopen, 12 uur laten staan leeg gieten enzovoort.. Hoop dat je er iets aan hebt.

Peace.
 
Haut