Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Stichting OPEN benefiet - vrijdag 3 juli 2009

StichtingOPEN

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Jan 2009
Messages
68
benefiet-festival-web-voor.jpg



Om te vieren dat Stichting OPEN al twee jaar bestaat,
om alle geïnteresseerden, vrijwilligers en vaste aanhang in minder formele sferen bijeen te brengen,
om de zomer te vieren,
om ook de artistieke kanten van de psychedelische ervaring een podium te bieden,
natuurlijk voor de gezelligheid,
en niet onbelangrijk:
om liquide middelen (i.e. geld) binnen te halen zodat we weer nieuwe projecten kunnen financieren, organiseert Stichting OPEN haar eerste Benefiet!

Laat je zintuigen door OPEN stimuleren:

Eet, dans, praat, luister, discussieer, drink, proef, voel, beleef, hoor, ervaar en onderga, en draag bij aan de sfeer op onze benefietbijeenkomst.

Er is live muziek, eten en kunst, er worden boeken verkocht en gedichten voorgedragen, er wordt eten gemaakt, gedicht, chai gezet en gemasseerd, er zijn dj's en bekendheden uit de wereld van de psychedelica en dat allemaal voor het Goede Doel!


benefiet-festival-web-achter.jpg
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
w00t!!!
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Pas twee jaar? Ik dacht dat het al sinds het LSD Symposium van januari 2006 in ontwikkeling was.

Ik heb in ieder geval al beloofd aanwezig te zijn met een tafel boeken, flyers en andere relevante artikelen. Ik kijk er erg naar uit om de sets van DJ Izmar en Supergroover te horen. Bovendien zal het mijn eerste bezoek aan Ruigoord ooit worden. Gelukkig heb ik nu een geschikt busje om het heel laat (of vroeg) te maken! :D
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
^daar is inderdaad het idee begonnen, maar we zijn pas officieel een stichting geworden bij de notaris in juli 2007.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
humpy bumpy 8)

Wie komen er allemaal?
 

Oknayd

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Mai 2008
Messages
390
heh bah, ik kan niet komen want ik moet savonds in de occii optreden :(
hmm.. als ik nou mezelf door 2en zou kunnen delen.. :wink:
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Natuurlijk ben ik ook aanwezig.
 

StichtingOPEN

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Jan 2009
Messages
68
Hier alvast het voorlopige programma (alles onder voorbehoud vanzelfsprekend) voor vrijdag!

17:00 Izmar
19:00 Opening
19:05 Hans Plomp
19:20 Gerben Hellinga
19:45 Soulful Distortion
20:05 Joris Holtermans
20:30 Martien Brands
20:45 Kamiel Proost
21:00 Chasing the Crackheads
21:45 Berk & Friends
22:30 Cosmic Spring
23:45 Haisu
01:00 Supergroover

Ook Evert heeft aangeboden om met zijn Verdamper langs te komen, ter bevordering van de sfeer.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Natuurlijk is het ook mogelijk om voor 19 uur alvast te komen en de sfeer te proeven.
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Ik wil ook gaan maar ik ken niemand die mee wil. Helemaal alleen gaan zie ik niet zo zitten, dus als er mensen toevallig langs Hilversum reizen of op Amsterdam centraal of ergens anders willen afspreken ofzo hou ik me aanbevolen! Pm me alstublieft. :D
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Anders spreken we af op Ruigoord. :wink:
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Hehe, ja dat kan ook natuurlijk :D .
Ik ga even opzoeken hoe ik in Ruigoord moet komen, heb werkelijk geen idee, lol.

Ik ben trouwens vrij makkelijk te herkennen, 2 opgerekte oren, 2 piercings in me linker wang. Kan niet missen!

Tot daar dan maar!

Denk dat ik daar rond 19uur ben moet eerst werken tot 12:30 en dan verplicht van de zon en het water genieten:D
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
^Cool dat je ook komt!

vanaf a'dam sloterdijk stap je in de bus 82 richting ijmuiden, de chauffeur weet waarschijnlijk wel waar je eruit moet.

Ik zal je daar proberen te herkennen.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ik ga kijken of ik het weet te vinden. ;)

Tot morgen allemaal! Heb er wel zin in! :D

Denk alleen niet dat ik tot echt laat kan blijven, doe er ongeveer een uur over om naar huis te gaan, en vanaf ruigoord zal het nog wel wat langer duren.
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Thanks Fork.
Gaat lukken met die bus:D

Ik kan ook niet tot het eind blijven, helaas maar tot morgen.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Er komt een pendelbusje inclusief Bob tussen 12 en 2.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Hey mrvn, leuk dat je ook komt!

Ook Evert heeft aangeboden om met zijn Verdamper langs te komen, ter bevordering van de sfeer.
Ik neem ook mijn Volcano mee. Gelukkig was mijn busje op tijd gerepareerd. Als het gezellig wordt, blijf ik lekker camperen. :D
 
Haut