Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Silvia Divinorum

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Ik vind het jammer dat deze plant in gedroogde en ge-extraheerde/versterke versie zoveel kost en wil graag zelf een Salvia Divinorum kweken. Dit mede omdat ik dan de verse bladeren eens kan verorberen voor een langer effect. Ik weet dat het niet de bedoeling is hier te vragen wie er zo'n plant heeft, maar ik ben er wel beniewd naar of iemand uberhaupt al zo'n plant heeft en of dezen hier eenvoudig verkrijgbaar zijn ..
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
http://www.*******.nl kijk voor een stek en die groeit vrij snel
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Ja, ik had mijn vraag te vroeg gesteld, ik had de site en dat product ook gevonden. Vervolgens dan .. iemand met ervaring van het hebben houden en groei van de plant?

Ik ga mischien dan ook voor het stekje verkrijgbaar op ******* om hopelijk deze zomer eens een goede avond te kunnen spezen, ervareren en leren.
 

EasyEMC

Glandeuse pinéale
Inscrit
27 Oct 2003
Messages
160
Kijk 's op www.salvia.net

De site is nog niet helemaal af (binnenkort ook in het NL beschikbaar), maar je vindt er veel informatie!!
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
ik heb een zooi salvia bladeren thuis liggen nog niet gegeten alleen gerookt geen effect gehad bij het roken ga het binnekort toch eens opeten denk ik...
 

dekozn

Neurotransmetteur
Inscrit
13 Oct 2004
Messages
28
Niet opeten dan ga je geen effect hebben!!! Het is de bedoeling zo'n 8tal bladeren op te rollen tot een soort sigaar en dit dan in je mond te houden en langzaam kauwen. Probeer het alles zo lang mogelijk in je mond te houden. Gedroogde bladeren kun je in water leggen zodat ze vocht opnemen.
 
Haut