Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Salvia? Waar gebruik je het voor?

fliquid

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Juil 2002
Messages
120
Duidelijke vraag toch? /forum/images/graemlins/grin.gif
 
G

Guest

Invité
Om te trippen /forum/images/graemlins/crazy.gif lijkt mij.

Je kunt er ook kerstkaarten mee versieren, maar dat is een beetje zonde.

Waarom wil je trippen ? Voor de lol, om jezelf te ontdekken, om de wereld om je heen te leren begrijpen of misschien gewoon omdat het spannend is.
 

fliquid

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Juil 2002
Messages
120
Oh het is een trip middel. Hoe gebruik je het? Is het verboden in nederland?
 
G

Guest

Invité
Nee salvia is overal in de wereld nog legaal (behalve in Australie). Het is een sterk hallucinogeen middel en het werkt ongeveer 10 minuten.

Zie bijvoorbeeld salvia divinorum voor een pagina met meer informatie, en links naar een aantal ervaringsverhalen.
 

Anand

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Jan 2003
Messages
190
Nee salvia is overal in de wereld nog legaal (behalve in Australie). Het is een sterk hallucinogeen middel en het werkt ongeveer 10 minuten.

Zie bijvoorbeeld salvia divinorum voor een pagina met meer informatie, en links naar een aantal ervaringsverhalen.

dacht dat het in de VS sinds November 2002 verboden is

verder gebruik ik het meest om mijn huis wat groener er uit te laten zien /forum/images/graemlins/smile.gif

Sally02.JPG
 
G

Guest

Invité
Salvia is nog steeds legaal de US, alleen in Australie is het op lijst 1 gezet.

Maar ook op CNN werd salvia al in 1 zin met heroine en cocaine genoemd (zie nieuwsrubriek op onze website), dus dat gaat niet de goede kant op daar. En in Duitsland waren ook wat invallen in winkels gedaan. Het wordt in Duitsland nog wel verkocht, maar niet als rookwaar of thee.
 
G

Guest

Invité
Zal wel een leuk stekkie voor je afknippen Tommie, dan kun je thuis wat gaan tuinieren. /forum/images/graemlins/smile.gif
 

fliquid

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Juil 2002
Messages
120
VET! Dus je kan het roken en thee van maken?
Hoe intens is het?

Zijn er bijwerkingen? Dingen waarvoor je moet uitkijken?
Wat gebeurd er precies met je?
 

Sniek

Glandeuse pinéale
Inscrit
8 Août 2002
Messages
166
Dat lijkt me inderdaad best leuk. Mia is al helemaal into gardening alleen hebben we geen garden! /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Lytheon

Elfe Mécanique
Inscrit
10 Jan 2003
Messages
276
Het middel is zeer intens zeker iets wat je niet alleen moet doen omdat je zonder dat je er erg in hebt onder de trip kunt gaan lopen.
Er zijn geen bijwerkingen en ook niet echt dingen waarvoor je moet uitkijken maar het is wel belangrijk om op de setting te letten : geen tv , donkere kamer , zachte muziek , etc
 

Sniek

Glandeuse pinéale
Inscrit
8 Août 2002
Messages
166
Het kan best leuk zijn om de tv aan te hebben hoor. Als het maar geen infomercial is ofzo,... /forum/images/graemlins/wink.gif Piet Paulusma is ook een definitive bad trip,...

Maar inderdaad. Het best is een rustige omgeving met iemand erbij! /forum/images/graemlins/smile.gif
 
G

Guest

Invité
Eigenlijk werkt de salvia minder intens en mystiek met een TV aan.

Maar ik heb een keer Lingo gekeken met wat Salvia, en dat was behoorlijk amusant. /forum/images/graemlins/grin.gif Ik heb 15 minuten als een imbeciel naar de TV zitten kijken, en heb nog nooit zo hard gelachen om die suffe presentator en het inspiratieloze spelletje.
 

fliquid

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Juil 2002
Messages
120
Je moet het dus laten drogen voor gebruik? Ik neem dit aan omdat roken niet echt fijn is als het nat is denk ik. En thee ervan maken zal zeker ook niet echt gaan als het nat is nog.. Zit er een limiet aan het gebruik ervan? Moet je een aantal dagen wachten tot je het weer kan gebruiken?
 

Sniek

Glandeuse pinéale
Inscrit
8 Août 2002
Messages
166
Toch zou ik het roken, het geeft het snelst een sterk effect,... Kauwen ofzo is ook niet erg lekker,.. /forum/images/graemlins/wink.gif
 
Haut