Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Rustig forum

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
Kan iemand mij vertellen waarom het hier altijd zo rustig is? Het is een super goed forum maar toch word er niet bijzonder veel gepost! :idontknow:
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
tsja... ik vraag mij dat ook af. vooral omdat het nogal verslavend werkt.
Weet je wat, ik zal eens een nieuw topic openen!
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Het is vooral druk op het franse forum, die gasten weten echt niet van ophouden. Verder is het redelijk rustig. Ik moet ook eerlijk zeggen dat we niet veel aan promotie doen van dit forum. Maad als jullie nu gewoon veel posten dan wordt het vanzelf wel een keertje drukker... toch?
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
daar heb je ook weer gelijk is. Maar goed, het blijft een feit dat het niet echt drukker zal worden. Het zou misschien wel goed zijn om wat promotie te maken. Ik denk namelijk dat veel mensen geinteresseerd zijn maar niet weten waar ze deze topics kunnen lezen.
 

Tjebbe

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Déc 2004
Messages
60
t viel mij ook op, ben hier nog nie suprlang ofzo, maar wel rustig jah. K maak zelf wellus mondelinge promotie, maar k denk dat hier toch maar n klein vast groepje blijft. Cker vet forum, da wel..daar ligt t nie aan, de buitenlandse kom ik trouwens nooit.
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Als jullie suggesties hebben voor banners ofzo, dan hoor ik het graag. Een beetje promotie kan geen kwaad toch?!
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Was juist blij hier geen banners of pop ups aan te treffen....
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Nee, ik bedoel reclame van ons op andere sites. Dus dat wij een banner voor ons forum op bijvoorbeeld een wietpagina zetten. Snappie?
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
You might try www.soma-natesa.nl en goatrance.nl
Op die laatste sowieso tijdelijke banner, maar zijn vast wel geinteresseerd. Good luck!
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
Lijkt mij wel een goed plan om banners te plaatsen. Hebben jullie de reclame van elsevier al gezien? Is dit nu pro drugs of net niet?
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
:lolwsign:
 

Woody

Glandeuse pinéale
Inscrit
29 Jan 2005
Messages
106
Lijkt mij wel een goed plan om banners te plaatsen. Hebben jullie de reclame van elsevier al gezien? Is dit nu pro drugs of net niet?
Elsevier? Heb ik wat gemist?
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
er is wel meer wat je mist :wiggle:
 

Serra

Neurotransmetteur
Inscrit
2 Mar 2005
Messages
42
Kan iemand mij vertellen waarom het hier altijd zo rustig is? Het is een super goed forum maar toch word er niet bijzonder veel gepost! :idontknow:
ja heb het gemerkt, al drie posts gezet, en na een week nog altijd geen reactie op geeneen van de posts
wel 34 vieuws ofzo, zit echt te wachten op een reactie van de ******* crew
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
 
Haut