Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

RAVE ALERT OUDEJAARSAVOND

braha_kahn

Elfe Mécanique
Inscrit
4 Sept 2008
Messages
266
posterb2rlargeez5.jpg


Ik speel in zaal drie :D
 

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Uw muziek is net wat ik nodig heb nu,ik heb wat teveel energie en wat feesten achter de computer is altijd een goede remedie :wink: .
Vorig jaar ben ik naar de rector en steegske geweest op nieuwjaar,was een andere naam maar het feestje kwam op't zelfde neer,heerlijk wel!
Nu ga ik nog zien hoe het loopt met mijn blok ,als het snor zit kom ik misschien wel eventjes kort langs! Alleszins veel plezier en een geweldige live gewenst!

Rave rave rave!
 

Oknayd

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Mai 2008
Messages
390
ow lachen, ik zat erover te denken om te komen met een vriend die ook moet spelen (FFF). Mischien zie ik u daar dan nog wel ;)
 

braha_kahn

Elfe Mécanique
Inscrit
4 Sept 2008
Messages
266
Oei fff ja euh das al een ander kaliber of ik hoor :lol: :oops: :D

TheSearchForSoma a dit:
Uw muziek is net wat ik nodig heb nu,ik heb wat teveel energie en wat feesten achter de computer is altijd een goede remedie :wink: .
Vorig jaar ben ik naar de rector en steegske geweest op nieuwjaar,was een andere naam maar het feestje kwam op't zelfde neer,heerlijk wel!
Nu ga ik nog zien hoe het loopt met mijn blok ,als het snor zit kom ik misschien wel eventjes kort langs! Alleszins veel plezier en een geweldige live gewenst!

Rave rave rave!

Heette toen Bug Klinik als ik mij niet vergis...
 

Oknayd

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Mai 2008
Messages
390
ik zie u daar, hopelijk kan ik je herkennen braha_kahn!
Ik zal er al vroeg zijn aangezien de treinen al vroeg stoppen met rijden en ik met fff meega.. Feestje!! :D
 

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Ik kan niet komen dit jaar, moet de dag erna leren dus wordt het heel even naar een plaatselijk feestje gaan zonder al die lekkere muziek! :(
Geniet er ongeloofelijk hard van ginder! :D
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
Ik ben er ook aanwezig. En de dag erop ook studeren :roll:
 
Haut