Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Psychonauten Hyves

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Hee medepsychonauten,

het leek mij een goed idee om onszelf te organiseren via een hyves-groep. Zo kunnen we elkaar wat beter leren kennen. Daarom heb ik zojuist de groep 'psychonaut hyve' aangemaakt. Deze is te bereiken op psychonauten.hyves.nl ('psychonaut' was al bezet). Als je al bij hyves zit, dan kun je mij een berichtje sturen (via deze thread ovv je hyve-id, of via http://pieter-stokkink.hyves.nl) en dan krijg je een uitnodiging om bij de groep te komen (ik heb het een prive-hyve gemaakt, zodat niet zomaar iedereen erbij kan). Zo niet, dan zul je je eerst moeten aanmelden bij hyves om alsnog het vorige te doen.

Pieter
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
het klinkt interessant!!!

alleen een misschien domme vraag:

wat is een hyves precies?

is het afgeleid van een beehive (bijenkorf ofzo?)
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
o sorry, tword al duidenlijk, en t ziet er cool uit. mooi plan. kben onderweg naar becoming a hyves member 8)
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Binnen een uur al drie leden!

je kunt, zoals de andere twee leden al hebben gedaan, lid worden via http://psychonauten.hyves.nl, dus je hoeft me niet te berichten.
 
G

Guest

Invité
Zoooo, done :D

Shit, heb een forward adres gebruikt als email, nou kan ik niet confirmen. Maargoed moet over 3 minuten werken, dus ik fix het morgen wel...
 

Lotte

Glandeuse pinéale
Inscrit
24 Déc 2003
Messages
124
Gevraagd om toelating?!?!?! :D
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
ik laat iedereen toe, per definitie, maar ik wilde het toch wel een beetje besloten houden. Of zijn jullie het daar niet mee eens en moet ik het gewoon openstellen voor iedereen? Het leek me handig om eventuele herrieschoppers te kunnen verwijderen. :wink:
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
precies wat ik dacht...
 

earworm

Matrice périnatale
Inscrit
28 Nov 2005
Messages
10
im in ! :evil:
 
Haut