Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Psychonaut meeting 12&13mei -->Info

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
Nou heren het lijkt erop dat alles rond is

ik zal nu eens wat tipjes van de sluier oplichten
Josvu en ik zijn zojuist terug gekeerd van de plek waar het allemaal zou moeten gaan gebeuren
het is een plek die goed te bereiken is met de auto,fiets of te voet .. je kan ook een stuk met de bus en dan nog een half uur tot 3 kwartier lopen ongeveer
dat moeten we nog ff kijken(dit komt snel)
het ligt in een klein dalletje in de bossen het is een zeer rustige plek waar je lekker van de vogeltjes kunt genieten Smile
en waar we ook vrij door de bossen kunnen struinen .. echt een heel mooi natuurgebied
we zullen hier feitelijk ongestoord onze gang kunnen gaan
het is op een terrein van een oud scouting gebouw .. want nu bewoond wordt door een 5tal krakers... en die zullen mij de komende week bellen om te bevestigen.
we mogen op hun terrein gewoon onze tenten opzetten
we kunnen gewoon de 12e overdag terecht ,de nacht spenderen en de 13e tot wanneer je echt weg moet Very Happy

voor een routebeschrijving zul je ff een pmetje moeten sturen

het is eigenlijk wel de bedoeling dat mensen ff afspreken wie tenten meenemen en wie bij mekaar slapen enzo .. dit lijkt me een niet al te groot probleem ofwel ?
tis voor 1 nachtje Razz misschien slaap je niet eens haha wie weet
het is aangeraden om iets van een klapstoeltje mee te nemen ofzo
maar verder raad ik aan het minimale aan gewicht mee te nemen Smile
wc papier is misschien wel handig Razz ik denk niet dat ze er op staan te wachten dat we daar allemaal de plee onder komen schijten Smile
dus dat wordt lekker wildpoepen
als we geluk hebben is er zelfs misschien wel een bakkie koffie te halen daaro .. voor de addicts onder ons Smile die niet kunnen functioneren zonder een peukie en een bakkie

als er verder nog vragen zijn hoor ik het wel .. er zijn vast wel dingen die ik niet opgenoemd heb enzo

als men hier nog ff gewoon een "Ja" geeft van dattie komt
maak ik ff een inventarisatie, misschien ook handig om op te geven of je een tent hebt en die kan meenemen ... kunnen we meteen afspreken wie waar slaapt enzo
ik weet niet of iemand toevallig kookstellen heeft ? anders gewoon wat broodjes ofzo meenemen dat je het weekend door komt :)
en andere fopartikelen zijn natuurlijk welkom

wij zijn te gast bij deze mensen dus ik neem aan dat we ons wel gedragen als gasten:) tot een zekere hoogte :) je snapt wat ik bedoel

groeten
Prostoner
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
vanuit het andere meeting topic:

Illian schreef:
ik heb geen tent, wie o wie durft er mij een plaats aan te bieden (en anders zoek ik wel een mosbedje op.. )

Mijn tentje is al claustrofobisch voor 1 persoon, maar dit weekend ben ik weer in enschede, ik geloof dat ik nog een extra tentje heb liggen. Dus onder voorbehoud dat ik hem terugvind dit weekend kun je die tent gebruiken.

damn, ik begin nu toch wel erg zin in de meeting te krijgen.

@prostoner:

hoe brandgevaarlijk is het gebied, kunnen we een kampvuurtje maken als we voorzichtig zijn ?
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/48232

toevallig vandaag in het nieuws ;)

maarem, waar is het eigenlijk in de buurt? :p en misschien is er iemand met de auto die een paar man kan ophalen bij een bus/trainstation? 30-45min lopen met baggage is niet geweldig :p zeker niet als deze bestaat uit zekere metalen capsules..
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
vuur stoken zal niet zo'n groot probleem zijn .. er is daar een kampvuur cirkel waar we misschien wel gebruik van kunnen maken .. met banken en al erbij ;)
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Relax! klinkt goed jongens :D

Ik kom waarschijnlijk ook met de auto samen met Entheonaut, dus als er nog iemand mee wil rijden vanuit omgeving Amsterdam.
Let me know.. :wink:
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Wilde het net zeggen. We komen sowieso met de auto, en ik denk wel dat ik een tent meeneem (2 persoons, maar ik weet niet of ik wel ga slapen ;))

Krijg er telkens meer zin in naarmate het dichterbij komt!

Tot gauw mensen,


Peace :mrgreen:
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
nogmaal je kunt me Pmen voor een routebeschrijving he
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
wow half uur drie kwartier lopen van bus is best veel. Ik heb een bungelow tent waar wel drie man in kan, zou wel handig zijn als de mensen met auto's afspreken met OV-mensen en ff een keer heen en weer rijden. Ik heb dus twee plaatsen vrij als mensen me ff helpen met die rottent te vervoeren het laatste stuk.

beetje stom misschien maar wat is pmen en hoe doe ik dat????
 

JosVU

Alpiniste Kundalini
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
512
Kampvuur mag alleen in overleg :wink:

Echt een super vette plek!!

Ja en slapen.. slapen... :roll: zaterdag gingen we ook pas zondagochtend weg :D
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Wat denken jullie van 'aankleding' zoals wazige doeken om op te hangen e.d. ? net zoals de dingen die je ook wel treft op goa feestjes


Ilian:

Ik had gezegd nog te zullen zoeken naar een extra tentje -> heb er idd 1tje over die ik mee zal nemen.
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
phalaris a dit:
Ilian:

Ik had gezegd nog te zullen zoeken naar een extra tentje -> heb er idd 1tje over die ik mee zal nemen.
tof! :)
 

JosVU

Alpiniste Kundalini
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
512
phalaris a dit:
Wat denken jullie van 'aankleding' zoals wazige doeken om op te hangen e.d. ? net zoals de dingen die je ook wel treft op goa feestjes


Ilian:

Ik had gezegd nog te zullen zoeken naar een extra tentje -> heb er idd 1tje over die ik mee zal nemen.
Als jij een mooi doek heb wat je op wilt hangen moet je dat vooral mee nemen lijkt me. Zelf denk ik dat de ongerepte natuur daar veel meer inspiratie en schoonheid bevat. :wink: Maar laat je niet tegenhouden!

Zijn er nog mensen die plek hebben in hun tent?
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
beetje inspiratie is altijd mooi maar betere kunst als de natuur bestaat niet. ik heb minimaal 1 plek misschien kunnen er zelfs vier in(drie plekken + mezelf). Voor een nachtje neem ik alleen de buitentent mee want de stokken en tent zijn al zwaar(gok op mooie weer).

Heb alleen nog geen routebeschrijving gehad of reactie over dat mensen andere mensen kunnen ophalen bij station of bushalte, als we gezamelijk afspreken is misschien een keer heen en weer rijden genoeg en kunnen benzinekosten gedeeld worden.

Ik wil zaterdagmiddag komen en zonfagmiddag weer vertrekken
 
G

Guest

Invité
Ja idd, tijd, toch wel handig dat we dat ding met z'n allen hebben afgesproken, dat geeft wel een handig referentie punt in deze dimensie :mrgreen:

Hoe laat gaan we er naartoe?
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
eej josVU sven neemt een4 persoons tent mee alshet goedis :p
 

JosVU

Alpiniste Kundalini
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
512
ProStoner a dit:
eej josVU sven neemt een4 persoons tent mee alshet goedis :p
WEL JA?

:lol:


En nog maals als je wilt weten hoe je op deze fantastische locatie komt moet je ProStoner even lastig vallen met een mailtje of Persoonlijk Berichtje.

En over de vierde dimensie tja het zou wel leuk zijn als we nog een stukje middag over hebben niet? :p Zelf vind ik het wel een goed idee om de gene die het langst door de eerste drie dimensies moet rijden mag bepalen hoelaat. :?:
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
JosVU a dit:
ProStoner a dit:
eej josVU sven neemt een4 persoons tent mee alshet goedis :p
WEL JA?

:lol:


En nog maals als je wilt weten hoe je op deze fantastische locatie komt moet je ProStoner even lastig vallen met een mailtje of Persoonlijk Berichtje.

En over de vierde dimensie tja het zou wel leuk zijn als we nog een stukje middag over hebben niet? :p Zelf vind ik het wel een goed idee om de gene die het langst door de eerste drie dimensies moet rijden mag bepalen hoelaat. :?:
ik stem wel mee met jou, als jullie tot zondag er nog een beetje zijn wil ik zeker iig een middagje langskomen :)
 
Haut