S’enregistrer Bienvenue sur le forum de Psychonaut, un espace de discussion autour des produits psychoactifs et de l’exploration de l’esprit.

Pour prendre part aux discussions, n'hésitez pas à vous inscrire. Nous serions heureux de vous compter parmi nous !

S’enregistrer

Psychonaut Meeting @ Cannabis Tribunaal?

1 en 2 december in Den Haag. Forkbender was de eerste die zei wanneer hij zou gaan, namelijk maandag 1 december. Ik kan denk ik kiezen of ik maandag of dinsdag ga, maar schud graag maandag Fork de hand. Zullen we iets bedenken waardoor we elkaar kunnen vinden? Ik vermoed dat er ook veel mensen van het DHP forum zullen zijn. Psychonauts unite?
"The present moment is the only door into existence. The past and future are not doors, they are walls."

"We place no reliance on virgin or pigeon. Our method is science, our aim is religion."

"Enlightenment doesn't care how you get there."
Ik ben degene zonder dreadlocks. :lol:
-away for a while-

Stichting OPEN promotes research into psychedelics and the psychedelic experience. Subscribe to our mailinglist to get updates!
Voor mij zou dinsdag beter uitkomen, maar mischien kan ik maandag in de middag wel even langspiepen. 'Babylon' is toch maar half uurtje hiervandaan met de trein. Smile
King for a day... fool for a lifetime.
zijn er nog mensen van plan morgen te komen? Ik en magickmumu zullen dr rond half twaalf zijn, ik hoop dat we nog iets mee kunnen pakken dan.
Paracoculi zou ook komen, maar pas tegen enen.

Ik heb het idee dat de meest interessante hoorzittingen vandaag zijn geweest..
King for a day... fool for a lifetime.

Topics apparemment similaires...
  Woensdag 29 juli Psychonaut Meeting? Caduceus Mercurius 113 37,542 16/02/2012 16:54
Dernier message: Ed
  zaterdag 14 februari: Psychonaut Meeting Caduceus Mercurius 105 33,628 03/05/2009 21:52
Dernier message: magickmumu
  meeting point 30/10/04 alexxx 0 3,168 27/10/2004 08:24
Dernier message: alexxx

Utilisateur(s) parcourant ce topic : 1 visiteur(s)

À propos de Psychonaut

Psychonaut.fr est une communauté d'auto-support francophone, dédiée à l'information et à la réduction des risques liés à l'usage des substances psychoactives.