Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Piperazines

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Heeft een van jullie ervaring met die herbal xtc met BZP/TFMMP etc?
Worden ze ook in nederland verkocht in Smart Shops? En welke is dan de beste?
Groeten!
 
G

Guest

Invité
dacht dat piperazines chemicalien waren.. ben ook wel nieuwsgierig naar ervaringen :p.. hoorde van iemand dat het leek op een combinatie van mdma en amfetamines.. alleen dat je er nog erger verrot van was de dag erna..
Ik kwam laatst een online smartshop tegen die een mix van piperazines verkocht maar die heeft helaas geen bestaansrecht meer :(
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Ik heb ze laatst (paar maanden geleden) nog gehad. Moet zeggen dat ik er niet zo veel aan vond. Beetje opgefockte paranoia achtige upper. Geen ephorie wel de nadeel kant van het opgefokte , als of je te veel redbull hebt gedronken maar dan meer.

Ze zijn in Nederland volgens mij niet zo makkelijk te krijgen, ze komen uit Nieuw Zeeland waar het een van de weinige middelen is die daar wel legaal zijn. Staan overigs niet op lijst 1 of 2 van de opiumwet maar volgens mij mag je zoiezo geen chemicalien gebruiken voor consumptie zonder de nodige papieren en controle.

Geloof dat ze bij www.everybodydoesit.com of zo iets nog wel te krijgen zijn. Het zullen vooral sites in the UK zijn die het hebben.

edit :

Hier heb je ze inderdaad nog :

http://www.everyonedoesit.co.uk/online_ ... uctID=2416

Pipirazine blend en pipirazine.
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Ja klopt, ik zag het ook dat je ze kunt bestellen uit engeland. Maar dat is best vreemd, dat het daar legaal is. Dan moet het toch zeker in nederland nog gewoon te koop zijn? Of is het echt zulk klote spul dat er geen vraag naar is?
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Deze uit dat vreemde land: http://www.mindfuel.co.nz/euphoria.html
Het gaat daar net als bij ons met explosion. Dat moet dan wel fout gaan zou je zeggen. Met al die research chemicals, luchtverfrissers, inkt removers bla bla. Moeten we niet een soort drugs commissie hebben in Nederland? Eentje die markt voor is, zodat klote chemicalien geen kans krijgen. Zo is het wel wachten op slachtoffers...
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Deze uit dat vreemde land: http://www.mindfuel.co.nz/euphoria.html
Het gaat daar net als bij ons met explosion. Dat moet dan wel fout gaan zou je zeggen. Met al die research chemicals, luchtverfrissers, inkt removers bla bla. Moeten we niet een soort drugs commissie hebben in Nederland? Eentje die markt voor is, zodat klote chemicalien geen kans krijgen. Zo is het wel wachten op slachtoffers...
 
G

Guest

Invité
Leuke site trouwens maar heb wat tripreports op erowid gelezen en waren niet allemaal even positief.. dus gokje voor mij niet waard..
Wat betreft slachtoffers ben ik het wel met je eens.. vooral als bijv. research chemicals in populariteit gaan stijgen kan dit nog weleens voor problemen gaan zorgen als jonge onervaren lui dat soort middeltjes zonder kennis en zonder nauwkeurig weegschaal naar binnen gaan werken... Er zijn ook al twee 2c-t7 slachtoffers gevallen, maar die namen beide ook een belachlijk onverantwoordelijke dosis..
Maarja voor bijv. mensen op dit forum is de aanwezigheid van dat soort "half gedoogde" web bedrijfjes wel redelijk positief:D ben er ook wel enigszins blij mee 8)
 
G

Guest

Invité
Hmmm, klinkt idd niet bijster interessant.

Maareh die webbedrijfjes zijn zeker wel rielekst, vooral voor de mensen die het minder goed hebben als ons. :D
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
ik ben al zo vaak en zo lang aan t zoeken geweest naar goede rc-vendor, maar niks

t ziet er ook allemaal zo onbetrouwbaar uit, en 90% van de vendors heef tt spul niet wat ik zoek...
 
G

Guest

Invité
jep echt goede/goedkope rc-vendors vinden is best nog een klus en aardig tijdrovend :p , laatst een goede gevonden wil ik wat bestellen is die weer offline.. Tja dan maar tegen schandalige woekerprijzen :(
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Tja, is het ook niet zo met die sites dat als het een beetje gaat lopen ze al weer te bekend zijn en hierdoor dus opgerold worden of in de problemen komen ?

Ben zelf echt nog nooit dit soort sites tegen gekomen. Maar ik heb ook nooit echt goed gezocht. Klinkt wel vrij lastig.
 
G

Guest

Invité
ja daarom is het ook zo moeilijk om ze te vinden als een site te snel te bekend word gaat er automatisch meer opgelet worden en als ze merken dat er bijna alleen maar zonder "research" plan word bestelt of in te lage (gebruikers) hoeveelheden kunnen ze hem al sluiten..
Zag op drugs-forum.co.uk dat ze er een apart onderdeel voor hadden waar alle rc-vendors en dergelijke worden besproken.. alleen daar moet je gold-user voor zijn :(
 
G

Guest

Invité
of een "hidden" (rc)-vendors topic aanmaken voor mensen met een bepaald aantal posts, (59 posts lijkt me wel een goed aantal 8) )
Waarin gediscusieerd kan worden over de betrouwbaarheid van de sites en degerlijk net zoals op drugsforum.co.uk
zou aardig wat geld en moeite schelen :)
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Niet alle ervaringen zijn slecht, er zitten hele milde varianten tussen. Het hangt alleen zo erg af van de samenstelling dat ik het niet zomaar zou gaan proberen. Je kunt er echt goed brak van worden..

I have tried Twisted and found it a pleasant but mild psychedelic indeed, comparable to a mild dose lsd, like the trips that appeared in the late 1990,s. Speedy, with colourfull closed eye visuals, and seeing things move out the corner of my eye.
Twisted contains 45mg bzp, and a 45mg piperazine blend which is definatly not just tfmpp, theres something else in there that makes it distinctly diffrent from the other BZP / TFMPP blends. My guess is Flipiperazine.

[/i][/quote]
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
rc vendors zijn toch niet zo lastig te vinden? ik ken er wel 2..
ik ben eigenlijk niet eens echt op zoek geweest om ze te vinden, ik ben ze gewoon tegengekomen..
maarja het blijft wel duur, ik heb zelf nog nooit getript dus ik ga (nog) niet groot inkopen.
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
Audiotik a dit:
of een "hidden" (rc)-vendors topic aanmaken voor mensen met een bepaald aantal posts, (59 posts lijkt me wel een goed aantal 8) )
Waarin gediscusieerd kan worden over de betrouwbaarheid van de sites en degerlijk net zoals op drugsforum.co.uk
zou aardig wat geld en moeite schelen :)

goed idee ;) maar wie regeld zoiets?:D
 
G

Guest

Invité
Ik denk Rutger ..
Maar komt denk ik wel veel bij kijken mbt de bespreekbaarheid van doeleinde van de research chemicals.. Tenminste als je ze op een psychonautforum (zelfde als bij drugsforum.co.uk) bespreekt valt er wel enigszins te twijfelen aan de wetenschappelijke/onderzoeks waarde van de chemicalien :p...
Alhoewel ik denk dat het bespreken geen punt is, aangezien verschillende andere fora dit ook doen..en het hier om een "verborgen" topic gaat...
 
G

Guest

Invité
rc vendors zijn toch niet zo lastig te vinden? ik ken er wel 2..
ik ben eigenlijk niet eens echt op zoek geweest om ze te vinden, ik ben ze gewoon tegengekomen..

Klopt, maar het verschil in prijs daarintegen is wel enorm.. Bij heel veel word je gewoon zwaar afgezet.. daar kun je bijv. 200 dollar voor 500 mg 5-meo -dmt tewijl bij een ander weer 85 dollar per 500 mg..
Ook is er een kans dat je genaaid word en niks ontvangt.. zoals vele is overkomen bij "legale highs"..
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Nou in utrecht hadden ze ze niet. Of ik vroeg het verkeerd. Zegt die jongen; "ja.. ze zijn in engeland altijd eerder met dit soort dingen, kijk maar, ze zijn ook allemaal aan coke verslaafd. "
 
Haut