Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Paper paddo trip

svenjansen

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Mai 2009
Messages
98
Hallo,

Ik ben van plan om dit jaar paddo's mee te nemen op vakantie naar griekenland. Ik ga ntrlk geen echte paddo's mee nemen, maar ben van plan om de thee uit te laten koken en wat overblijft met een pipet opzuigen en op een a4 vel druppelen. IK hoop dat zo de psycho actieve stoffen hierop bewaard blijven, zodat ik ze mee kan nemen in het vliegtuig.
Nu weet ik alleen niet of di mogelijk is. Heeft iemand hier ervaring mee?
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Je kan ook gewoon de thee in een thermoskan meenemen toch?

Dat van dat papier wat je zegt weet ik echt niet, het is natuurlijk niet alleen de werkzame stof, zoals bij LSD, ik weet niet of dat werkt.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Zinloos lijkt me, aangezien de psilocybine op zo'n plat oppervlak snel zal oxideren. Bovendien is psilocybine/thee niet sterk genoeg om het blotterprincipe te kunnen imiteren.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Chocola!!! Droog wat paddenstoelen, prak deze door stukjes en gooi ze door wat vloeibare choclade. Maak er wat leuke vormpjes van, maak er een verpakking om heen, en je zult niemand horen klagen ;)
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Caduceus Mercurius a dit:
Zinloos lijkt me, aangezien de psilocybine op zo'n plat oppervlak snel zal oxideren. Bovendien is psilocybine/thee niet sterk genoeg om het blotterprincipe te kunnen imiteren.

Ja, je zou echt een flinke hoeveelheid papier naar binnen moeten werken. Bovendien gaat de psilocybine ook kapot als je de thee inkookt.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
mysticwarrior a dit:
Chocola!!! Droog wat paddenstoelen, prak deze door stukjes en gooi ze door wat vloeibare choclade. Maak er wat leuke vormpjes van, maak er een verpakking om heen, en je zult niemand horen klagen ;)
Dit lijkt me wel het beste idee dan inderdaad. :D
 

svenjansen

Neurotransmetteur
Inscrit
4 Mai 2009
Messages
98
Thanx!! Ik ben benieuwd hoe het zal werken. Heb nog nooit paddos met chocola gegetem, maar het schijnt dus extra heftig te werken!!?
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
Even heftig + eventueel placebo :wink:
 

achilless

Sale drogué·e
Inscrit
29 Juil 2006
Messages
814
er zit suiker in chocolat, daar zal het wrsch aan liggen :lol:
je kan anders mss overwegen om 4-ho-met aan te schaffen. Als shulgin 4-ho-met en 4-ho-dmt niet uit mekaar kan halen denk ik niet da wij dat zouden kunnen :)
20 mg, zeer gemakkelijk in om het even wat te verwerken... heb er persoonlijk geen ervaring mee. maar lijkt me wel handig om op reis te gaan. overigens is 4-ho-met waarschijnlijk geen verboden stof.

thermos lijkt me niet zo'n goei plan. je mag niks vloeibaars van meer dan 125ml op de vliegtuig nemen als ik mij dat goed herinner. plus ik denk niet dat scanners door een thermos kunnen kijken, extra verdacht..

EDIT: 4-SH-x en 4-F-x alternatieven van psilocine schijnen ook te bestaan volgens wiki maar dat ben ik nog nooit tegen gekomen, noch iets van gehoord
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
Psilocybine zit ook binnen het 20-30mg bereik qua dosis. Een legaal alternatief meenemen kan je in evenveel problemen brengen. Ze hebben enkel maar je woord dat het geen andere substantie is en dat is voor die mensen niet genoeg.

Ik zou voor de chocolade gaan. Het hoeft ook geen thermos te zijn als je thee meeneemt; een fles ice-tea of zo is al wat minder verdacht.
 

achilless

Sale drogué·e
Inscrit
29 Juil 2006
Messages
814
Meduzz a dit:
Psilocybine zit ook binnen het 20-30mg bereik qua dosis. Een legaal alternatief meenemen kan je in evenveel problemen brengen. Ze hebben enkel maar je woord dat het geen andere substantie is en dat is voor die mensen niet genoeg.

Ik zou voor de chocolade gaan. Het hoeft ook geen thermos te zijn als je thee meeneemt; een fles ice-tea of zo is al wat minder verdacht.
ja nee ik bedoelde niet met een zakje wit poeder toekomen en beweren dat het legaal was :lol: maar 20 mg van omteve welke stof is echt wel gemakkelijk te verwerke in omteve wat.
Ik heb geen ervaring met chocolade-verwerking van paddo's, maar ik dacht: koop even die stof online, verdun het met gedesioniseerd water, trek het op in een spuit, spuit de 20 mg in omteven wat eetbaar is(best een streekspecialiteit dan lang/gemakkelijk bewaard, kan je zeggen dat je het voor je hotelgasten meeneemt) verpak het en steek het in je koffer, NIET je handbagage en fwala.

hoe maak je eigelijk chocolade shrooms? fijne lammellen in gesmolent chocolat steken, wat warm laten, lamellen eruit halen en wegsmijten, chocolat laten verharden en chocolat eten.
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
Ik zou gewoon alles erin laten, veel extractie zal er niet plaatsvinden in chocolade. Gewoon gedroogde verpoederde shrooms in gesmolten chocolade laten stollen lijkt me het beste.
 

achilless

Sale drogué·e
Inscrit
29 Juil 2006
Messages
814
aja verpoederen... waarom denk ik niet verder na ? Ik stelde mij al zo een beeld voor van cocolat waar je nog her en der een hoedje zou zijn uisteken ofzo... never mind :)

aja chocolat is voornamelijk cacaoBOTER, niet verder nagedacht.

bon weer een useless post, my bad
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
lol @ achilless

Mmmm paddestoelenchocolade, dat ga ik zeker een keer maken. Klinkt ideaal voor op een festival, gewoon in een QualityStreet blikje meenemen ofzo. :D
 
Haut