Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Paddoverbod vanaf 1 december

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Hier het artikel: Paddoverbod vanaf 1 december.

http://www.ad.nl/binnenland/2752615/Pad ... ember.html

Ach ja, zelf kweken blijft toch het mooiste, waardoor er een krachtiger band onstaat met onze kleine broeders!

Ze zullen ons in de toekomst overigens wel meer 'beperkingen' proberen op te leggen, maar ik zal mij daar echt niet minder vrij door voelen!
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
"Het kabinet stemt vandaag waarschijnlijk in met die maatregel van minister Klink (Volksgezondheid)."
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Wat een HEIKNEUTER is de Klink! We zaten er natuurlijk met zijn allen al op te wachten, nu maar hopen dat er niet word ingestemd met deze wetgeving..... Ik zal vandaag in iedergeval flink gaan duimen!
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Het woordje "waarschijnlijk" kun je in dit artikel gewoon weg laten. Ga er maar gewoon vanuit, dat er een verbod komt met dit kabinet. En (ik denk dat) een gerechtelijke procedure ons trouwens ook niet veel verder zal helpen.

Well, fuck them anyway!
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
redhawk a dit:
Het woordje "waarschijnlijk" kun je in dit artikel gewoon weg laten. Ga er maar gewoon vanuit, dat er een verbod komt met dit kabinet. En (ik denk dat) een gerechtelijke procedure ons trouwens ook niet veel verder zal helpen.

Well, fuck them anyway!

Ik begrijp je punt, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit he!
 

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
Zal dit ook voor sporeprints / kits gaan gelden? :?: Anders weet ik al wat straks mijn nieuwe baan wordt. :p
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
Jeniger a dit:
Zal dit ook voor sporeprints / kits gaan gelden? :?: Anders weet ik al wat straks mijn nieuwe baan wordt. :p

hahahaha + 100 :D
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
reddepaddo.nl is bijgewerkt. Er staat een link in naar een document van de VLOS met daarin de vragen die aan Klink zijn voorgelegd, en zijn antwoorden.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
redhawk a dit:
Ze zullen ons in de toekomst overigens wel meer 'beperkingen' proberen op te leggen, maar ik zal mij daar echt niet minder vrij door voelen!

WAT :shock: ?????
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
CaduceusMercurius a dit:
reddepaddo.nl is bijgewerkt. Er staat een link in naar een document van de VLOS met daarin de vragen die aan Klink zijn voorgelegd, en zijn antwoorden.

reactie van de minister ? Pagina 8 ?
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Daar houdt het op. Geen antwoorden...
 

Mycophile

Alpiniste Kundalini
Inscrit
30 Juil 2004
Messages
534
Als je Minister van Staatsterreur bent hoef je ook geen antwoorden te geven. Het feit dat er uberhaupt vragen gesteld zijn, gaat in principe al te ver...
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
heeft er iemand nog een andere link?

Het is wel vreemd, dat het AD hier als enige bericht van geeft in de media. Kan ook geen andere bron vinden.

Maar waar rook is...
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
CaduceusMercurius a dit:
Daar houdt het op. Geen antwoorden...

Fascisme!!!!!

Dat is het. :evil: :evil: :evil:

Ik had me voor genomen om niet meer te schelden na mijn laatste paddo trip (afgelopen maandag) , maar op deze manier wordt het wel heel moeilijk.
 

Noknok

Neurotransmetteur
Inscrit
23 Août 2008
Messages
50
Ach ja wanneer zo'n onwetende deze ministerpost krijgt volgt deze onzin vanzelf. Meneer wint wel adviezen in maar wanneer deze adviezen hem niet zinnen doet meneer alsof er niks aan de hand is.

Dit kabinet maakt zich per dag alleen maar meer belachelijk, ik hoop dat er bij de volgende verkiezingen genoeg mensen zijn die dit onthouden en we van die onwetende gristenhonden af zijn :r
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Aaaaaarrgggghhhhh die CHRISTENHONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

























Haaaaa, dat luchtte op...
 

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
:lol:

nee.. niet leuk.. :?
worden kweeksets ook illegaal? denk het wel he :(
nouja de psychonaut hoeft zich hier natuurlijk geen zorgen over te maken :p
die kent toch altijd nog wel iemand die kweeksetjes in de aanbieding heeft of hij maakt ze gewoon zelf
Maar het is natuurlijk gewoon heel vervelend dat er een bepaald beeld van wordt geschept
Maarja, als je het mij vraagt is "de wet" voor een heel groot deel zoiezo al onrechtvaardig en belachelijk
 
Haut