Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Paddoverbod schiet doel voorbij

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
^ Waarschuwing: bevat beeld- en geluidsmateriaal van Ciska Joldersma.

Er wordt hier voor het eerst gesproken over "een totaalverbod op alle hallucinogene middelen"...
 

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
Waarschuwing: bevat beeld- en geluidsmateriaal van Ciska Joldersma

Met HARTELIJKE dank! :\
Ik ga het niet kijken maar zag het wijf vandaag op tv
Ik ben nog nooit enkel bij het meemaken van een persoon over mijn nek gegaan maar ik denk SERIEUS dat een minuutje CJ het hem zou doen..

Ze zijn ook zo dom als het achtereind van een varken.. wat maakt toch dat sommige mensen zo van zichzelf overtuigd zijn dat ze denken de wijsheid in pacht te hebben en "verantwoordelijk" te moeten zijn, de "leiding" te moeten nemen en allerlei maatregelen gaan doorvoeren en compleet blind en doof zijn voor de realiteit.. ècht bijna net zo onbegrijpelijk als het feit dat het grootste deel van de mensheid achter mensen die zo van zichzelf overtuigd zijn aanloopt..
Als men om zich heen zou kijken of serieus zou luisteren naar anderen zou allang opgemerkt zijn wie situaties allang hadden voorspeld en wie het bij het rechte eind hebben.
Maar ècht luisteren naar wat iemand te vertellen heeft, dat moet de mens nog leren..
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
CaduceusMercurius a dit:
Er wordt hier voor het eerst gesproken over "een totaalverbod op alle hallucinogene middelen"...

Ik zou wel eens willen zien hoe ze dat legaal willen gaan waarmaken. Het lukt ze nooit om alles te verbieden.
 

Carebear

Banni
Inscrit
11 Juil 2008
Messages
574
{the past}
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Als de media zich nou eens wat meer zou gaan richten op andere, belangrijkere zaken, dan worden ze in Den Haag ook niet wakker geschud (wat betreft vervangers voor paddo's). Kun je dadelijk helemaal lachen als één of andere waus, weer eens een frats uithaalt onder invloed van truffels.

En hopelijk gaat die vent van Ciska 's nachts nou eens wat beter zijn best doen, dan zullen wij er een stuk minder last van hebben. Zie je het al voor je? :oops:
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
redhawk a dit:
En hopelijk gaat die vent van Ciska 's nachts nou eens wat beter zijn best doen, dan zullen wij er een stuk minder last van hebben. Zie je het al voor je? Embarassed

Ik probeerde het, maar nu heb ik volgens mij een trauma opgelopen.... :vom: :D
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Daarnaast jeukt het bij mij overal, hebben jullie daar toevallig ook last van?
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ja, vooral mijn vuisten en telkens als zij iets zegt krijg ik een neiging om haar om te brengen. Ik ben dus niet de enige?
Ik dacht even dat het aan mij lag. :D
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
In 2010 ligt de stront luier 8 jaar te stinken en ik mag hopen dat we deze eens vervangen bij de volgende verkiezingen.

Het CDA heeft er reeds een grote puinhoop van gemaakt onder leiding van Jan Peter Balkenende. Ik weet niet waar ze voor staan en waar ze met Nederland op lange termijn naar toe willen. Het is een beetje de anarchie bewaren en op het moment dat er een vraagstuk op een CDA fractie bijeenkomst ter sprake komt valt men terug op de sterke norm hanteren zonder ruimte, die een samenleving zogenaamd maakbaar zou moeten maken. Daarbij schuwt men intern het aangrijpen van creatieve manipulatie en weerleggingen niet.

Dat er sprake is van 2 Nederlanden daar had onbenul Wilders wel gelijk in. Het Nederland van de wil van Balkende en z'n omvangrijke elite, en het Nederland van de gewone Nederlander die de vrijheid wil om z'n vrije tijd vorm te geven. Ten samen met zelfbeschikkingsrecht.

Het CDA is het kloppende orgaan dat meent de kleine bloedvaatjes volgens eigen structuur in de behoefte te kunnen voorzien. Zo werkt dat niet, Nederland is net als een lichaam 1 geheel, maar qua inhoudelijk uitgevoerd beleid zijn er heel wat bloedvaten doorgeknipt.

Het is op, een transplantie van dit orgaan van vitaal naar secundair, van regering naar de oppositie banken, is meer dan nodig in deze snel veranderende tijd. Ademhalen stopt anders een keer.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Brugmansia a dit:
Het CDA heeft er reeds een grote puinhoop van gemaakt onder leiding van Jan Peter Balkenende. Ik weet niet waar ze voor staan en waar ze met Nederland op lange termijn naar toe willen.

De puinhopen van het cda! :p

Ik vraag mij af, of het cda zelf überhaupt nog wel begrijpt waar zei voorstaan....
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Brugmansia a dit:
Het CDA is het kloppende orgaan dat meent de kleine bloedvaatjes volgens eigen structuur in de behoefte te kunnen voorzien. Zo werkt dat niet, Nederland is net als een lichaam 1 geheel, maar qua inhoudelijk uitgevoerd beleid zijn er heel wat bloedvaten doorgeknipt.

Het is op, een transplantie van dit orgaan van vitaal naar secundair, van regering naar de oppositie banken, is meer dan nodig in deze snel veranderende tijd. Ademhalen stopt anders een keer.

Fascinerende schrijfstijl :thumbsup:
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Het is toch onbegrijpelijk dat ze in de peilingen nog maar een paar zetels verloren hebben. Gelukkig dat ze wel gedaald zijn, maar nog niet ver genoeg vind ik. Groen Links en D66 mogen trouwens wel flink stijgen wat mij betreft.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Hier is een betere link:
 
Haut