Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Over dit forum...

  • Auteur de la discussion Guest
  • Date de début
G

Guest

Invité
Nog 5 weken en dan zal dit forum niet meer zijn zoals het nu is. Er komen grote veranderingen aan: Psychonaut zal zich uitbreiden; als het even kan tot een internationale psychoactive communitysite :D

We staan bij de ontwikkeling zeker open voor de visie van onze trouwe gebruikers. Daarom hier een paar vraagjes waarop we van jullie graag een antwoord zien. Heb je verder nog ideeen of zou je verder mee willen denken en/of doen? Stuur een PM of mail naar [email protected]!
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
Het forum zou wat mij betreft een stuk gestructureerder eruit moeten komen te zien. ook de interface is niet echt heel erg werkzaam, plus dat de site meestal nogal traag is. Daarnaast wordt er op dit moment niet genoeg gemodereerd zodat er veel offtopicness is en er mensen gewoon letterlijk om drugs vragen! :iconhead: Imho kan dat echt niet!

En... er mag wel meer op drusg gespecificeer worden, alleen over paddestoelen en salvia praten is voor mij niet echt breed genoeg. Meer mogelijkheden willen ik! :D
 

solid

Glandeuse pinéale
Inscrit
18 Mar 2005
Messages
112
Ik vind het forum persoonlijk wel snel, maar uitzicht enzo is een beetje gedateerd. De indeling van het forum vind ik wel dat wat zou mogen aangepast worden, vooral meer subfora over soorten drugs, ik weet dat general chat meer is voor verschillende soorten drugs, anders dan paddos en salvia, maar misschien zou het wel handig zijn zoals de forums op het lyceaum (of lycaeum can ook). Ook zou ik Snaphino nomineren als mod ;)
 

solid

Glandeuse pinéale
Inscrit
18 Mar 2005
Messages
112
Voeg ook wat meer smileys toe misschien :D
Der zitte veel originele smileys bij ma der zijn der nie zoveel :d
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Denk maar niet dat we alleen de smiley's gaan veranderen.....er gaat spannende dingen gebeuren met dit forum. :eek:oo:

Ik hoop dat jullie niet erg gehecht zijn aan de beige met groene kleurtjes?? :grin:

En het leuke is: jullie zijn bij de geboorte van deze nieuwe community....dus over een paar jaar als we duizenden gebruikers hebben kunnen jullie zeggen.... Ik was erbij :D :D
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Klinkt goed! :cool:

Dus nog 4 weekjes nu? eind november dus ongeveer? of op 5 December... Ons sinterklaas cadeautje :lolwsign:
 

solid

Glandeuse pinéale
Inscrit
18 Mar 2005
Messages
112
NOT THE BEIGE MET GROENE KLEURTJES!!! :frown:
haha man dat gaat echt raar zijn als je dit gewoon bent. Gewoon omdat het zo anders is dan de meeste forums :D
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
De deadline is nu 1 december. Maar is denk dat we pas een paar dagen later echt online gaan. 5 december klinkt als een goede datum.
Hier vast een kleine hint: roze en kabouters :grin:
 

solid

Glandeuse pinéale
Inscrit
18 Mar 2005
Messages
112
Mss moet je even van de drugs afblijven terwijl je het forum maakt.......
 

Ilsekeuh

Neurotransmetteur
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
48
Roze en kabouters!!

Fun fun :drum:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
is er strax ook wat ruimte voor psychedelic art? ik ben van plan aankomende tijd wat deco stukken en doeken te gaan maken voor goa feesten dus dan kan ik mooi wat foto's posten van de nieuwe dingen :grin:
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
is er strax ook wat ruimte voor psychedelic art? ik ben van plan aankomende tijd wat deco stukken en doeken te gaan maken voor goa feesten dus dan kan ik mooi wat foto's posten van de nieuwe dingen :grin:

Daar ben ik ook voor! :cool:
 

Sansky

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Jan 2002
Messages
334
Er komt inderdaad een mogelijkheid om foto's te posten. En nog veel meer leuke dingen. Je kunt al je ideeen dus mailen naar [email:iojsj32z][email protected][/email:iojsj32z] en dan kijken wij of het realiseerbaar is.
We zijn ook nog op zoek naar actieve moderators. :smirk:
 
Haut