Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Oud en Nieuw

Sjors

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
66
Onder het kopje feesten,
wat gaan jullie doen met oud en nieuw?

Ik ga denk ik coctail avond houden met mn huisgenoten, maar als er iemand nog betere sugesties heeft, kom maar op!
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Hoi,
Ik ga waarschijnlijk het volgende doen met Oud & Nieuw
Eerst champagne drinken en een beetje door de stad lopen en dan naar een feestje bij Ruigoord....
 

Sjors

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
66
stoer hoor :)
ik was vorig jaar in Amersfoort dat was minstens zo ruig als ruigoord :D
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Dikke zak wiet, paar flessen drank, waterpijp...

Perfecte combo voor een goed feestje...
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
M'n oud en nieuw feestje is afgelast.... Dat heb ik weer! Wat moet ik nu gaan doen? Alle kicke feestjes zijn natuurlijk al uitverkocht.

PRESS BULLETIN

For the 1st time in 30 years of eventfullness, an event at Ruigoord has been succesfully stopped by the authorities of A`dam//together with tens of other parties of the 'alternative' kind...sickening....our respect and big thanx go out to all artists, performers and volunteers who`ve worked with us so far and we`re looking forward to make this another unforgettable night!!!!! :
Meller (plasticAge music)De
Elec3 (turbo trance)Isr
Voice of Cod (organic records)UK
l`Elf(turbo trance)Fr
Fromem Ory (liquid records)Can
Zen (psykick)NL
Bart (sonic dragon records)NL
Snog a frog@mush Lugh(trance orient express)NL
Dogo (9-loh)NL
BadBoyBast (villa filezicht)NL
Fatman FX
René Airplain Visuals
Rorschach&Rorschach Brothers
Jerry Groovy Movie
D-Core team
and offcourse all those lovely people helping us out, behind the bar, at the door/entrance, getting cold doing the parking etc,etc.....
and YOU, for supporting tranceculture!!!!!
we`re gonna have a difficult time not feeling sad that night but wish you the best party where-ever!!!
have a ball and see you next year!!!!!
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Zou ook naar Ruigoord gaan....
STOMME AUTORITEITEN!
Waar slaat het op om een organisatie een paar dagen voor de deadline te melden dat ze een vergunning nodig hebben?? Dit ruikt gewoon naar: "We hebben niet zo'n zin om die mensen hun gang te laten gaan, laten we ze het maar verbieden, dan kunnen we ze in ieder geval pakken als ze het wel doen!"
 

Viola

Matrice périnatale
Inscrit
13 Nov 2005
Messages
10
Wat was eigenlijk de reden dat die vergunning nodig was? want ruigoord heeft toch elke week feesten?:)
vaag zeg..
trouwens, ik hoop niet dat ik iets dubbel post, http://www.bonger.nl/onderzoek_kort.htm hier vragen ze naar niet verslaafde opiatengenieters..

groetjes en have fun deze oud en nieuw!!

+al die kerstfilms nu met een half paddootje op zijn ook Super+
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
klinkt interessant zo'n onderzoek... en hoe bepalen ze of je wel of niet verslaafd bent?

En over Ruigoord... zeker stom allemaal... Cohen is niet zo tof bezig :twisted:
 

Mart

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Nov 2005
Messages
36
Al mijn vrienden gaan tijdens de jaarwisseling naar wenen (austria=oostenrijk). Mazzelpikken zijn ze dat wel. Ik kan helaas niet, dus blijf ik alleen thuis. Maar wel met familie vieren :oops: zucht :(
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Voor het tweede jaar op rij ga ik rustig doen met oud en nieuw en trippen op 2 januari, om het jaar goed te beginnen.
 

nimfie

Matrice périnatale
Inscrit
29 Déc 2005
Messages
18
ik ga de avond ervoor (morgenavond dus) eerst trippen , samen met de mannelijke wederhelft , voor alle oude zorgen van me af te halen , en zo fris 2006 en te beginnen... en voor de heerlijke ervaring weer natuurlijk, haha :lol:

en dan op zaterdag middag na een bbq 'ke , met allemaal psy-heads tesamen.
en de avond zelf naar de goa.mmm gaat leuk worden,ik verheug me nu al
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
we hebben ons eigen feesie in een kraakpand in leeuwarden :D best grote oude fabrieks hal waar we een aantal goa djtjes neer planten en ik ga zelf ook nog draaien in de chil :D
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Happy newyear! Gelukkig nieuwjaar! Ik hoop dat jullie feestjes zo leuk waren als je had gehoopt. Mijn feestje was best prima :rolleyes: Veel ge :partyman: en niet ge :vom:
 
Haut