Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Opium

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Hallo weer allemaal. Lang geleden dat ik actief was, nu weer terug. :)

Wie wel eens opium gerookt of op andere wijze gebruikt?
Heb wel eens papaverbollen uitgekookt en de thee gedronken, werkte goed, maar enorm veel jeuk.

Is er nog wel opium te koop eigenlijk in NL? Of zou alles vervangen zijn door synthetische hero?
Op uitjebol stond dat dit het geval was namelijk, maar klopt dat ook...

Vraag niet naar bronnen ofzo, was gewoon benieuwd naar de ervaringen van anderen.
 

Shapeshifter

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Août 2009
Messages
26
Heb het zelf 1x weten te bemachtigen. Was niet eens zo'n goede O volgens mij, maar de high was wel heerlijk alsnog.

Ik had het er toevallig laatst met een maat over; dat het wel gek is dat er kennelijk alleen hero in omloop is (is me nooit aangeboden maar moet vast wel redelijk verkrijgbaar zijn). Dit terwijl alle O, wat makkelijker te maken is, dus omgezet word in hero. :( Jammer want fuckin hero raak ik nooit van me leven aan...
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Ja, maar opium word vaak in het Midden-Oosten al tot morfine en uiteindelijk tot heroine verwerkt.
Denk dat daardoor een kleinere hoeveelheid meer oplevert (sterker) en dat daarom de smokkelaars het eerst verwerken tot heroine.
Straf zal waarschijnlijk hetzelfde zijn, of ze nu gepakt worden met opium of heroine. Dan maar het meest winstgevende pakken.

Overigens heb ik een keer thee gezet van papaverbollen en daar echt een tijd van out gegaan en behoorlijk onder invloed geweest daarna.
Net zo heftig als heroine, alleen duurt het wat langer voordat het ging werken.
Niet dat ik je aan de heroine wil helpen, maar enige verschil vind ik dat als je hero chinees je het direct voelt en op de poppy thee moet je even wachten (lastig te doseren als je niet precies weet wat je doet). Daarbij komt dat je enorm veel jeuk krijgt door die thee, 0,2 gr die ik wel is heb gebruikt in een avond + nacht gaf me dat niet.

En ohja, van allebei misselijk als je teveel neemt. :p
 
Haut