Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

OPNIEUW: Paddotrip en antidepressiva

stffrtj

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Sept 2008
Messages
36
Ik las net een OUD topic hierover....
Ik heb hier nog wat over te zeggen.
Ik slik ook antidepressiva en heb hierop een GEWELDIGE paddo-trip gehad.
Het ligt er geloof ik ook aan WELKE antidip je slikt.(net zoals al die andere factoren van invloed kunnen zijn op de trip/het is ook een moment-opname:Hoe voel ik me?etc.....)
Ik slik een zusje van prozac, genaamd: Seroxat(paroxetine). Dit zijn zogenaamde serotonine regulatoren. Een paddo-trip werkt ook in op je serotonine huishouding.
Binnenkort (ZEER binnenkort) ga ik mijn eerste eigen kweekset oogsten én consumeren.
Ga wel voorzichtig aan doen hoor!
Ik zal jullie spoedig laten weten hoe het is gegaan!
Oh ja, even een waarschuwing: als je antidepressiva slikt omdat je last hebt van extreme angsten die je al moeilijk aan kan, dan raad ik je een trip zéker af!.
Ik weet van mezelf dat ik mijn angsten aankan/onder ogen durf te zien; mijn angst uit te nodigen en het over me heen te laten komen; Mijn angst te omhelzen als een vriend die me iets leert over mezelf......
Ik ben er klaar voor!
Liefs van mij! :D
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
Welke dosis heb je genomen?
 

stffrtj

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Sept 2008
Messages
36
OOOOH da's heeeeee lang geleden hoor......
(binnenkort dus de tweede keer met anti-dip)
Maar ik weet 't nog precies:
Dat was met gedroogde kaalkopjes; 20 stuks.(niet gewogen dus!)

Maar zeer binnenkort ga ik het met de mexicaanse psylo "proberen"
Heb jij nog tips over de hoeveelheid/ADVIES?
Ik dacht zelf een kleine hoeveelheid, maar ook weer niet te weinig.(moet wel een echte trip worden offcourse)
By the way: ik ben nu 33 jaar, zegt misschien niet zoveel,
maar ik denk dat ik door mijn leeftijd niet zomaar ergens aan begin.
VERANTWOORD GEBRUIK, daar ben ik voor!
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
geen enkele trip is met een vorige of volgende te vergelijken. Het is dus niet gegarandeerd dat je nu weer zo'n ervaring als de vorige keer zal hebben, helemaal niet als je hoger gaat doseren. Het wil dus niet zeggen dat omdat jij SSRI's neemt en een keer getript hebt met een positieve afloop dat iedereen dat kan doen, of zelfs dat het deze keer goed zal gaan. Het ligt er meer aan wat je zelf ook al zegt, aan het feit dat je goed om kan gaan met je angsten en die los kan laten.

Als er meerdere mensen op het forum zijn die SSRI's nemen of een verleden hiermee hebben icm psychedelica, dan ben ik benieuwd naar jullie verhaal.

Succes iig stffrtj!
 

stffrtj

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Sept 2008
Messages
36
skrudge a dit:
geen enkele trip is met een vorige of volgende te vergelijken. Het is dus niet gegarandeerd dat je nu weer zo'n ervaring als de vorige keer zal hebben, helemaal niet als je hoger gaat doseren.

:!: That is waar! Thanx voor "deze waarschuwing"
Zal er rekening mee houden!

Als er meerdere mensen op het forum zijn die SSRI's nemen of een verleden hiermee hebben icm psychedelica, dan ben ik benieuwd naar jullie verhaal.

IK OOK! :weedman:
 

Faust

Elfe Mécanique
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
380
Antidepressiva en paddo's hoeven ook niet persé elkaar tegen te werken. Antidepressiva remmen de heropname van serotonine en psylocybine mimiekt serotonine en gaat op dezelfde receptoren zitten. Het kan dus zijn dat je serotonine op dat moment weinig doet.

Het probleem is meer dat mensen die aan antidepressiva zitten niet de meest stabiele mensen zijn en daardoor niet geschikt voor een paddotrip. Dit geld uiteraard niet voor iedereen en als jij zegt dat je prima kunt trippen bewijs je dat ;).
 

stffrtj

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Sept 2008
Messages
36
Faust a dit:
Het probleem is meer dat mensen die aan antidepressiva zitten niet de meest stabiele mensen zijn en daardoor niet geschikt voor een paddotrip. Dit geld uiteraard niet voor iedereen en als jij zegt dat je prima kunt trippen bewijs je dat ;).

:lol: Hihi..... Klopt, maar eerst maar eens afwachten hoe de trip nu zal gaan.
Ik zal in iedergeval voorzichtig zijn en vooraf alle maatregelen te treffen, die iedere psychonaut behoort te weten....
WORDT VERVOLGD....................
 

stffrtj

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Sept 2008
Messages
36
stffrtj a dit:
Faust a dit:
Het probleem is meer dat mensen die aan antidepressiva zitten niet de meest stabiele mensen zijn en daardoor niet geschikt voor een paddotrip. Dit geld uiteraard niet voor iedereen en als jij zegt dat je prima kunt trippen bewijs je dat ;).

:lol: Hihi..... Klopt, maar eerst maar eens afwachten hoe de trip nu zal gaan.
Ik zal in iedergeval voorzichtig zijn en vooraf alle maatregelen te treffen, die iedere psychonaut behoort te weten....
WORDT VERVOLGD....................

Lees mijn nieuwe topic: VERSE CUUB maar eens.....
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Waarom heb ik deze topic nog nooit gelezen :shock:

Ik wil hier graag meer over weten. Zijn er nog meer mensen die dit ooit is probeert hebben of andere mensen kennen die dit eens of regelmatig hebben gedaan? Ik vind dat ondanks de waarschuwingen, er toch erg moeilijk informatie te vinden is over het gebruik van anti depressiva en paddenstoelen en de risico's of de schade die het kan aanrichten. Waar zou je moeten kunnen aankloppen als je hier 100% zekerheid over wilt hebben? Ik heb het ooit ook is aan mij doktor gevraagd, maar zoals ik verwacht had, zegt hij dus duidelijk dat dit niet verstandig is, maar kon geen exacte reden geven waarom niet.... Echter wil ik echt graag weten wat er in het ergste geval kan gebeuren. En dat telt eigenlijk over medicatie in het algemeen.

Zelf gebruik ik geen anti-depressiva, maar steeds meer mensen om mij heen gebruiken het. Dokters/psychiaters delen ze uit als snoepjes. En het zou me dus ook absoluut niets verbazen dat er vele, maar dan ook vele bij de smart aankloppen die ondanks de medicatie gewoon wat kopen en proberen.

Ook spreek ik wel vaker mensen die geïnteresseerd zijn in paddo's/truffels, maar dus anti-depressiva slikken. In dat geval wijs ik ze erop dat het niet verstandig is, maar eigenlijk wil ik hier nu wel gewoon is echt DUIDELIJKHEID over hebben ;)

Groetjes,
Mystic.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Als een jungle sjamaan een revolver zou hebben met het koude ijzer, en een volle trommel van 6, 6 ja, dan zou hij stffrtj om dit topic gewoon in het hart schieten als hij in plaats van paddo's voor de witte poeders zou hebben gekozen. Maar een ware heksenmeester met de hoed op zijn hoofd hoeft maar te kijken om af te weren en legt de revolver stoïcijns naast zich neer.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Inderdaad. :lol:

Seroxat was laatst nog negatief in het nieuws. Omdat het een rol speelde bij de recht zaak rondom de bijl moord. Het lijkt me niet verstandig om Seroxat te nemen(met of zonder paddo's) . Je zal waarschijnlijk niemand vermoorden :axe: maar het kan wel een zeer verlavend medicijn zijn. Voor veel mensen schijnt het problemen te onderdrukken, maar niet op te lossen.
Ik heb zelf nog nooit anti dep gebruikt. Maar ik heb dan ook geen psychische problemen of dergelijken.

Als de dokter zegt dat het wel eens gevaarlijk kan zijn om paddenstoelen in combinatie met anti dep te gebruiken, is het denk ik op eigen risico.
Ik hoop alleen niet dat de paddenstoelen de schuld krijgen als het fout gaat.

Ik ben trouwens geen dokter, en ik heb er ook niet zo veel verstand van. Misschien is het verstandig om het aan een deskundige te vragen.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
We hebben het hier wel over SRRI's, de duivel in een formule, nietsvermoedend een opsluiting in een gefabriceerd coconnetje binnen een concentratiekamp. Geen onderdrukkend toezicht nodig, de geïnduceerde zombie blijft zich immers buiten de eigen weet en die van anderen om nonchalant voortbewegen. Het raamwerk sluit zich echter onherroepelijk rondom de kwetsbare ziel, waar het de autonome voelsprieten het werkt uit handen neemt, door deze werkloosheid wordt de ziel uiteindelijk in z'n geheel uitgekocht.
 
Haut