Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Nootmuskaat?!

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
In uit je bol staat ergens dat nootmuskaat ook gebruikt kan worden als drugs. Weet iemand hier meer van?
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
Ik ben het eens gaan navragen. Het schijnt nauwelijks effect te hebben. Er is maar een effect aan en dat ik dat je 3 dagen erna nog uit je mond stinkt :puke:
 

Woody

Glandeuse pinéale
Inscrit
29 Jan 2005
Messages
106
In uit je bol staat ergens dat nootmuskaat ook gebruikt kan worden als drugs. Weet iemand hier meer van?
Mn broer heeft het 1 x gedaan, omdat hij geen weed meer in huis had (how low can you gow?)
Effecten:
- 2 dagen koppijn :thumbdown:
- 2 dagen meurende bek :thumbdown:
- 2 minuten duizeligheid :thumbdown:

Afradertje als je het mij vraagt....
 

svandamme

Glandeuse pinéale
Inscrit
14 Mar 2005
Messages
180
moet vers gemalen worden , dus niet de droge bollen of muskaat poeier.. das compleet waardeloos...

dan nog ... het smaakt nie echt en zwaar is het ook niet .. je kan beter een bakje paddo's vreten , easy access, niet duur en beter effect
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
Nou dat lijkt me een duidelijk.
Gewoon lekker op de paddo´s :roller:
 

freyja

Neurotransmetteur
Inscrit
18 Juil 2004
Messages
24
ik heb het zelf wel eens gebruikt. Geen idee of het effect heeft want ik ben meteen gruwelijk over mijn nek gegaan. Ik moet daar wel bijzeggen dat ik poeder had genomen in een glas cola :pint: terwijl vers geraspt beter zou moeten zijn. Maar de smaak...... :puke:
 

iris

Neurotransmetteur
Inscrit
29 Sept 2005
Messages
52
Jongens. Ik ben blij dat jullie zo weinig ervaringen hebben. Een vriendin van mij heeft het gedaan met een vriend van haar, en het is geen aanrader.
Ze werden zo zwaar paranoya dat ze elkaar echt bijna vermoord hebben. Er lag een mes op haar kamer, en daar hadden ze ruzie over omdat ze elkaar er niet mee vertrouwden. Oppassen dus met dat spul!
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Er lag een mes op haar kamer, en daar hadden ze ruzie over omdat ze elkaar er niet mee vertrouwden. Oppassen dus met dat spul!

Tsja, als je gaat trippen is het ook verstandig alle voorwerpen waarmee je jezelf of andere kwaad kunt doen te verwijderen. Voor dat je wat pakt.

Voorbereiding heet dat :lesson:
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Tsja, als je gaat trippen is het ook verstandig alle voorwerpen waarmee je jezelf of andere kwaad kunt doen te verwijderen. Voor dat je wat pakt.

Voorbereiding heet dat :lesson:

I agree... Wanneer je gaat trippen moet je gewoon zorgen dat je in een zo veilig mogelijke omgeving bent... Dus gewoon alle messen, spiegels (kan je breken en kwaad mee doen), glas, flessen (van glas), etc. etc. weg halen uit je omgeving...

Je weet maar nooit en dat laat dat maar weer is zien... ;)
 

Kolk

Matrice périnatale
Inscrit
6 Oct 2005
Messages
10
Je kunt er inderdaad van gaan trippen, maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand er een plezierige trip van kreeg. En de marge tussen een werkzame dosis en een overdosis is heel klein.
We wonen in Nederland waar je gewoon een smartshop in kunt lopen om iets te kopen wat beter en veiliger is, laat de nootmuskaat maar liever over aan gevangenen of kansloze tieners. ;)
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Ik denk dat een echte tripper het ooit wel zal proberen... Dan alleen al puur om het feit om zoveel mogelijk tripmiddelen te proberen en dan ben je toch mooi ff niet kansloos...

Ieder ze ding zullen we het daar op houden? ;)
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
True,

maar ik beschouw mezelf toch wel als serieuze tripper. En nootmuskaat interesseert me niet. Daarbij doe ik dingen niet om ze geprobeerd te hebben... maar om de ervaring! :think:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
hmm mischien es een idee om de werkzame stof uit nootmuskaat te extraheren en te isoleren? es googelen of daar meer info over is te vinden.
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Ze maakten er ooit Mda van toch? In het begin kwamen ze zo tot mdma. Ik probeerde het eens een aantal keer. Ik heb soms onbedwinbare interesse :)
Mijn ervaringen zijn dat je vooral heel diep slaapt. Je weet dat het je beinvloedt maar je beseft het niet helemaal. Het werkt langzaam en lang.
Je kunt er olie uithalen toch? Dat is dan weer kankerverwekkend las ik, allemaal rotspul dus. Zuip je nog liever lam dan dat je aan de nootmuskaat gaat :twisted:
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
ik heb wel eens een verhaal gehoord over een man in de USA. Zijn vrouw was dus zwaar uitgeschoten met de nootmuskaat bij het eten koken en toe heeft die vent dus zn hele gezin uitgemoord....
:roll: Zal wel zwaar overdreven verhaal zijn maar zit vast wel ergens een kern van waarheid in. Oppassen dus :?
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Wat ik er van weet (niet uit eigen ervaring) dat het vrij ranzig is en dat je eerder over je nek gaat dan dat je er van gaat trippen. Echt een "poor mans drug" zeg maar. Ook heb ik ergens gelezen dat alleen de verse noten het effect geven en de voorgemalen busjes dus niet werken.
 

solid

Glandeuse pinéale
Inscrit
18 Mar 2005
Messages
112
Probeer het maar niet. Ik was dom genoeg om erin te trappen. Bleek gezicht, erg goed gehoord (dat het pijn deed aan men oren, de hele tijd gesuis) hoofdpijn, misselijk, duizelig, moeilijk te concentreren op een gesprek.

Tja mss heb je geluk en werkt het bij jou wel.....

edit: en het is nogal moeilijk om het naar binnen te krijgen. Alsof je zaagsel probeert op te eten ofzo :eek:
 

beun

Matrice périnatale
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
18
of iemand para kan worden van een middel hangt af van hoe slim/dom de persoon in kwestie is, met genoeg zelfkennis bespeur je al snel gedachtes in je hoofd die je met je nuchtere brein niet denkt.
als je besluit geen nootmuskaat te gebruiken om er zodanig van onder invloed te raken dat je het overduidelijk merkt besluit het dan niet met de gedachte dat je er paraoïde van kan worden, zo erg dat je mekaar kan vermoorden wat eerder wordt vermeld hier
o.a. zelfkennis hoeft niet per sé paranoya tegen te gaan, ligt er aan hoeveel aanleg iemand daar voor heeft, en das nog maar t puntje vd ijsberg.
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
ik denk dat je wel gelijk hebt, het ligt aan je persoonlijkheid of je heel erg paranoide of agressief wordt.

Toch denk ik niet dat er mensen zijn die er een beetje verstand van hebben en zich in de natuurlijke psychedlica hebben verdiept die denken: "goh laat ik eens nootmusKaat gaan gebruiken, misschien is het wel heel tof". Het is toch meer een -low budget- ding denk ik.
 
Haut