Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Noord-Brabant Psychonaut Meeting!

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Heyy!!

Na een gesprek met BombSki bleek dat het ons wel leuk lijkt met wat mede psychonauten ergens in Brabant een meeting te houden.

Mijn voorstel is een keer doordeweeks in één van de komende weken. Even kijken waar iedereen vandaan komt en dan kunnen we misschien al een leuke plek uitzoeken! :)

GreetZ!

8)
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
hehe, inderdaad :) een nationale meeting wordt weer zon probleem, een goede plaats en datum voor iedereen vinden is nogal lastig.
vandaar eerst maar eens regionaal proberen, als dit dan goed gaat kunnen we evt een keer een meeting in utrecht doen ofzo :)
mensen buiten brabant zijn natuurlijk wel welkom, maar de meeting zal in 1 van de grotere steden van brabant zijn (eindhoven, tilburg, breda, den bosch)

ikzelf kom uit tilburg, maar reizen is niet echt een probleem.

- wordt er getript op de meeting?
- bij iemand thuis of openbaar (coffeeshop, park)?
- waar?
- wanneer?

het lijkt me ook slim om 18+ te doen, zodat er zeker geen problemen komen bij eventueel drug gebruik of coffeeshop bezoekjes.


PS: mod verplaatsen naar Events en Friends? O:)
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Wederom een goed initiatief!

Ik ben zelf geboren en getogen in het Brabantse land, al woon ik er nu wel een eindje vandaan. Echter Eindhoven ofzo is goed te doen. Dus ik ben erbij, tenzij ik niet kan op de datum die afgesproken gaat worden. :)

- wordt er getript op de meeting?
Trippen met mensen die ik voor het eerst ontmoet, geniet niet mijn voorkeur. Ik wil best sitten daarentegen. :)

- bij iemand thuis of openbaar (coffeeshop, park)?

Park met het huidige weer lijkt me niet ideaal he. :p Bij iemand thuis lijkt me op zich het meest relaxed, al moet iemand daar wel z'n huis voor willen lenen.

- waar?
Bij jou Bomb? :p

- wanneer?
Ik heb persoonlijk best wel veel tijd de komende maand, dus ik kan me denk ik wel aanpassen.
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
BombSki a dit:
- wordt er getript op de meeting?
- bij iemand thuis of openbaar (coffeeshop, park)?
- waar?
- wanneer?
- Ja why not :) Ik ben zelf alleen niet zo'n voorstander van langdurig werkende middelen ;).
- Bij iemand thuis lijkt mij met 'dit' weer het meest relaxt. Bij mij kan evt wel, als er niet erg veel mensen komen; maar het is KRAP :D.
- Eindhoven woon ikzelf; maar het maakt me geen drol uit.
- Het liefst een keer savonds, of als we lang van tevoren afspreken; een keer in het weekend.

BombSki a dit:
PS: mod verplaatsen naar Events en Friends? O:)
Niet nodig toch? Lekker NL houden. :p

DevXavier a dit:
Wederom een goed initiatief!
Die zijn er om uitgevoerd te worden, niet? :D
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
trippen met onbekenden kan idd niet geweldig zijn, maar bijv n2o, salvia en andere kortdurende/lichte middelen zou wel kunnen toch? ikzelf zou gewoon mijn stash meenemen en dan wel kijken of de sfeer er is voor wat getrip ;)

helaas kan het niet bij mij, aangezien ik nog bij mijn ouders woon ;)
ik ben er idd mee eens dat het het beste bij iemand thuis gehouden kan worden, maar het kan dus wel lastig zijn om zo iemand te vinden :p


enne, we hebben een nederlands "events" forum ;)
 

PeterPlanteneter

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Oct 2006
Messages
92
Trippen mag, of ik t doe is nog niet duidelijk.

Buiten is ook wel relaxed, maar iedereen is zo moeilijk verstaanbaar als t zo hard regent.

Kwarkfanaats crib is ideaal, ik claim dan wel de plek op de bank in de hoek, met de relaxede grote kussens! 8)
Ben trouwens ook gesettled in EHV, echter de huisregel is binnen niet blowen.

Avond/ weekend.. roep maar iets. Houd wel rekening met Sinterklaas/ kerstweekenden.
 

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
Als ik kan wil ik zeker komen. Ik weet niet of ik ga trippen... Maar misschien is spacecake een idee???
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Indiaan a dit:
Als ik kan wil ik zeker komen. Ik weet niet of ik ga trippen... Maar misschien is spacecake een idee???

Als het bij mij is, vind ik dat prima! ... m'n onderburen willen dan waarschijnlijk ook wel; maar dan moeten er maar twee of meer cakes komen. :lol:
 
G

Guest

Invité
Hmmm doordeweeks is naar, behalve donderdag, dan ben ik altijd vrij, maar misschien is het cool om op zondag af te spreken, zondag is altijd flex.
Lekker rustig an, jointje doen, rielekst muziekje :D

Ohw, ga ik me er als niet brabander mee bemoeie :oops:
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Zondag is altijd fijn! 8)

Maar je mag je als niet-Brabander wel melden hoor ;). Lijkt me gezellig.
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
aww, ik moet elke zondag avond werken ;)

maar evt kan ik wel een keer vrij vragen
 
G

Guest

Invité
Ja et kutte is dat ik net al m'n vrije dag die ik dit jaar nog over had op heb gemaakt :?

.HAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ben over de 1000 posts! :mrgreen:
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
nou ok, het lijkt me dat er wel redelijk wat interesse is. kwakfanaat het kan dus evt bij jou thuis? hoe veel man past/mag/kan er komen?
op welke dagen kan het?

eventuele datum: zondag 17 december?
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
hey kwarkie :)

vorige wast bij mij :) nu bij jouw :)
als je nog plek hebt ben ik graag ook weer van de partij
of ik wil trippen ?? naaah :p
idd gewoon wat gezelligheid's dingetjes :) die je niet van de kaart vagen
ben ik altijd wel voor in :)
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Trippen kunnen we altijd nog een keer doen, stel dat we elkaar vaker gaan meeten. :)

Spacecake of hash chocomel is altijd een goed idee. Goed idee. :)
 
G

Guest

Invité
Hash chocolademelk :shock:
Hmmm lijkt me chill om es te proberen, voor die tijd even wat goodies meenemen :D
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
heb nog nooit spacecake op, maar dacht dat het redelijk heftig was? ook redelijk langdurend..

nouja ik kan iig wel een zak wiet meenemen, misschien wat salvia (bladeren) en n2o patronen (heel misschien slagroom spuit)
 

Dr. Leospace

Alpiniste Kundalini
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
686
Leuk initiatief! Maar ik spreek helaas geen Brabants....

Nee geintje, beetje ver weg voor deze drukke tijden. Volgende keer in Amsterdam?

Ene, posten jullie wat foto's ?? :D
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Ik heb een appartement.
In Helmond, ja.
Ja?
Ja.

En?

Nou, we kunnen daar wel terecht met zo'n .. 6-10 man.

Op wat voor dag? Doe er maar een, mijn huis is .. ons huis, op donderdag, vrijdag, zaterdag, of zondag. Dus wat mij betrefd: zondag 17 december is ok!

Salvia; puik plan, helemaal mijn ding.
NO2; die shit is lauw :p
En ge kunt natuurlijk smoren wat je wil, of hier wat marihuana producten fabriceren. (ik herinner me hier een wiet-mania-avond, tot thc-snuiven aan toe, haha)

Dus gaarne ende graag nodig ik allen uit bij mij te vertoeven. Crashen maken we ook mogelijk!
 
Haut