Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Nog psychonauten in de buurt van Belgisch limburg??

spingerfitzengefühl

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Mai 2006
Messages
38
Hello,

Ben pas nieuw op dit forum maar al meer dan 10 jaar ervaring met psychoactives(met gezonde periodes van abstinentie) en ik vroeg me af of er hier dus nog ronddolen uit belgisch limburg( mag ook in de wijde omgeving zijn!) om eventueel een klein groepje te vormen en samen in privésfeer uit ons dak te gaan.

Wel mensen met wat levenservaring(+25), rustige types en die zichzelf nog een beetje onder controle kunnen houden in het heetst van de trip(bij salvia lukt dat mij ook niet maar allee)
 

Eleni

Matrice périnatale
Inscrit
18 Mai 2006
Messages
18
ik ben wel een onervaren leven (20) maar groet je toch uit Brussel ;)
 

spingerfitzengefühl

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Mai 2006
Messages
38
Toch al een belg die reageert is ook al veel waard hè :D en brussel is het einde van de wereld niet , wat heb je al van psychoactives geprobeerd in je "onervaren" leven als ik vragen mag??

BTW nice name! griekse roots??

Ciao
 
S

Sonar

Invité
gegroet!
nog een belg meer op dit forum :)
kben nog wel wat jonger dan jullie (17), maar heb toch wel al een aantal (natuurlijke) psychoactieve drugs geprobeert, aangezien dit me zeer bevallen is, ben ik van plan om er zeker nog een aantal uit te proberen.

ook al negatieve ervaringen gehad met drugs?
 

spingerfitzengefühl

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Mai 2006
Messages
38
Ha ene van Bornem, ik ga waarschijnlijk de dodentocht doen dit jaar, dan kan ik misschien bij u misschien een pitstop maken om wat stimulerende kruiden te nuttigen :wink:

Allez een beetje serieus nu, ik heb eigenlijk nog geen slechte ervaringen gehad met psychoactives op zich, maar wel al met de mensen die op die momenten bij me waren, maar langs de andere kant is alleen trippen ook niet alles, wordt soms saai en mijn gezever als ik paddo's geëten heb raak ik dan ook aan niemand kwijt :lol:
 

orange

Matrice périnatale
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
10
ik ben van de west-side maar ben maar 20 dus mss heb ik niet genoeg levens-ervaring :lol:

ik verkies eigelijk om alleen te trippen, omdat als ik trip met andere mensen.. dan probeer ik dingen uit mijn trip over te brengen aan hen via woorden en zo rem ik mijn eigen trip.

als ik alleen trip kan ik veel dieper gaan :oops:
 

solid

Glandeuse pinéale
Inscrit
18 Mar 2005
Messages
112
Hehe van East-side (Limburg dus, Heusde)

Ma kben nog ma onervare jonge (16) psychonautn hehe beke te jong zkr :p
 

spingerfitzengefühl

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Mai 2006
Messages
38
Ben ook op mijn 16 begonnen, toen was Lucie in the Sky with Diamonds nog in overvloed te krijgen (dubbele Panoramix kicked my ass!!) maar is idd te jong of ik ben te oud hangt ervan af hoe je het bekijkt.
 

marnix

Matrice périnatale
Inscrit
6 Nov 2005
Messages
8
Hoi, Ik ben 35 en van Maaseik. Ervaren psychonaut. Leuk idee om eens samen uit de bol te gaan of misschien in de zomer eens fijn in de bos te gaan wandelen en trippen. doen yo :p
 

spijtig

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Nov 2006
Messages
62
hell-o collegas :)

ik durf mezelf bestempelen als echte psychonaut,
natuurlijk heb ik nog niet alles geprobeerd maar zit in een groot experiment

deze maand al zalige reizen gemaakt dankzij onze bekende panoramix,
zalig gewoon, ik hou van conversaties, van diep te filosoferen,
samen met enkele vrienden met wie ik regelmatig trip hebben we manieren ontdekt om elkaar een trip te geven in een trip,
enkel doormiddel van te praten elkaar ZOVEEL stoneder te krijgen

soms is het tof eens gek te worden, totaal uit de bol,
maar IMHO is er niets beter dan van een trip een echte therapie sessie te maken, kga graag ver, test wat dit lichaam aankan, ik heb toch al heel m'n leven het gevoel dat dit lichaam niet van mij is en in een trip kan ik presies met mezelf op wandel gaan, super, heb altijd al een tweelingsbroer gewild

Nu, ik wil m'n vriendenkring uitbreiden, m'n psychonautenkring wil ik zeggen, dat is echt wel een andere wereld dan "de normale", op m'n job weet niemand wat ik uitsteek in het weekend en ik vind het spijtig dat er rond mij zo weinig soortgenoten zijn, echt spijtig want we praten hier toch over puur genieten?

ik werk in brussel en woon er niet zo ver van, wil zéker en vast eens met mensen van hier afspreken om overdag int weekend ofzo in een bos te gaan zitten (ik ken wel toffe plaatsen!!),

lsd, morning glory & hawaian woodrose in de natuur zijn een ervaring waar je je nog weken kan goed van voelen,

het toffe is dat ik mezelf meestel goed onder controle kan houden, misschien omdat ik in m'n leven al zoveel gif in mezelf gekapt heb...

als er onervaren mensen zijn die niet goed weten wat te verwachten van een trip, kom eens langs :)
we houden een oogje in elkanders zeil, en de meer ervaren mensen: ik kijk er enorm naar uit om ervaringen te vergelijken

kga is iets proberen op poten te zetten....eens kijken wie dit weekend tijd heeft :)
 

Hyperion1980

Glandeuse pinéale
Inscrit
27 Sept 2006
Messages
180
Ik ben 26 jaar en van Oost-Vlaanderen. Ik ga niet zeggen dat ik een ervaren tripper ben. Heb wel al vanalles geprobeerd (Shrooms, HBWR, Salvia, C, E,...).

Van shrooms ben ik al wel eens slecht gegaan. Op een gegeven moment had ik niet meer door dat ik aan het stuiken was. Alles zag er zo anders en raar uit. Ik was gaan kamperen met zeer goede kameraden, ik herkende ze allemaal niet meer. Dit heeft maar een half uurtje geduurd, maar het leek uren...

Van Salvia heb ik nog geen echte trip gehad, ondanks de 10X die ik geprobeerd heb. Altijd enkel een zwaartekracht naar rechts die ik voel en een enorme lachkick, maar niets visueel.

Die woodrose dinges had ik er 3 van genomen, maar niet genoeg gekauwd en binnengeslikt. EXTREEM slecht gevoeld voor een uur of 3. Daarna is de trip maar begonnen voor een uur of 6 en dan was het wel leuk.
 

spijtig

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Nov 2006
Messages
62
de eerste keer dat ik woodrose nam had ik drie zaadjes gegeten,
nam toen de trein en moest overgeven in antwerpen centraal, op de trappen,
hehehe,
al de andere keren heb ik niets van nausea gemerkt,
het is gewoon belangrijk dat je in een ontspannen omgeving zit,
de trein is altijd een beetje reizen...JAJA....

enkele weekends geleden werd een vriend lijkbleek na 3 zaadjes,
we hebben hem gewoon gekalmeerd met een joint en rustige woorden,
heel af en toe voelde ik ook een raar gevoel opkomen maar ik kon dat uit m'n hoofd praten, gewoon negeren op een manier. Voor mij was het altijd aangenaam, zeker tof dat het gevoel uren blijft!

salvia bladeren waren een totale teleurstelling,
5x extract gewoon in een joint steken ook,
kleine bong gaf een zwevend gevoel in mijn armen, maar duurde heel kort,
ik heb vrienden die er wel hélemaal voor gegaan zijn en een zware trip gehad hebben: gebruik een grote bong (van een halve meter ofzo), steek er genoeg in en gebruik zo een gasbranderbriké, het is belangrijk dat de salvia (of het extract) snikheet opgewarmd wordt, DIEP inhaleren moet, wat niet zo lekker smaakt, lang binnenhouden, en dan

BENG, ik ben er één keer kinda knockout van geweest, viel achterover op het bed, voelde eigenlijk niks meer, was zo licht, zweefde echt,
heb een lachkick gehad, drukkend gevoel in m'n hoofd...
maar tja....toen was de ervaring niet echt zuiver want er zat al vanalles in mijn hoofd: champagne, wiet, mdma....en dan dat....

gaf eigenlijk wat een gelijkaardig effect als zachatichichi (of hoe schrijf je het)


en hyperion, vanwaar ben je juist uit oost vlaanderen als ik mag weten?
 

Thanatos

Glandeuse pinéale
Inscrit
13 Mai 2003
Messages
144
Hoi,

Misschien wel een late reactie, maar ben niet zo vaak op dit forum.

Ik ben 32 jaar, heb biologie gestudeerd en heb me al jaren zo'n beetje verdiept in filosofie/psychologie.

Ik heb vroeger veel geexperimenteerd met alle psychoactieve middelen die er te krijgen waren, met daartussen ook perioden van abstinentie. Op het moment doe ik het ook wat rustiger aan.

Ik gebruik psychedelische middelen vooral om mijn eigen ziel te onderzoeken. Ik sluit me wel aan bij Orange, dat je door alleen te trippen veel dieper kunt gaan. Echter, wanneer je weer te diep gaat weet ik soms echt niet meer hoe het zit, en dan is het toch wel beter iemand in de buurt te hebben. Ik moet zeggen dat ik met hoge doseringen paddo's soms wel nare ervaringen heb gehad, maar ik weet mezelf er altijd doorheen te slaan.
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Ha, beter een late reactie dan geen reactie toch :) ?

best toevallig dat je vandaag reageert op zo'n oud bericht; ik ben net vandaag aangekomen voor 6 maanden op stage hier in limburg. Ik ken hier dus nog niemand, goed om te lezen dat er veel psychonauten actief zijn in limburg/belgie.

hoop dat het snel lekker lente wordt, kan ik mooi de bossen hier ontdekken. en misschien ook eens zuiderlijke psychonauten ontmoeten.
 

Bosmans

Matrice périnatale
Inscrit
27 Mar 2007
Messages
8
phalaris, waar ergens doe je stage in het mooie Limburg? Wij (de Limburgers) staan er niet echt om bekend de grootste psychonauten te zijn in Beligië maar er is wel een kleine crew die stilletjes aan het groeien is.
 

magma

Matrice périnatale
Inscrit
25 Mar 2007
Messages
12
antwerpen hier, net op dit forum (bevalt me hier wel :D )
ben 27 en heb ook al wel wat ervaring met zowat vanalles
 

spingerfitzengefühl

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Mai 2006
Messages
38
Hello eveybody,

Ben weer effe weg geweest maar zie dat er toch nog reacties zijn binnengelopen.

Misschien is het wel interessant om eens ergens af te spreken om gewoon pintje te drinken en te zien of de karakters niet botsen en dan verdere plannen te maken om samen uit ons dak te gaan.


Als er interesse is wil ik best iets organiseren dus laat maar iets weten via forum, pm, mail ([email protected])

C U ALL
 

spingerfitzengefühl

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Mai 2006
Messages
38
Hello eveybody,

Ben weer effe weg geweest maar zie dat er toch nog reacties zijn binnengelopen.

Misschien is het wel interessant om eens ergens af te spreken om gewoon pintje te drinken en te zien of de karakters niet botsen en dan verdere plannen te maken om samen uit ons dak te gaan.


Als er interesse is wil ik best iets organiseren dus laat maar iets weten via forum, pm, mail ([email protected])

C U ALL
 
Haut