Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Mooi geworden?

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Zo, daar zijn we dan... vinden jullie het mooi geworden? Veel nieuwe functies he? Het zal denk ik in het begin nog wel even wennen zijn met dat roze en blauw... maar zeg eerlijk dat groen en zwart werd toch wel een beetje saai.

We zijn nog even bezig met de laatste dingetjes dus er kunnen nog wel wat foutjes inzitten hier en daar. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden en klachten of opmerkingen kan je mailen naar [email protected] of natuurlijk hier ergens posten.

Doeiiii :p
 

solid

Glandeuse pinéale
Inscrit
18 Mar 2005
Messages
112
Aargh het is roze :(



Shroomlady a dit:
Zo, daar zijn we dan... vinden jullie het mooi geworden? Veel nieuwe functies he? Het zal denk ik in het begin nog wel even wennen zijn met dat roze en blauw... maar zeg eerlijk dat groen en zwart werd toch wel een beetje saai.

We zijn nog even bezig met de laatste dingetjes dus er kunnen nog wel wat foutjes inzitten hier en daar. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden en klachten of opmerkingen kan je mailen naar [email protected] of natuurlijk hier ergens posten.

Doeiiii :p


Groen en zwart???? Ik dacht dat het vorige forum een oranje achtige kleur had....

Het is een beetje gewoon worden, maar de afschuwelijke roze kleur is gewoon gruwelijk. Het blauw is wel goed maar ik walg gewoon van roze kleurtjes, zeker op een internetforum.

Qua vormgeving is het zeker beter en veel completer, behalve dan die roze dingetjes. Nu alleen nog het aantal members wat verhogen natuurlijk :p


En mijn klacht is dus om het roze te vervangen.


Ik haat roze :evil:
 

MuschBusch

Glandeuse pinéale
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
138
Dat roze is inderdaad een groot minpunt..

Wat mij betreft had het allemaal iets donkerder gemogen, maar goed. Het is voor de rest allemaal heel prima, goed werk.
 

Sjors

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
66
ik heb al een aantal roze icoontjes gekilled :)

(nu zijn alle "aktie" knoppen rose, en alle info knoppen blauw, mocht iemand in de theorie geintresseerd zijn)

En niet allemaal op mij gaan schieten, ik heb de kleuren ook niet gekozen (nee hoor dat heeft altijd iemand anders gedaan :twisted: )

maar mocht je nog meer wensen en ideeen hebben op t gebied van plaatjes en vormen (nieuwe avantars smilies etc) laat je horen :D
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
actie = roze = vrouwelijk?
info = blauw = mannelijk?

Omkering van de orde in psychoanalytische zin?
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Hmm, Shroomlady deze discussie hebben wij samen ook al vaker gehad of is het niet, ik persoonlijk vind de roze kleur best wel erg ok. Maar ik moet toegeven je moet er even aan wennen. Omdat we al een tijdje bezig zijn met testen en design heb ik de tijd gekregen.

Misschien dat het voor jullie ook wel bijtrekt over een tijdje.
 

LotteLotte

Matrice périnatale
Inscrit
9 Déc 2005
Messages
12
Ik ben echt PRO roze! We moeten eens af van die stereotypering die verbonden is aan de kleur roze!

En wat vinden jullie van het nieuwe Psychonautje hierboven (ipv de veel omstreden kikker....)?!?!?!?

Ben trouwens ook pro-kikker, maar dat wisten jullie al...
 
N

Niels

Invité
Ik ben ook een voorstander van roze.. Vooral als het zo'n warme, intieme en gezellige teint heeft als het roze hier op het forum! :wink:
 

irezumi

Neurotransmetteur
Inscrit
14 Nov 2005
Messages
44
Mooi hoor, Maar de vorige vond ik mooier...aparter

SoRrIe :cry:
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Shroomlady a dit:
Tssss, wie is hier een seksist? :wink:

Whatever. Mijn opmerking had echt niets, maar dan ook niets, met seksisme te maken. Als je me niet begrijpt, moet je vragen wat ik bedoel, niet de reactionair uithangen en praten voordat je denkt.
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Kijk dat zeg ik nou de hele week al tegen haar , maar luisteren ? Tja ach wat doe je er aan he ?
 

irezumi

Neurotransmetteur
Inscrit
14 Nov 2005
Messages
44
Het gaat toch niet om uiterlijk????
Het gaat toch om het innerlijke!!!!! :p

:idea: P.S. en Nee!! ik ben niet zo lelijk als de nacht :wink:(voor de bijdehandjes onder ons)
prachtig dat roze!! :D :D :D
 

Sjors

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
66
het blauw is de nacht en het roze ehmm dat ben ik vergeten zal wel iets met drugs te maken hebben (roze dan, niet het vergeten :))
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Als het blauw de nacht is, dan is het wel een heldere nacht hoor :p Her is gelukkig wel een beetje een stoere kleur rozeen geen babyroze....

Vertel me, meneer de designer...vanwaar de kaboutertjes? We zijn toch geen kleuters?
 

Sjors

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
66
mja kaboutertjes.. ehmm nou ik had eens een schoolproject over kaboutertjes.
Kabouters zijn en wijze mensen met respect voor de natuur en ze symboliseren onze verbeelding.

met het verdwijnen van het geloof in kabouters is ook onze fantasie mee ten onder gegaan. Tegenwoordig moeten mensen paddestoelen (alweer een link terug naar kabouterjes) eten om weer kaboutertjes te kunnen zien.

dus samen gevat kabouters zijn hier omdat ze bestaan, ze het beste met ons en de natuur voor hebben, en instaat zijn om op intelligente wijze met natuurproducten om te gaan.

en nu allemaal Rien Poortvliet's Het leven en werk van de kabouter gaan lezen :D
 

EasyEMC

Glandeuse pinéale
Inscrit
27 Oct 2003
Messages
160
Eerlijk gezegd ben ik ook niet echt heel blij met de kleuren... komt op mij nogal steriel en onpersoonlijk over. Een voordeel vergeleken met het vorige forum: 's avonds kan je deze site ook gewoon als verlichting gebruiken, het felle wit en roze komt als een tl-balk van het beeldscherm gespat :shock:

Daar staat tegenover dat ik de nieuwe functies van de community wel erg cool vind!
 

nimfie

Matrice périnatale
Inscrit
29 Déc 2005
Messages
18
DIT is zeker geen 'roze'.
Nee da noemen ze : fuchsia ... voor de geïntresseerden onder ons .. ^^
en ik vind het heel leuk , die mix van blauw en fuchsia geeft een meer zweverig effect dan groen en zwart of alle andere donkerdere kleurkes hoor ...

groetjes*** :D
 
Haut