Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Monster wiet kweken of mythes?

adoma

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Oct 2007
Messages
146
Ik kreeg laatst te horen dat als je dooie cola aan je wietplant geeft, dat ie beter en sterker THC gaat aan maken :lol:
Nou ik weet niet of dit werkt maar ik ga het uit proberen.

Wat denken jullie ? en ken je meer van zulke trucjes, tips of mythes?
 

glesse

Neurotransmetteur
Inscrit
20 Juil 2007
Messages
56
Niet helemaal een echt antwoord op je vraag, wel een blijk van herkenning: mijn moeder heeft een jaar of 10 geleden 2 planten van mijn broer verzorgd toen hij een tijdje weg was en er op zijn aanraden ook cola aan toegevoegd.
Ik was toen nog een stukkie te jong om me praktisch met dat soort zaken bezig te houden maar ik weet wel dat mijn broer het resultaat lekker vond. Maar waar dat aan lag :roll:
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
suiker en zuurtegraad doet em et
 

glesse

Neurotransmetteur
Inscrit
20 Juil 2007
Messages
56
en komt het suikergehalte en de zuurtegraad van cola dan zo goed overheen met de ideale situatie voor je wietplanten ofzo voor de amateuristische thuiskweker?
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
geen idé, er zit alleszinds veel suiker en zuurte in je cola ;)

je hoort ook vaker dat ze enkel water met bruine suiker geven aan de planten als "voeding"
 

Kevoh

Neurotransmetteur
Inscrit
11 Sept 2008
Messages
54
ik weet wel dat als je knoflook in de grond stopt bij je plant dat het dan naar knoflook gaat ruiken, werkt iig goed tegen spint.. Zou dit ook werken als je bv appel in de grond doet? ^^ dat je dan appelsmaak wiet krijgt ofzo, dat zou helemaal het einde zijn :p
 

adoma

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Oct 2007
Messages
146
Kevoh a dit:
ik weet wel dat als je knoflook in de grond stopt bij je plant dat het dan naar knoflook gaat ruiken, werkt iig goed tegen spint.

Lijp dat het spint weg houd, maar gaat je wiet ook naar knoflook smaken ?
 

Cheb

Neurotransmetteur
Inscrit
2 Jan 2008
Messages
96
Ik heb zo, via via natuurlijk, gehoort dat dat hij/zij wel eens ijsthee hebben gebruikt omdat die oogst daar goed op groeide.
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
liedjes zingen voor je planten werkt ook echt heel goed, nog beter dan cola! :D echt waar zingen helpt 8)
 

adoma

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Oct 2007
Messages
146
mrvn a dit:
liedjes zingen voor je planten werkt ook echt heel goed, nog beter dan cola! :D echt waar zingen helpt 8)
JA dat was op mythbusters, maare of het nou beter is dan cola..... :p
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
volgens mij staat het 'in uit je bol' dus het moet wel waar zijn :lol:
 
Haut