Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Mimosa hostilis

DrDreez

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Juin 2005
Messages
200
Ik heb een paar vraagskes: mimosa hostilis root bark, is dit de gedroogde wortels van de plant? Moet ge het roken of eten? Hoe moet ge het doseren? kunt ge van DMT een overdosis krijgen? Waarschijnlijk wel want het is felle shit! :grin: De laatste tijd een beetje uitgekeken op die wiet, en ik zou wel eens wat willen experimenteren met nieuwe 'kruiden'. Ik ben wel ervaren, ook in trippen (met paddos, cacti en salvia),maar ik heb gehoord dat DMT wel een stevige trip is, daarom ben ik ook niet direct geneigd om een DMT-extractie te doen (heb ook NOG geen weeg die tot op die mg nauwkeurig gaat :grin:).
Iemand ervaring ermee? :lesson:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
voor zo ver ik weet maak je van mimosa samen met een mao remmer een drank, of maak je er een extractie van. ik denk niet dat het genoeg dmt bevat om het gewoon zo op te roken. maar als je toch echt iets goeds wilt kun je eerst met yopo zaden beginnen mischien. daar kun je een paar van roken en dan heb je een lichte dmt ervaring.
 

DrDreez

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Juin 2005
Messages
200
Maar het is wel degelijk de gedroogde wortel? En als ge der een drankske van maakt kunt ge dan gewoon de wortel gebruiken of moet ge op een of andere manier toch een concentraat ervan maken?
 

DrDreez

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Juin 2005
Messages
200
Thanks, es proberen die thee! Is het extraheren moeilijk? en welk proces gebruik je ervoor (waarschijnlijk toch niet simpel denk ik zo).
 

DrDreez

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Juin 2005
Messages
200
Bedankt! Ik heb pas een wetenschappelijke richting achter de rug en ik denk :confused: dat we de zuur-base reactie wel eens hebben gezien. Chanse nog dat ik ook maar juist over ben geraakt op chemie :grin:.
 
A

Aquilta

Invité
Ik ben al enige tijd bezig met DMT extraheren (Tryptamine dimethyleren op het stikstof atoom.) Ik zou oppassen met het oraal innemen van mimosa samen met MAO-i's. MAO-i's is geen kinderspul. Het beste is om pure DMT kristallen te maken dmv. mimosa te extraheren. Hiervoor heb je geen enkele kennis nodig alleen middelen om het te doen. JE kan het eventuueel ook met een jampot doen.

Petroleum ether kopen (of "edible" 80% of hoger alcohol). Je mimosa hier in doen, paar keer goed schudden in de 3 dagen die je het laat staan.

Oud shirt pakken, over een maatbeker/emmer/glas/wat-dan-ook leggen en je alcohol/petroleum erover heen gieten (zodat de mimosa op je oude shirt blijft liggen).

De drap uit het shirt in een maatbeker/emmer/glas/wat-dan-ook doen met nieuwe alcohol of petroleum ether.

Nog een keer deze stap herhalen, alle petroleum ether/alcohol bij elkaar gooien, laten verdampen.

Nu zou je een mooie yield moeten hebben aan redelijke pure DMT kristallen.

het beste is om ether te gebruiken. Dit is het meest snel verdampende vloeistof. En vraag niet aan mij waar je ether kan kopen want daar ga ik geen antwoord op geven
 

why?whynot!

Neurotransmetteur
Inscrit
13 Fev 2006
Messages
32
Je kan ook rietgras gebruiken kun je als plant gewoon bij het tuin centrum kopen. Is goedkoper als mimosa en bevat meer dmt. De ether gewoon bij de etos van het merk tendos.
 

Arafat

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Déc 2005
Messages
112
Alleen in rietgras zit nog een giftige stof grammine, die je er ook nog uit moet halen.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
dit is voor het eerst dat ik hoor dat rietgras meer dmt bevat, en daarnaast bevat het ook nog 5-meo-dmt en bufotenine en gramine, niet echt een lekkere combo lijkt mij, al vind ik yopo soms best te doen voor een spirituele reis.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
dit is voor het eerst dat ik hoor dat rietgras meer dmt bevat, en daarnaast bevat het ook nog 5-meo-dmt en bufotenine en gramine, niet echt een lekkere combo lijkt mij, al vind ik yopo soms best te doen voor een spirituele reis.
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
hij heef thelemaal gelijk, check :)

Acacia bark
0.71% NN-DMT
Acacia maidenii bark
0.36% NN-DMT
Acacia simplicifolia bark
0.86% NN-DMT
Mimosa hostilis root (bark)
0.57% NN-DMT
Virola shoots & flowers
0.44% NN-DMT
Desmanthus illinoensis root (bark)
0.34% NN-DMT
Pilocarpus organensis
1.06% 5-MeO-DMT
Phalaris tuberosa
0.10% NN-DMT
0.022% 5-MeO-DMT
0.005% 5-OH-DMT
Phalaris arundinacea ('net gossip)
0.060% NN-DMT
?? 5-MeO-DMT
Psychotria species (averaged, from Jonathan Ott)
0.200% NN-DMT

1.06%, goede hoeveelheid wel.
Iemand enige idee hoe de gramine eruit gefilterd kan worden?
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
je kunt het facüm extraheren, maar daar heb je wel wat speciale apperatuur voor nodig
 
G

Guest

Invité
hmm heb dat extract uitgevoerd. Had 20 gram mimosa hostilis genomen en volgens gebruikzaamwijzing geextracteerd... Tijdens het verdampen van het uiteindelijke resultaat (petroleumether + dmt) zag ik wel wat kristallen op de bodemliggen, maar die verdwenen bij het verdere verdampen. Wat overbleef was een heel klein beetje roodkleurig mimosa poeder en wat plak spul (nn- dmt?)... denk precies genoeg voor 1 goede hit schat ik..hoop ik :p ff paar daagjes wachten op me nieuwe mg weegschaal en dan maar eens kijken hoeveel er van het plakspul precies aanwezig is
 
Haut