Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Mhrb shop voor Mimosa Hostilis

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
http://mhrb-shop.nl/

Heeft iemand ervaring met deze webshop? Schappelijke prijzen toch? Of weet iemand een betere webshop?
 

HermesTrismegistus

Elfe Mécanique
Inscrit
11 Mai 2010
Messages
344
Geen ervaring mee, maar het kvk nummer is wel o.a geregistreerd onder mhrb shop.
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Klopt, maar dat zegt niet zoveel.
 

NarrowMind

Neurotransmetteur
Inscrit
19 Juin 2012
Messages
22
De shop in kwestie ken ik niet, maar check ook eerst op Marktplaats. Daar vond ik een advertentie en dat was aanzienlijk goedkoper. En ben ook zeker te spreken over de kwaliteit die ik kocht op Marktplaats.
 
T

Telefoonhoorn

Invité
Hoi iedereen, ik kan jullie wat meer vertellen over deze shop. Eerst en vooral is deze niet fake. Integendeel, deze man is behulpzaam en zeer professioneel, kortom excellente service:) over het product: zeer goed meer kan ik er niet over zeggen ik haalde +1% yield (normaal gezien bij MHRB is dit rond de 0,6) dus Prijs/kwaliteit verhouding is het zeker een topproduct. Kan het enkel aanraden, meer niet:). En gezien het niet overzees moet is het voor mij ook een groot voordeel, want dat betrouw ik immers niet zo goed.

Ps: Ik ben niet de beheerder zelf van de site.
 

roesepoes

Matrice périnatale
Inscrit
30 Mai 2016
Messages
2
ja is een betrouwbare leverancier. al 2 keer gedaan bij hem en snel , discreet , en goed verpakt
 
Haut