Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Metatron 11 november @ Eindhoven

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Heeey,

Zoals enkelen misschien al weten: 11 november is er een GOA-party in Eindhoven. Het wordt de eerste waar ik heen ga en ik kan niet wachten!!!

http://www.metatron.nu/site/

Nog meer liefhebbers? Lijkt me vet, misschien kunnen we meeten.

Ciao!
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik kijk er al maanden naar uit :D ik ben zeker van de partij mwuahahaha
 

Tetris

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
132
Jaa, metatron.
too bad dat t in de dynamo is.
Maar goed, er zal ook wel een afterparty zijn :- )

Moet nog even kijken of ik ga, want ik wil eigenlijk geen drugs gebruiken komende tijd...
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Zeeeeeker! Dit is de 3e Metatron. De eerste was ook in de Dynamo (Eindhoven) met een afterparty op 't industrie terrein (richting Schijndel volgens mij). Het tweede was illegaal, buiten in de bossen buiten Stiphout (Helmond). Nu is 't weer in de Dynamo. Komt allen en we zullen elkander eens zien :)
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
je moet gewoon komen Tetris :)
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Ja, we doen toch geen drugs, we gaan em gewoon nuchter (wijn +/ stuff) spacen op spacers :) die hebben energie genoeg
 
G

Guest

Invité
Tetris a dit:
Moet nog even kijken of ik ga, want ik wil eigenlijk geen drugs gebruiken komende tijd...

Dat is echt een hele ruggengraatloze zin :p
No offence, maar uitgaan kan je ook nuchter.
Moet ff kijken, volgens mij kan ik helaas niet, maar als ik de kans heb, zal ik zeker komen. Wil wel ens wat mensen vant forum ontmoeten
Heb per slot van rekening ook al de meeting gemist...
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
kansen moet je maken space :p die krijg je niet ? uuh dat was een kromme zin hehe
maar you get my point 8)
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
ProStoner a dit:
kansen moet je maken space :p die krijg je niet ? uuh dat was een kromme zin hehe
maar you get my point 8)

eens! :)

Creeren die hap! 8)
 

Tetris

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
132
ruggengraatloos of niet. dat maakt niet uit.
Eerste keer "trubbel" in mijn hoofd met die drugs, zal altijd wel komen en gaan!
Op metatron zal ik verder zeer waarschijnlijk niet te vinden zijn, want er was ineens een feestje dat iemand gaf. :- )

Veel plezier en wie weet, beslissingen maak ik meestal pas op zaterdag ;- )

Peace Out!
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Heheh, helaas man.. we zien je vast wel weer 'n keer!

Zaterdag kom ik in ieder geval wel, en PeterPlanteneter ook. Heb d'r zin in! 8) Misschien kunnen we bij de ingang nog even meeten ofzo, lijkt me wel lachen? :)

Als er trouwens informatie bekend wordt over een after-party dan hoor ik het graag! :roll:

GrtZz
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ah je vind ons wel kwark :) zo groot issut niet hoor

ennuh tetris.. wat hoor ik nou ?? :)
dat moet wel een feestje zijn met veel chickies dan :D als je besluit om niet naar metatron te gaan
 

Tetris

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
132
whahaha, chickies! :- D
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
OOOh yeah! Vanavond geht's l00s! ;) 8)

Heb er ech veel zin in nou.. hopelijk kan 'k nog 'n kaartje voor 12eu krijgen hehe.

Cya guys vanavond wel ;).
 

PeterPlanteneter

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Oct 2006
Messages
92
Ja toch?! Zit nu bij Kwarkfanaat in te drinken zoals het hoort! 8)

Geen dank voor de kaartjes ;) ik krijg t over een paar maanden wel terug :p
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
het was een zeer geslaagd feesje :)
kheb eerlijk gezegd meer in de chill out gezeten/gelegen dan op de dansvloer maarja
als je maar lol hebt he
kheb weer wat leuke mensen ontmoet
en ik kan niet wachten tot de volgende metatron :)
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Het was zeker geslaagd wat ons betreft! :D

En vanaf nu houden we ook wat meer onze ogen open voor vergelijkbare feesten ;).

Echter, probeer ik een volgende keer toch wel een voorraadje bij me te hebben :p 8)
 

PeterPlanteneter

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Oct 2006
Messages
92
Was zeker royaal. Leuk een paar forum-lui tegengekomen te hebben..

Maar over die voorraad.. Liever geen salvia ofzo.. niet echt geschikt vind ik.. En van wiet wordt je helemaal lam.. Terwijl je dan juist helemaal hyper hoort te zijn.. ach, reminder voor volgende keer.

Heenweg was dan wel weer zwaar relaxed, beetje bij oude omaatjes naar binnen gluren. :lol:
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Ha, neen .. Salvia is a b s o l u u t geen partydrug.

Boy, was wat iedereen toch wazig. Bijna iedereen zat wel aan de kritallen, pillen of poeders. Rijen op de toilet om maar hun feestartikelen te kunnen consumeren. Allemaal kraaloogjes en knuffelmensen. Topsfeer!
 
G

Guest

Invité
Siq a dit:
Boy, was wat iedereen toch wazig. Bijna iedereen zat wel aan de kritallen, pillen of poeders. Rijen op de toilet om maar hun feestartikelen te kunnen consumeren.

Stelletje drugs-gebruikers! :mrgreen:

Vond het op zich jammer dat ik niet was gegaan, maar was ook totaal niet in de mood. Was eigenlijk jarig, maar heb het niet eens gevierd.
Vrijdag was het laatste feest in een kraakpand voordattie werd ontruimd en aangezien het 2 jaar lang m'n 2e thuis is geweest lag daar mijn prioriteit.
Verder het hele weekend een btje depri zitten zijn :(

Maargoed, volgende feest of meeting waar wat mensen naartoe gaan ga ik zeker bij proberen te zijn.
 
Haut