Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Meeting Arnhem

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Wie heeft er nog meer zin om binnenkort een keer op een zaterdag af te spreken in Arhhem?

Space is the Place, Pro Stoner, Sig en ik gaan tot nu toe.

Idee is kennis maken, ervaringen uitwisselen, eventueel ruilen (prints etc..).

Er is nog geen fixed date en ook Arhhem staat nog niet 100% vast.

Groets
HC
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
I'm in!

bij voorkeur in het weekend (zaterdag/zondag). :)

Heb d'r zin in 8)
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Nice!

Mijn voorkeur is ook zaterdag, gewoon omdat Arnhem dan gezelliger is en ik moeilijk vrij kan krijgen.

ik roep maar wat:

Zaterdag 21 oktober?
 

lil'lilith

Neurotransmetteur
Inscrit
5 Oct 2006
Messages
38
Volgende keer in het westen en dan wil ik ook nog wel een kijkje nemen ;) :nod:
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
lil'lilith a dit:
Volgende keer in het westen en dan wil ik ook nog wel een kijkje nemen ;) :nod:

Geef je voorkeur maar op, ik ga er van uit dat we uiteindelijk gaan stemmen over de locatie dus als er meer mensen uit het westen zijn.....


Het maakt mij niets uit waar het is, ik heb een auto dus geen probleem en ik kan eventueel ook nog wel wat mensen uit omgeving Ede/Arnhem oppakken mocht het een probleem zijn.
 

lil'lilith

Neurotransmetteur
Inscrit
5 Oct 2006
Messages
38
HeartCore a dit:
Geef je voorkeur maar op, ik ga er van uit dat we uiteindelijk gaan stemmen over de locatie dus als er meer mensen uit het westen zijn.....


Owwwww,.. in dat geval gaat mijn voorkeur uit naar Amsterdam 8)
Leuk!!
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
mja ik zit op kamers in arnhem maar eindhoven is ook goed :)
en het weekend lijkt mij ook het fijnst doordeweeks in arnhem is voor mij ook goed als het in de avond is .. maar dat zal niet voor iedereen gelden denk ik zo :p

ik lees het nog wel wat we doen :)
21 oktober vind ik puik
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
21 oktober is voor mij (onder voorbehoud) prima! Ik heb trouwens ook geen probleem om evt (doordeweeks/weekend) in Eindhoven af te spreken.

Zaterdagje Veluwe lijkt me ook sweet :roll: :p

It's all good.... :)

Trouwens, ProStoner, welke shops (of smartshops) kom je weleens in Arnhem?
 

Tetris

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
132
well, lijkt me leuk jongens!
count me in..,
travel wel met siq mee :- )
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
Kwarkfanaat a dit:
Zaterdagje Veluwe lijkt me ook sweet :roll: :p

kijk dat vind ik nou een master idee! die moeten we houden voor de lente/zomer. En masse (nouja, voor het idee dan) naar de veluwe met zn allen, en allemaal aan de paddestoel :mrgreen:
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik had het er ook al over gehad met kwarkfanaat :p maar het moet idd wel goed weer zijn als we eventueel naar de veluwe zouden willlen gaan.. het lijkt me wel een relaxte plek om ons ding te doen :)

oh ennuh eerlijk gezegd ken ik nog niet echt smartshops in arnhem.. kwoon hier zelf ook pas anderhalve maand ofzo en tot nu toe was het niet nodig om naar de smartshop te gaan :)
ik weet er wel een maar daar hebben ze alleen mexicaanse stoeltjes en hun assortiment is over het algemeen niet echt uitgebreid.. wel aardige mensen :)


----------
kijk dat vind ik nou een master idee! die moeten we houden voor de lente/zomer.
---------

nou als het bevalt skrudge dan vind ik het geen slecht plan om dit vaker te doen
en ik denk dat het wel gaat bevallen :D
 

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
Zaterdagen kan ik niet. Helaas moet ik ongeveer elke zaterdag werken. Doordeweeks komt mij in dat opzicht veel beter uit. Dan kan ik ook overal naartoe omdat ik weekOV heb
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
oh trouwens ik bedacht me net iets
voor mensen die misschien met de trein komen... als je 2 stations verder gaat ... naar Arnhem presikhaaf ... dan is het 2 minuten lopen naar mijn kamer.. en daar kunnen we eventueel wel samen komen ofzo
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
ProStoner a dit:
naar Arnhem presikhaaf ...

Woon je toevallig op Laan van Presikhaaf? :O Daar heb ik net 1,5 jaar gewoond namelijk! Alleen m'n flatje ligt nu aan de grond.. :D

Maar lijkt me wel een goed idee. Ff horen wat de rest vindt.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
whahad ie flatjes zijn vlakbij ja :p
kheb ze naar beneden zien gaan man
ik woon zegmaar langs de praxis ... in dat vierkante studentenhuis haha
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
ProStoner a dit:
whahad ie flatjes zijn vlakbij ja :p
kheb ze naar beneden zien gaan man
ik woon zegmaar langs de praxis ... in dat vierkante studentenhuis haha

Ow cool! :D Ik kwam nog regelmatig bij de Praxis. Zit daar eigenlijk ook op school (HAN), maar moet nu afstuderen in Eindhoven, hehehe. Als m'n flatje er nog stond had ik jullie uitgenodigd. :p

Trouwens; neemt iedereen nog spullen mee? I mean, of moet ik m'n ''koffer'' thuis laten? :p

:)
 

PeterPlanteneter

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Oct 2006
Messages
92
beste mensen, ik heb ook maar eens besloten om me te registreren.
Ervaringen met geestverruimende middelen zijn minimaal, maar ik heb nog een heel leven voor me ;)

Als er binnenkort in omgeving Arhem afgesproken gaat worden meld ik me daarbij aan, lijkt me vet gezellig! Woon zelf in Eindhoven, maar ouderlijk huis staat in Westervoort - direct naast Arnhem.

Zonde van die flats, het waren zulke leuke huisjes.. Leuke tijden beleeft daar :lol:
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Argh.

21 oktober ben ik niet in Nederland.

Zou op zich wel willen komen! Amsterdam heeft mijn voorkeur als het plots toch niet 21 oktober wordt!
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Mensen ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik wil deze dag eigenlijk beperken tot mensen die hier al langer zijn of, mensen hier persoonlijk kennen.

Ik wil niet overkomen als een paranoide neuzelhaas maar feit is wel dat hier een aantal dingen worden besproken die hier en daar niet helemaal stroken met de wet en ik een beetje een wantrouwig gevoel krijg bij mensen die zich nu registreren en direct mee willen naar Arnhem

Peter planteneter (geweldige nick :) ), ik hoop dat je dit niet persoonlijk opvat.

Groets
HC
 

PeterPlanteneter

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Oct 2006
Messages
92
Ik snap je volledig HC, en ik dacht er ook aan toen ik me aanmeldde en gelijk op het topic inging.

Misschien dat kwarkfanaat voor mij garant kan staan ;)
en anders kan ik altijd nog wat anders bedenken om die dag te doen.
 
Haut