Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

LSD op groot bruin papiertje?

  • Auteur de la discussion sjambaris
  • Date de début
S

sjambaris

Invité
Hallo medetrippers,

Ik ben al een tijdje op zoek naar LSD (ik woon in België) en heb eindelijk iemand gevonden, maar het lijkt mij niet erg koosjer. Ik heb zelf nog nooit LSD gebruikt, en weet enkel van anderen hoe het er uit zou moeten zien.
Wat ik gevonden heb is een bruin papiertje, ongeveer de grootte van een duimnagel. Nu heb ik wel eens afbeeldingen van een tripje gezien en dat is volgens mij wit en ongeveer een halve cm op een halve cm, liefst nog met een of andere tekeningetje op. Nu vraagt die kerel voor dat bruine ding dus 35euro, wat mij erg veel lijkt. Stel dat hij mij overtuigd dat het de real-deal is, hoeveel moet ik dan best nemen om te testen? Zelfs een vierde van dat bruine papiertje lijkt mij veel, aangezien dat dat ong de grootte van een normaal papieren tripje heeft. Ik heb wel al enkele keren paddo's gebruikt en vond het erg leuk, vandaar mijn interesse in LSD (ook al omdat ik op psychonaut gelezen heb dat LSD iets makkelijker hanteerbaar zou zijn). Heeft iemand ervaringen met deze blotters? Bestààn ze uberhaupt? En is het een normale prijs?
Gewone tripjes vind ik nergens meer, in België is LSD nog slechts een marginale drug waar blijkbaar geen geld mee te verdienen valt. Coke, speed en zelfs hero vind je hier overal, maar paddo's of trip, ho maar...

Ik zou jullie hulp erg op prijs stellen, want ik heb geen zin om te trippen op iets wat ik niet helemaal vertrouw, dat klinkt als een bad-trip coming my way really fast.
Greetz.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

~Mother Earth is pregnant for the third time
For y'all have knocked her up.
I have tasted the maggots in the mind of the universe
I was not offended
For I knew I had to rise above it all
Or drown in my own shit.

Come on Maggot Brain
Go on Maggot Brain~
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
LSD licht op onder blacklight, misschien kun je daar iets mee?

En België is echt niet zo arm aan LSD hoor :p
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Ik heb geen antwoord voor je maar de rest van je verhaal komt mij helaas bekent voor. Op de paddo's na die groeien onder me bed :lol: maar 35 euro lijkt mij best veel eigenlijk
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
@sjambaris

Ten eerste welkom op het forum!

Het is lastig te oordelen voor mij. Wel kan ik je vertellen, dat ik het op deze manier nooit in omloop heb gezien. En €35,- lijkt mij ook wat veel, dus wees voorzichtig ivm met oplichters.
Heeft de aanbieder geen verdere info over de LSD? herkomst, sterkte? Heeft hij ook andere middelen?

Luister gewoon naar je hart. Als er twijfel is, dan gewoon niet doen! Het komt vanzelf wel op je pad...
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
35 euro is veel voor 4 (of 1) blotters. Misschien zijn het er 9 en dat is al meer in de buurt voor een okeeje prijs. Vraag gewoon meer. Hoe sterk zijn ze, heeft hij ze zelf genomen, etc.
 

Hyperion1980

Glandeuse pinéale
Inscrit
27 Sept 2006
Messages
180
Ik ben van België, normaal gezien is de gangbare prijs 1 a 2 euro per blotter. Dus neem 2 * 4 = 8 € zou het ongeveer mogen kosten. Het is wel raar dat er geen logo opstaat.
 

FreeNature

Matrice périnatale
Inscrit
1 Mai 2006
Messages
12
1 a 2 eur per blotter :eek: in gent koop je ze van 5 tot 10 euro ofzo hangt ervan af hoe goed ze zijn... En blotters zijn nog altijd de meest voorkomende vorm.
Als die gast 35 eur vraagt voor 1 tripje dan zou ik het persoonlijk niet vertrouwen... peace
 
S

sjambaris

Invité
bedankt voor de snelle reacties mannen.

Ik zou graag meer vragen, maar ik ken die kerel zelf niet, ik heb die "lsd" gevonden via een dealertje dat mij af en toe weed bezorgt. Misschien is het toch een goed idee om wat verder te zoeken als jullie zeggen dat LSD echt niet zo moeilijk te vinden is in België. Ik kom wel nooit op goa-feestjes, dat is misschien ook wel een reden dat ik het niet zo makkelijk vind (of is dat een vooroordeel? ;-) ) Ik zet mijn zoektocht verder en hou jullie op de hoogte.

peace
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
sjambaris a dit:
bedankt voor de snelle reacties mannen.

Ik zou graag meer vragen, maar ik ken die kerel zelf niet, ik heb die "lsd" gevonden via een dealertje dat mij af en toe weed bezorgt. Misschien is het toch een goed idee om wat verder te zoeken als jullie zeggen dat LSD echt niet zo moeilijk te vinden is in België. Ik kom wel nooit op goa-feestjes, dat is misschien ook wel een reden dat ik het niet zo makkelijk vind (of is dat een vooroordeel? ;-) ) Ik zet mijn zoektocht verder en hou jullie op de hoogte.

peace

Misschien is het inderdaad goed om nog is even verder te kijken. Ik denk dat qua lsd, het bezoeken van goa-feestjes wel een voordeel kan zijn. In iedergeval moet je de juiste mensen leren kennen, dat geluk heb ik helaas ook niet. Hoewel ik wel lsd kan krijgen, gaat het via een grootte omweg.
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
Hyperion1980 a dit:
Ik ben van België, normaal gezien is de gangbare prijs 1 a 2 euro per blotter. Dus neem 2 * 4 = 8 € zou het ongeveer mogen kosten. Het is wel raar dat er geen logo opstaat.

1 à 2 €??? :eek:
hier dus 10 €!
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Er wordt dus duidelijk heel veel aan lsd verdiend door sommige mensen.
 

calibre

Matrice périnatale
Inscrit
25 Nov 2008
Messages
6
Ik lees hier soms van mensen in Gent dat het hier wel aardig wat moet rondgaan. Had het eens gevonden tussen drum n bassers maar voor de rest worden er vooral klassieke partydrugs in mijn milieu gebruikt. Iemand een tip waar ik in Gent eens zou kunnen rondvragen? Is er hier veel te doen op goa-vlak?
 

SleepWaker

Neurotransmetteur
Inscrit
27 Nov 2008
Messages
36
Goa feestjes?? kan iemand mij uitleggen wat dat zijn? Ik ben ook opzoek naar LSD maar geen idee waar ik het zou kunnen vinden.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
goa/psy trance is een muziekgenre (boenkedeboenkedeboenkedeboenkede).

LSD vindt jou.
 

calibre

Matrice périnatale
Inscrit
25 Nov 2008
Messages
6
Tja LSD is idd nog goed te doen. DTM, 2CB-poeder en goeie keta aan deftige prijs zijn al moeilijker vind ikzelf.
 
Haut