Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

LSD in Nederland? Iemand?

Statut
N'est pas ouverte pour d'autres réponses.

Razputin

Neurotransmetteur
Inscrit
13 Mai 2005
Messages
46
Hey kan iemand me aan lsd helpen (of zeggen waar ik het kan krijgen) want ik ben al terrorlang op zoek maar kan nergens vinden...liefst in de buurt...
 

EasyEMC

Glandeuse pinéale
Inscrit
27 Oct 2003
Messages
160
Ja, ik heb nog een kilootje liggen...! :p

Dacht je echt dat je via een internetforum als dit aan lsd kon komen ?
:confused:
Dit is bovendien niet helemaal de bedoeling van dit forum, dus geen verzoeken als deze meer ajb!
 

Razputin

Neurotransmetteur
Inscrit
13 Mai 2005
Messages
46
ow sorry man!

en dit forum helpt me behoorlijk goed. Maar ok in feite heb je gelijk...helaas...
 

Kitiem3000

Neurotransmetteur
Inscrit
29 Mar 2005
Messages
84
Er zijn anders wel andere topics geweest waar deze vraag werd gesteld, en uitgebreid werd beantwoord. Gebruik gewoon effe de search button.

Het is erg frustrerend om er naar te zoeken en het niet kunnen vinden. Ik spreek uit ervaring. :frown:
 

Motorhippie

Neurotransmetteur
Inscrit
22 Juin 2004
Messages
56
...:"Dacht je echt dat je via een internetforum als dit aan lsd kon komen ?"...

och....je moet een beetje tussen de regels door kunnen lezen ;)
kom van de zomer naar "landjuweel" op ***** als je echt helemaal nix/nergens iets kunt vinden zou ik zeggen
 

Razputin

Neurotransmetteur
Inscrit
13 Mai 2005
Messages
46
Wat is er in ********dan? anders wil ik wel langskomen, maar eerst examens doen en slagen! Tot zover gaat het goed, en dan is het tijd voor high times. Nu nog ff niet...helaas :frown:
 

EasyEMC

Glandeuse pinéale
Inscrit
27 Oct 2003
Messages
160
Laat ik het dan anders formuleren: we willen liever niet dat dit een forum wordt voor drugshandel! Wat jullie verder doen via PM of anderszins, heb ik geen enkel probleem mee.
 

Razputin

Neurotransmetteur
Inscrit
13 Mai 2005
Messages
46
Punt is duidelijk. We zullen er voor zorgen...
Maar wees dan ook aub consequent in je beoordelingen. Ook richting andere topics...
 
Statut
N'est pas ouverte pour d'autres réponses.
Haut