Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Kratom uit Indonesie

JJJ

Alpiniste Kundalini
Inscrit
17 Avr 2004
Messages
552
Hier ben ik ook wel heel benieuwd naar. In elk geval schijnt er in sterkte wel een heel groot verschil te bestaan tussen soorten, dat lees je overal. Ook hoor je vaak dat de ene soort een meer actief effect heeft, en de andere meer ontspannend. Maar dat kan ook wel gewoon met de sterkte te maken hebben: bij een lage dosis wordt geloof ik het type opiaatreceptoren dat je actief maakt gestimuleerd, en bij een hogere dosis meer de 'klassieke', narcotische opiaatreceptoren. Als er dan alleen verschil in sterkte bestaat, heb je ook al bij de ene soort een actief effect en bij de andere een relaxed effect, bij dezelfde dosis. Zelf heb ik maar 1 soort geprobeerd, dus ik kan er niets over zeggen. Vind het wel heerlijk spul :) .

Hoe is dat in Indonesie eigenlijk, is het daar nou ook populair? Je hoort er nooit over dat normale mensen het ook gebruiken daar, maar er moeten toch aanzienlijke hoeveelheden geproduceerd worden.
 

Shamanita

Alpiniste Kundalini
Inscrit
5 Jan 2009
Messages
634
hmm, vraag ik me ook wle af, ik had wel eens iets gehoord dat er degelijk verschil is, maar ja.. ja hoort zo veel he :)

Volgens mij heeft het vrijwel niets te maken met de plaats waar de kratom gekweekt is,
eerder misschien wanneer de bladeren geoogst zijn?
Later geoogst = rode kleur ofzo en volgens erowid zijn oude bladeren sterker..
enjah, misschien verandert dan ook de verhouding aan stofjes in de kratom tijdens het verouderen.
 

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
Ik heb kort geleden Kratom (Borneo Red Vein) Crushed Leaves via bikhuk gekocht, was binnen een week binnen. De kwaliteit is uitermate goed! De smaak is bijna afwezig wanneer je het verpoederd in een glas water roerend opdrinkt. Je zou denken dat hoe bitterder hoe sterker, maar voor het sedatieve effect gaat dat in dit geval niet op

Deze soort neigt echt heel sterk naar de sedatieve kant, tot nu toe de meest sedatieve kratom van de 5 soorten die ik verkend heb bij andere kratom wholsesalers..

Snel, betrouwbaar, goede communicatie en goede kwaliteit...en daar boven op 1000! kratomzaadjes + een doses 15xextract erbij

daar wil ik ze toch even een pluim voor geven :prayer: :D
 
Haut