Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Koninginnedag

Getafix

Banni
Inscrit
18 Avr 2009
Messages
486
Gaat er iemand naar de Droogbak?

http://www.djguide.nl/party.p?id=43675

Ik ga er rond 19:00 uur een kijkje nemen, en daarna naar de Prins Hendrikkade voor een ander Goa feestje. En mocht iemand in de buurt van het Leidseplein komen, de Azashop is open tot ongeveer 18:00 uur.

Ivar
 

Getafix

Banni
Inscrit
18 Avr 2009
Messages
486
D'r hing daar wel een heel gezellig en mellow sfeertje, beter dan in de rest van de stad, en ben nog wat bekenden tegengekomen, maar zonder de juiste drugs achter mijn kiezen vind ik dat soort stampmuziek toch niet echt opzwepend of zo. Opvallend dat ik "door psychedelica geïnspireerde muziek" ook nuchter kan waarderen, maar dat MDMA-muziek me onder normale omstandigheden volkomen koud laat.
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Ik ben wel iets wezen doen (ben naar Bussum......geweest) en heb daar volgens mij een half uur tussen te veel drukte gestaan, trok het bijzonder slecht omdat ik de nacht ervoor naar een minimal feestje in Utrecht was.
En na dat slechte nieuws uit Apeldoorn had ik ook niet echt zin meer om te feesten.
 

Mara

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Avr 2008
Messages
398
Ja ik kon het ook nauwelijks geloven. Ik kwam toevallig net de kamer binnen toen ik het op de televisie zag gebeuren.

Hier in Bergen op Zoom is alles afgelast rond een uur of twee, en zelfs tijdens koninginnenacht waren er weinig mensen op straat.
 

Space-is-the-Place

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Sept 2008
Messages
1 072
Tis echt heel treurig wat er gebeurd is.
Dat wat een feestdag moest worden zo kan verlopen,
door 1 iemand die de wanhoop nabij is en zo anderen met zich mee trekt.
Ik hoop dat hij het overleefd en echt weet wat hij gedaan heeft en de rest van z'n leven er mee moet leven.
 

Mara

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Avr 2008
Messages
398
^ Hij is gisternacht om 3 uur overleden.
 

Space-is-the-Place

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Sept 2008
Messages
1 072
hmmmm, ik ben echt een nieuwsnoob.
Maargoed, zeer treurig allemaal.
Ik kan er gewoon niet bij "hoe"

Ik kan er gewoon niet bij
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Even Apeldoorn bellen. :?
Nee geen leuke koninginnedag.
:(
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Ik vind het erg wat er gebeurd is in Apeldoorn, maar het geeft wel aan dat er iets moet veranderen. Mensen zijn denk ik op het moment veel te ver van hun innerlijk verwijdert. Ik denk dat de lat nu gewoon echt te hoog ligt, en dat kan mensen tot rare dingen toe zetten. Een kennis van mij heeft namelijk ook met een auto dwars door een drukke winkelstraat met een snelheid van dik 100km. Ze had een psychose gehad en wist er zelf zo goed als niks meer van. Scheiding/schulden en hoge eisen van deze maatschappij worden mensen toch al snel teveel. Uiteindelijk is ze gedwongen opgenomen geweest en maakt ze het weer goed. Maar zij dacht echt op dat moment dat ze met iets anders bezig was. Ze maakt het nu inmiddels al een aantal jaar weer goed, maar toch. It could even happen to you!
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
^ik denk niet dat de veiligheidsdienst het zo ziet en dat wat zij zullen voorstellen alleen maar verder ligt van wat jij wilt. Helaas maar waar.

Wat betreft de situatie denk ik de hele tijd: als er weer eens een bom was gevallen op een school in Palestina, zouden we dan ook massaal zo quasi-geschokt reageren en een feest aflasten? Niet dat het geen verschrikkelijke en onzinnige daad is, maar dit soort dingen gebeuren elke dag en pas als het in de buurt gebeurt beginnen mensen het ineens te veroordelen. Echt ongelooflijk hypocriet.
 

Getafix

Banni
Inscrit
18 Avr 2009
Messages
486
Wat betreft de situatie denk ik de hele tijd: als er weer eens een bom was gevallen op een school in Palestina, zouden we dan ook massaal zo quasi-geschokt reageren en een feest aflasten?
Ja, dat was ook mijn eerste gevoel: kindermishandeling, oorlog, martelingen, aanslagen en andere bronnen van leed vinden elk moment van de dag plaats. We zien het alleen maar heel soms op televisie.

Echt ongelooflijk hypocriet.
Tja, beetje wel, maar zulke onverwachte live beelden zijn natuurlijk shockerend, voor jong en oud. Soms bederft een onverwachte catastrofale gebeurtenis ver van ons bed ook onze feeststemming, zoals de tsunami op 2e kerstdag.
 

Mara

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Avr 2008
Messages
398
@Mysticwarrior: Ik begrijp je punt, alleen denk ik niet dat mensen zich nu op de psychische gesteldheid van de man/maatschappij gaan concentreren. Eerder op de beveiliging van de koningin = nog meer belastinggeld in het proberen te voorkomen van dingen die nooit te voorkomen zijn.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Getafix a dit:
zulke onverwachte live beelden zijn natuurlijk shockerend, voor jong en oud. Soms bederft een onverwachte catastrofale gebeurtenis ver van ons bed ook onze feeststemming, zoals de tsunami op 2e kerstdag.

Natuurlijk is het schokkend, en het is natuurlijk compleet gestoord dat je voor je lol naar wat opgedirkte mensen die zichzelf belangrijker vinden dan anderen gaat staan zwaaien, maar dit verdient niemand.

Sorry als ik een beetje fel klink, maar ik erger me rot aan het aangewakkerde nationalisme.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Wat ik nog wel het ergste vind is dat ze het een aanslag op het koninklijk huis noemen terwijl alle slachtoffers toeschouwer of politie/marechaussee zijn. Het wordt echt tijd dat we dat archaische systeem de deur uit doen.
 

Getafix

Banni
Inscrit
18 Avr 2009
Messages
486
Het was beter geweest als die man het besturingssysteem van zo'n cannabis-detectie helicopter had gehackt en die netjes bovenop de koninklijke bus had laten vallen. Dan waren er heel wat minder onschuldige gewonden en doden gevallen.
 

Mara

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Avr 2008
Messages
398
^lol

Of gewoon zacht bovenop de hoed van de koningin. Ik zou me kapot lachen. :lol:
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
:shock: jullie zijn echt erg :lol:
 

Jeniger

Sale drogué·e
Inscrit
20 Oct 2008
Messages
950
Ik wil niet overkomen als een paranoide en met alle respect, maar de actie is zo ziek, dat ik bijna begin te denken dat hier iets anders achter zit. Ik vind het zo vreemd dat de koninklijke bus niet geraakt is, en dat de verdachte overleed door zon kleine aanrijding en geen familie heeft.

EDIT: ik lees net dat de familie wenst dat de pers hen met rust laat.
 
Haut