S’enregistrer Bienvenue sur le forum de Psychonaut, un espace de discussion autour des produits psychoactifs et de l’exploration de l’esprit.

Pour prendre part aux discussions, n'hésitez pas à vous inscrire. Nous serions heureux de vous compter parmi nous !

S’enregistrer

Ketamine

Als je wil proberen te zoeken op internet, moet je op zoek naar Ketalar ampullen.

De keta op de zwarte markt zijn meestal uitgekookte ampullen.
De omnibus dubitandum.
ik ken iemand die het enkele keren gespoten heeft, leek een extreem vette ervaring te zijn, maar ik lees hier dat je het niet in je ader spuit,
hoe doe je het dan, gewoon in je vlees?

de kerel die ik ken deed het in z'n bil, omdat het daar zacht is een een prikwondje daar niet opvalt

naalden schrikken me nog wat af,,,,en ketamine is hier gewoon niet te vinden...denk ik
...wandered around on the shores of wisdom and only played with a few shells...
Ja in je vlees... haha.. klinkt wat luguber. Je spuit in je spier
wazum
Met snuiven kom je ook gewoon in k-hole terecht.
De omnibus dubitandum.
DevXavier a écrit :
Met snuiven kom je ook gewoon in k-hole terecht.

:twisted:

Zowel snuiven als spuiten spreken mij niet aan.. maar als ik Ketamine thuis heb moet ik toch een keuze maken... Snuiven it will be! :roll:
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains.
edit
When you read the psychedelic literature, there is a distinction between the so-called natural psychedelics and synthetic psychedelics that are artificially produced.
Ik weet 't, ik heb ook een soort van Ket verslaving gehad, echter is deze verslaving niet erg problematisch geweest omdat je met een gram erg lang doet, er geen na effecten zijn, en je lichamelijk niet aftakeld.

Je bent nieuwsgierig hoe het Keta verhaal verder gaat, maar het is een verhaal met een open einde, ook al wil je geloven van niet, je cirkelt in een eeuwige baan in je eigen geest tot in het oneindige.

De beleving voelt als spannend en ik dacht telkens meer aan hoe het Ket verhaal verder zou gaan, ook op m'n werk dacht ik alweer aan de volgende keer... soort van Ket isolement.

http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... _faq.shtml

IV DOSE :
I do not recommend IV doses but have read reports of successful IV dosing. In the IV case you will probably lose motor control before you finish injecting so beware.

Injecteren in de ader geeft je binnen enkele seconden het volledige effect van een middel, van niets naar een volledige effect is dus een RUSH. Intens snelle opbouw.

Aangezien Ketamine een downer is, zal je dus binnen enkele seconden outgaan, waarschijnlijk al wanneer je de spuit half leeggespoten hebt als je het langzaam doet, waarbij je dus die naald niet meer kan terugtrekken en die in je arm blijft haken terwijl je die K-hole ondergaat.

IM, in de spier betekend dat de stof een ietswat langere tijd nodig heeft om zich een baan te verschaffen richting je aders en de bloedbaan, waardoor je dus enkele minuten de tijd hebt om de naald terug te trekken en te gaan liggen.

Wees BEWUST, dat de dosis maar hèèl weinig hoeft te zijn, gemiddeld 1 mg per kilo lichaamsgewicht, een persoon van 70 kg heeft dus slechts 70 mg IM nodig, dat is heel weinig als je het optisch ziet, weeg dit dus met een microweger af! En ga niet op je gevoel af!

Tevens, als een stof via de neusroute of orale inname zich een baan begeeft richting je bloedbaan, en uiteindelijk in de hersenen kom, wordt er op de weg naar toe al een groot deel afgebroken door de lever. Afhankelijk v/d stof en persoon.

Over steriel water, DOE dit NIET! Waar je het wel mee zou moeten vermengen weet ik echter niet, en zorg dat je Keta puur is en onversneden.

De risico's van spuiten zijn niet groter dan andere toedieningen, alleen vereist dit doorgronde kennis! Je moet iig letten op:

Schone naalden
De dosis komt bij spuiten uiterst nauw te liggen!
Waar je de stof in oplost
De tijd hebben om de naald terug te kunnen trekken.
Bewust zijn dat de ervaring zeer heftig en buitengewoon snel opkomt.
Goed kunnen injecteren of iemand die je de injectie kan geven

Raadpleeg ook andere bronnen voordat je dit doet, eventueel een arts of iemand die in de geneeskunde werkzaam is.
Inderdaad.

Demi water injecteren is levensgevaarlijk.
De omnibus dubitandum.
Wat zouden jullie (uit ervaring) adviseren bij het eerste keer gebruiken van K? Snuiven? Want zowiezo het idee van spuiten spreekt me op z'n minst gezegd totaal niet aan. Ik begrijp alleen wel dat men bij snuiven een hogere dosis nodig heeft, correct?

Greetz Smile
Snuiven is volgens mij idd the most easy way to go...
Ik zou het ook niet spuiten, tenzij je ampullen hebt.

Ik raad het aan te snuiven, veel effectiever dan slikken en het verschil in dosis met spuiten is ook niet bizar groot.

200 mg neusroute leverd je wel een K-hole op. Begin voor het vertrouwen kweken met een stuk of twee a drie sleutelpuntjes. Al snel zul je merken dat je verder kunt.

Zorg wel dat je een mogelijkheid hebt tot zitten of liggen. Want die noodzaak is al gauw bereikt.
Brugmansia a écrit :
Ik zou het ook niet spuiten, tenzij je ampullen hebt.

Ik raad het aan te snuiven, veel effectiever dan slikken en het verschil in dosis met spuiten is ook niet bizar groot.

200 mg neusroute leverd je wel een K-hole op. Begin voor het vertrouwen kweken met een stuk of twee a drie sleutelpuntjes. Al snel zul je merken dat je verder kunt.

Zorg wel dat je een mogelijkheid hebt tot zitten of liggen. Want die noodzaak is al gauw bereikt.

Ok, snuiven zal het waarschijnlijk worden. Ben erg benieuwd naar het effect. Nu maar even zoeken op Internet Happywide.
Als je queeste resultaat oplevert, gelieve dat hier bekend te maken. Ik ben niet bij machte om via internet te bestellen, en er is hier echt geen markt voor. Vroeger wel heb ik vernomen, toch nog altijd niet veel, maar er was er af en toe toch. Misschien kan ik wel laten bestellen door iemand, dus laat zeker zeker iets weten!

Greets.
"There's a time and place for everything, and it's called college."
Spidi a écrit :
Als je queeste resultaat oplevert, gelieve dat hier bekend te maken. Ik ben niet bij machte om via internet te bestellen, en er is hier echt geen markt voor. Vroeger wel heb ik vernomen, toch nog altijd niet veel, maar er was er af en toe toch. Misschien kan ik wel laten bestellen door iemand, dus laat zeker zeker iets weten!

Greets.

Spreekt voor zich Smile
weet iemand de site waar ik de ketalar kan bestellen ?
Kan iemand vertellen of:

"Ketamine Hydrochloride dehydrated"

Ketamine is die 'men' wilt hebben? :roll: thx Smile
als ik me niet vergis is dat m inderdaad (ketamine HCl) 8)
Echte schoonheid kan ook worden verkregen door je heel goed te wassen..
Kaleidoscope a écrit :

Ohh riant!!!

Dan gaat iemand hier wat bestellen 8)
Dat gaat alleen met vrij grote bedragen, > 80 euro, begrijp ik?
Misschien kun je dan het een en ander verspreiden :wink:
I'm wrong and it's beautiful
petfles a écrit :
Misschien kun je dan het een en ander verspreiden :wink:

Inderdaad, 80euro+ hoe weet je dat? :roll:
Maar dat is wel een goed idee, ik zit namelijk zelf ook wel krap bij kas. Stuur maar 'n PM. Smile
keta is tres nice!
"De Hollandse Psychonaut"
- www.dhpforum.nl -
Ben eerlijk gezegd ook wel geintereseerd om het een keer mee te maken, want lijkt me wat gezonder dan dxm.
petfles a écrit :

Niet meer nodig Wink
Kwarkfanaat a écrit :
Kaleidoscope a écrit :

Ohh riant!!!

Dan gaat iemand hier wat bestellen 8)

van welke site dan wel? :bear:
as we separate and compare
Citation :Niet meer nodig

Hehe, ook wel beter voor mij want ik zit eigenlijk in een rustige periode Wink
Maar laat weten hoe het allemaal ging, mzzl!
I'm wrong and it's beautiful
Heb deze drug al een tijdje niet meer gehad.

Aanvankelijk wou ik de K wereld de rug toe keren, m'n bestaan erin voelde aan als iets wat geen betekenis had, maar heel veel te zeggen had.

De sleutel die ik overhandigd heb gekregen zal ik nooit meer verliezen, in de nabije toekomst zal ik zeker terugkeren.
Is vast niet slecht brugmansia, gewoon van te voren je grens vaststellen. ik geloof dat ik keer per maand enthogenen gebruiken weinig nut heeft.
Ket is een v/d weinige verslavende psychedelics en dissociatives.

Het is alsof je teruggeroepen wordt na herhaaldelijk gebruik, in je dagelijkse leven denk je telkens aan de nieuwe eventuele ontdekkingen die je in de K wereld zal meemaken. En dat is precies waar het úm inzit, dat blijft tot in de eeuwigheid doorgaan.

Desalniettemin een fantastische drug die echt een kosmische kant heeft! Ik zal nu K ondergaan met acceptatie dat ik nooit de oneindige ontwikkeling volledig mee zal krijgen.
Brugmansia a écrit :
Ket is een v/d weinige verslavende psychedelics en dissociatives.

Het is alsof je teruggeroepen wordt na herhaaldelijk gebruik, in je dagelijkse leven denk je telkens aan de nieuwe eventuele ontdekkingen die je in de K wereld zal meemaken. En dat is precies waar het úm inzit, dat blijft tot in de eeuwigheid doorgaan.

Desalniettemin een fantastische drug die echt een kosmische kant heeft! Ik zal nu K ondergaan met acceptatie dat ik nooit de oneindige ontwikkeling volledig mee zal krijgen.

Klinkt erg interessant Brugs, maar ook verleidelijk inderdaad...
Kun je misschien iets meer vertellen over je ervaring(en) met K? Het wordt mijn eerst keer binnenkort.

GrtZ en thx Smile
M'n report staat op de eerste pagina.

Maar kortgezegd was het voor mij een wereld die in eerste instantie heel erg facinerend en 'nieuw' was, al gauw daarna kreeg ik er alsware een vertrouwde huisvesting.

Topics apparemment similaires...
  Ketamine vraag. DaZeD 9 5,901 22/01/2012 13:00
Dernier message: HermesTrismegistus
  Ketamine ampul inname HappyMind 4 4,847 25/12/2011 11:32
Dernier message: HappyMind

Utilisateur(s) parcourant ce topic : 1 visiteur(s)

À propos de Psychonaut

Psychonaut.fr est une communauté d'auto-support francophone, dédiée à l'information et à la réduction des risques liés à l'usage des substances psychoactives.