Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

It's a boy

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
Enige tijd geleden heb ik van een gastvrije gever een mooi en heerlijk ruikend jong Marihuana plantje gekregen. Met liefde en goede zorg omringd is het groene wondertje inmiddels geheel gezond en flink gegroeid in de pubertijd gekomen. Echter, helaas, het valt nu niet meer te ontkennen, 'het' heeft ballen gekregen !

Ik lees op de diverse sites dat de Males voor het verlichte roken redelijk nutteloos zijn. Wel kom ik verhalen tegen over het maken van brownies en het roken van de gedroogde bladeren. Mocht iemand hier ervaring mee hebben dan houd ik me aanbevolen.

Mocht er iemand kweekplannen hebben en daarvoor een mannelijke plant kunnen gebruiken, dan wil ik best ruilen !

Zoniet, dan blijft het gewoon een leuke decoratieve plant, die ook nog eens een lekkere geur verspreid.....

(met dank aan de gever, natuurlijk !!)
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Echter, helaas, het valt nu niet meer te ontkennen, 'het' heeft ballen gekregen !

:lol:

eva_009.jpg
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
He chips, wat een pech. Ik heb er hier ook een omgehakt. Mijn buren hebben twee van mijn planten overgenomen, dus heb ik er nog precies vijf. Van twee daarvan is het geslacht nog onbekend.
 
Haut