S’enregistrer Bienvenue sur le forum de Psychonaut, un espace de discussion autour des produits psychoactifs et de l’exploration de l’esprit.

Pour prendre part aux discussions, n'hésitez pas à vous inscrire. Nous serions heureux de vous compter parmi nous !

S’enregistrer

Is DOC zo extreem zeldzaam in nederland?

Na een aantal lovende verhalen over DOC te hebben gelezen ging ondergetekende op zoek naar dit goedje.Tevergeefs.Zelfs gevorderde tripheads wisten niet waar ik het over had.20+ uur spacen lijkt me wel wat voor een psychedelisch weekend.Ik vind LSD fantastisch maar helaas te kort.Er gaan verhalen te ronde over mensen die dachten LSD te hebben geregeld,maar kwamen er later achter dat het vermoedelijk DOC was geweest.Deze verhalen komen vooral uit Amerika.Wie van jullie psychonauten heeft ervaring met DOC en zo ja breek los en deel je verhaal als je wilt. Big Grin
Kijk eens of hier wat voor je bijzit: http://www.drugsforum.nl/viewforum.php? ... &sk=t&sd=d

DO'tjes zijn wel degelijk te krijgen in Nederland, maar zo te zien is DOC nagenoeg non-existent.

Topics apparemment similaires...
  DMT extractie in Nederland ingrediënten Bastiaan 16 25,586 18/10/2015 19:18
Dernier message: jaap1
  Extreem bad gegaan,flashbacks vermijden BGapd 36 18,087 23/06/2009 00:53
Dernier message: mysticwarrior
  LSD in Nederland? Iemand? Razputin 8 7,753 06/06/2005 10:17
Dernier message: Motorhippie

Utilisateur(s) parcourant ce topic : 1 visiteur(s)

À propos de Psychonaut

Psychonaut.fr est une communauté d'auto-support francophone, dédiée à l'information et à la réduction des risques liés à l'usage des substances psychoactives.