Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

'Inschrijving' Full Moon Journey

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Full Moon Journey: (voorlopige datum) zaterdag 9 mei
Locatie: nader te bepalen


Aangezien het niet handig is om locaties via het forum te bespreken, wil ik graag de e-mailadressen van de geïnteresseerden verzamelen, zodat ik een mailgroep kan creëren waarop we eventuele locaties kunnen bespreken. Van de onderstaande personen heb ik al gegevens ontvangen, maar de lijst is daarmee waarschijnlijk nog niet compleet. Stuur mij svp een PM met je e-mailadres…Thanks!!

- Redhawk
- Magickmumu
- Oknayd
- Twilight
- Mysticwarrior
- GT
- Mindtraveller
- CaduceusMercurius

Hopelijk is de lijst eind volgende week aangevuld, zodat we locaties kunnen bespreken en een datum, waarop we alvast een aantal mogelijke locaties kunnen gaan bezoeken.


Let's swim to the moon
FMJ.jpg
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Zojuist een mail verstuurd naar de bovenstaande aangemelden met een voorstel.

Ik hoor het wel... :wink:
 

redhawk

Alpiniste Kundalini
Inscrit
18 Avr 2008
Messages
722
Om eerlijk naar jullie te zijn, twijfel ik in dit (begin) stadium te veel aan het enthousiasme, zodat ik verder geen behoefte meer heb om de ‘Journey’ te organiseren ofwel deel te nemen. Uiteraard hoop ik dat iemand anders de ‘organisatie’ op zich wilt nemen, misschien CM of magickmumu??

Ook heb ik op onze laatste meeting niet die verbondenheid gevoeld, die ik toch wel minimaal wil voelen, helaas.

Het forum zal ik misschien met een half oog in de gaten blijven houden, maar zeker niet actief (wat ik overigens toch al niet was). Steeds meer discussies (vnl. in de engelse sectie) leiden bij mij de laatste tijd tot ergernis...

Take care!

I’m gone with the wind…
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Jammer man. :(

Ja, als ik eerlijk ben was het nog wel lastig die laatste meeting, al vond ik het ook wel gezellig. Maar ik heb ook nog niet goed genoeg met iedereen kennis gemaakt naar mijn idee.
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
het lijkt er op dat mijn pb er niet helemaal uitgekomen is aan het andere eind van het touwtje maar ik vind de full moon journey nog steeds een mooi idee...
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Ik begrijp dat Redhawk er geen trek meer in heeft. (wat ik begrijpt)
Ik weet niet of ik er in mijn eentje wel mee door wil gaan.
Aangezien het ook een risicovolle onderneming is.

Ik voel de verbondenheid zeker wel en daarom lijkt het mij een leuk plan enkele leden van het Forum uit te nodigen om een journey bij mij thuis te houden.

Alleen heb ik niet zo veel plek bij mij thuis. Met 5 personen is mijn huisje
Misschien dat ik in de toekomst alsnog een fullmoon journey komt. Maar dan wel met een kleine groep.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Lijkt me wel wat, aan wat voor data zat je te denken? :)
 

Ed

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2008
Messages
148
daar heb ik zeker wel zin in, lijkt me leuk elkaar weer te zien !
 
Haut