Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Iemand tips

Canis_Lupus

Neurotransmetteur
Inscrit
1 Nov 2005
Messages
30
Gegroet,
Ik heb vandaag mijn pakketje (60 gr. Psilocybe cubensis & 10 gr. Philosopher's Stones) van ******* aangekregen. Ik heb enkel ervaring met wiet, xtc en één keer Brugmansia (6 of 7 bloemen:
2 gerookt, 2 gekauwd en 2of3 in de vorm van thee gedronken; maar werd er eerder gek van, geen Brugmansia meer voor mij hehe), dus nu vraag ik me af hoeveel gr. ik best van elk zou nemen.
Ik ben van plan om morgen 10 gr. Philosopher's stones te proberen en enkele dagen erna 10 gr. Cubensis (ik weeg ongeveer 63 kilogram). Is dit een goed idee of zou ik beter meer/minder eten de eerste keer?

Mijn vriendin zal aan mijn zijde waken gedurende de trip.
Zijn er nog dingen waarmee ik speciaal rekening moet houden ofzo?

Alvast bedankt,
M.
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Tussen 2 trips moet je zoiezo een week of 2 laten... Dus een aantal dagen erna is te snel...

Ik zou beginnen met een halve portie P. Stones... Begin dus met een gram of 5 tot 7 a 8... De rest kan je altijd nog in combo met je cubes nemen...

Cubes zou ik 20 gram van nemen...


Veel Plezier ;)
 

MuschBusch

Glandeuse pinéale
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
138
Zorg voor goede muziek. Vind ik in ieder geval erg belangrijk. Daarnaast gewoon een relaxte sfeer en zit/lig-plek creeren.
Oh, het is trouwens erg mooi om herfstbladeren te bekijken in een trip! Wees creatief :)
 

Canis_Lupus

Neurotransmetteur
Inscrit
1 Nov 2005
Messages
30
Bedankt voor de tips! :D

Tussen 2 trips moet je zoiezo een week of 2 laten... Dus een aantal dagen erna is te snel...

Hoe bedoel je? Hebben de paddestoelen dan geen effect meer of is het gewoon slecht voor je gezondheid?

Ik denk dat ik dan maar een portie ga drogen (met de haardroger, kan dit?) om voor andere tijden te bewaren.

Mvg,
M.
 

MuschBusch

Glandeuse pinéale
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
138
Ik denk dat drogen in de oven het beste is. Vers kan je ze iets van 2 weekjes bewaren dacht ik, maar dan gaan ze in sterkte achteruit.
Je kan ook gewoon samen met iemand de paddo's eten, heb ik iig als erg aangenaam ervaren de eerste keer. Nuchtere mensen zijn een soort vijand, je medetripper snapt je en kan je nog mooie gesprekken mee voeren.
 

Canis_Lupus

Neurotransmetteur
Inscrit
1 Nov 2005
Messages
30
Ik denk dat drogen in de oven het beste is. Vers kan je ze iets van 2 weekjes bewaren dacht ik, maar dan gaan ze in sterkte achteruit.

Microwave of hete lucht that is? :confused:
Kwestie van ze niet te verneuken. :happy3:

MvG,
M.
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
GEwoon 2 dagen op keukenpapier leggen en ze zijn wel droog... ;)


Je hebt dan te maken met tolerantie... ;) en STEL dat je al begint met trippen (door een verhoogde dosis) zal je na je trip nog verneukter zijn omdat je tijd nodig hebt om alles wat je hebt meegemaakt te verwerken ;)
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
als je je paddo's droog kun je ze het beste op keuken papier leggen en in de vensterbank neer leggen, zo drogen ze het beste vind ik. ik heb al eens gehad dat ik ze in de schaduw had neer gelegd en dat de paddo's na een dag begonnen te scimmelen
 
G

Guest

Invité
Drogen is uiteraard niet legaal (haha) maar ik kan je drogen in een over niet aanraden. Psilocybine heeft een kookpunt van ongeveer 40 C , vooral als je een goedgeventileerde oven gebruikt (zoals hetelucht) dan verlies je nogal veel , zonde en niet nodig. De ouderwetse keukenpapier methode werkt altijd goed en als je haast heb denk eens aan de warme plekjes in huis zoals bijvoorbeeld boven op de CV ketel (kijk uit dat het niet te warm is)
De magnetron lijkt me helemaal al niet zo heel goed idee, denk eerder dat je ze door het vocht er in gaat koken ipv drogen , maar zou wel eens leuk zijn natuurlijk om eens te proberen !
 

Silence_Inc

Glandeuse pinéale
Inscrit
26 Août 2005
Messages
136
Hoe bedoel je? Hebben de paddestoelen dan geen effect meer of is het gewoon slecht voor je gezondheid?

Ik denk dat ik dan maar een portie ga drogen (met de haardroger, kan dit?) om voor andere tijden te bewaren.

je neemt dat niet direct 2 maal achter elkaar omdat je jezelf en het middel een beetje dierbaar moet behandelen. 1 ervaring kan al geneog zijn om maanden op verder te dromen. dat process moet je doormaken best - zeker in t begin als je ermee begint te experimenteren.

en drogen - leg ze op een houten plan - open in de lucht - en draai ze per dag 1 keer om gedrurende 3 dagen ... dan zijn ze droog ... goeie reis en maak t rustig en fijn.
 
L

Large

Invité
Ik heb pas een test ontwikkeld met een zestigtal vragen waarmee je voor jezelf je gevoeligheid voor entheogene middelen kunt bepalen. De uitkomst vertelt je uiteraard niet hoeveel je ergens van kunt nemen, maar geeft wel een aardige indicatie hoe gevoelig je bent voor de werking van entheogene middelen zoals paddo's. Je vind de test op www.degewijdereis.nl (na inlog, bij download). Ik hoop dat je er wat aan hebt!
 

irezumi

Neurotransmetteur
Inscrit
14 Nov 2005
Messages
44
Neej niet in oven of magnetron...
Ik gebruik een vochtvreter,plaats die in een bak met deksel paddobabies er bij! 3dagen later keiharde paddo's gegarandeerd!! dan kan je ze heeeeel lang bewaren een jaartje ofzo.... owja vermijd direct contact met paddo's en vochtvreter dat vochtvreet spul is niet goed voor je!! :jump: :jump:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
jaaaahhhhhhh IreZumI ik snap helemaal waar je het over hebt! :confused:
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Je moet ze in een gesloten bak doen met een vochtvreter erbij. Zorgen dat de vochtvreter geen contact maakt met je paddos omdat dit giftig is. Na 3 dagen heb je gedroogde paddos.

Zoiets toch ? :lesson:
 

irezumi

Neurotransmetteur
Inscrit
14 Nov 2005
Messages
44
Ja, Mark dat is precies wat ik bedoel.
Ik vindt dit veeeel beter drogen dan op keukenrolpapier. :blobber:
 
Haut