Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Hoelang wachten voor je terug LSD kan nemen?

Frostie

Glandeuse pinéale
Inscrit
6 Avr 2007
Messages
164
Hoeveel tijd moet je tussen je LSD trips laten??
Heb gehoord een week of 2.
Vorige week vrijdag heb ik getript, en ik zou het morgen nog eens willen doen (aangezien dit men laatste kans is voor een lange tijd met de examen enzo die eraan komen..)
Ook heb ik gehoord dat je gwn moet wachten tot je vorige trip niet meer in je gedachten ronddwaald. hier heb ik nu nooit last van. het duurt maar een dag of 2 bij me..
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
nou er zijn genoeg mensen die dagenlang trippen van de LSD
die niet eens tijd ertussen houden .. maar gewoon nog meer pakken zodra het minder word.

kweet niet of dit erg slim is enzo :p zijn meestal de mensen die al paar 100 keer LSD hebben gedaan..

ligt er een beetje aan hoe zwaar de trip je gevallen is .. als het je echt goed bevallen is en je voelt je goed erbij
dan lijkt mij dat je het gewoon nog een keer kan doen

kheb een keer een weekend lang paddo's gedaan.. en dat ging ook best goed :) .. alleen heb je daarbij meer dat tolerantie probleem
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Frostie a dit:
Hoeveel tijd moet je tussen je LSD trips laten??
Heb gehoord een week of 2.
Vorige week vrijdag heb ik getript, en ik zou het morgen nog eens willen doen (aangezien dit men laatste kans is voor een lange tijd met de examen enzo die eraan komen..)
Ook heb ik gehoord dat je gwn moet wachten tot je vorige trip niet meer in je gedachten ronddwaald. hier heb ik nu nooit last van. het duurt maar een dag of 2 bij me..

De reden die je opgeeft is in ieder geval een "fatsoenlijke" reden.
Het is wat anders dat je het vaak gaat doen omdat je gewoon vaak onder invloed van LSD wilt zijn.
 

Frostie

Glandeuse pinéale
Inscrit
6 Avr 2007
Messages
164
maar ga ik er zo ongeveer evenveel van voelen als vorige week??
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Je lichaam bouwt wel een tolerantie op, lijkt me sterk dat je er niks van voelt, maar het zou goed kunnen dat de trip een stuk minder is, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Ik heb hier niet echt ervaring mee. Ik heb niet de behoefte om meerdere malen in een korte tijd een trip te nemen. :wink:
Maar dat je lichaam tolerantie opbouwt, dat is een feit.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik dacht dat de tolerantie voor LSD wel erg laag is ..
maar misschien weet iemand anders er meer van :p
 

mullis

Neurotransmetteur
Inscrit
10 Nov 2007
Messages
92
Na 14 dagen kan je toch wel weer goed trippen, wil je echt weer het stevigste effect bij een lage dosis dan moet je toch wel 2/3 maanden er tussen laten.
 
Haut