Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Hoe typisch

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
 
G

Guest

Invité
Ja I know, had em al gezien.
Freek is een held!
Ik heb em nog even mogen spreken op de anti-paddoverbod demo,
wat een fijne man, ben blij dat er nog mensen zijn die zich inzetten voor dit soort dingen!
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Zoals de meeste mensen in de Verenigde Nazi's

Come on.

Ken je een paar mensen uit de VS, en zijn ze eikels ?
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Ik pik de cokesnuivers en tranquilize hypocrieten er daar zonder moeite tussen uit. De ogen van sommige stralen tweevoud uit.

Verder vind ik dat gepik op elke gevestigde orde met een hippie benadering geen goede voetnoten vormen om voldoende draagvlak te creeeren. Op het moment dat je dat doet geef je spindoctors de kans om te refereren naar de 60's en dan wordt je binnen een debat in een trechter gegooid en geisoleerd.

De grond van wetenschap, cijfers in de samenleving gepresenteerd in een modern jasje zal diplomatiek een sterker offensief vormen. Door je tegenstander eveneens een sticker op te plakken van wat je van iemand vind opend dat de deuren naar discussie zijpaden om het centrale punt te versluieren en tijd te kopen. Een debat moet simpel evenals doeltreffend zijn met een degelijk zuiggehalte.

Overigens zou ik zonder moeite de afsluiten met. Based on the statistics I have just provided you, Europe should considering adopting the Dutch approach to cannabis.

Overigens prijs ik deze man! Balkenende en consorten zouden hier als lammetjes voor weg duiken.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
phalaris a dit:
Ken je een paar mensen uit de VS, en zijn ze eikels ?
Die opmerking ging toch niet over de Verenigde Staten, maar over de United Nations, specifiek de bestuursleden van de United Nations?
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
tot zodra ze er geld aan kunnen verdienen..
 
G

Guest

Invité
CaduceusMercurius a dit:
phalaris a dit:
Ken je een paar mensen uit de VS, en zijn ze eikels ?
Die opmerking ging toch niet over de Verenigde Staten, maar over de United Nations, specifiek de bestuursleden van de United Nations?

Juist dat dus
Ik had het niet over de VS, maar over het bestuur van de VN
Heb je de bijbehorende video gezien?

Dus ik denk dat we eigenlijk wel net zo hard genaaid zijn als de States
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Lion a dit:
tot zodra ze er geld aan kunnen verdienen..

De maffia die een enveloppe met geld aan een UN lid geeft met een klop op de schouder. Kun jij het je voorstellen? Ik namelijk wel. :)

Werkgelegenheid mag niet verdwijnen
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
Brugmansia a dit:
Lion a dit:
tot zodra ze er geld aan kunnen verdienen..

De maffia die een enveloppe met geld aan een UN lid geeft met een klop op de schouder. Kun jij het je voorstellen? Ik namelijk wel. :)

Werkgelegenheid mag niet verdwijnen

Wie zegt dat dit al niet gebeurt?
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
:lol:

Gaat al 100 jaar zo. De bovenwereld en onderwereld is nagenoeg 1 laag in dat opzicht. Ons land en vele andere wereld regeringen worden op cocaine bestuurd.

Eigenlijk is het net zo gewoon als champagne, belasting ontduiking met vastgoed, ontlopen anti-trustwet, kartelvorming, recepties, garnalen, dure hotels, luxe hoeren/bordeel bezoeken en priviledges. Ik durf te stellen dat zeker 50% van de mannelijke Elite betaalde seks heeft gehad en vaak in een privesfeer zit waar gesnoven wordt. ;)

In Brussels in het UN gebouw zijn jaren terug eens 750 sporen van cocaine gevonden in de toiletten. Dat onderzoek is eigenlijk in de doofpot gestopt en nooit groot in het nieuws geweest. Dergelijke onderzoeken hadden volgens een woordvoerder nooit uitgevoerd mogen worden.

Als je zelf af en toe eens coke gebruikt herken je de blik en stand van de ogen en kleine details die een gebruiker verraden. De spreekwijze en micro expressies.

Coke is het middel voor advocaten, bestuurders en gezagsdragers. Diezelfgde mensen praten èn beslissen over hun eigen weelde.

Cannabis is voor hun in dat opzicht een bedreiging omdat een pure wiet blower zaken doorziet dat de wereld grotendeels krom is aan de top. En zelf hebben deze mensen enkel wat met ego versterkende middelen.
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
waarschijnlijk wist je het al.
zo niet duid ik je er even op: priviledges is engels, privileges is nederlands
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
CaduceusMercurius wrote:
phalaris wrote:
Ken je een paar mensen uit de VS, en zijn ze eikels ?

Die opmerking ging toch niet over de Verenigde Staten, maar over de United Nations, specifiek de bestuursleden van de United Nations?


Juist dat dus
Ik had het niet over de VS, maar over het bestuur van de VN
Heb je de bijbehorende video gezien?

Dus ik denk dat we eigenlijk wel net zo hard genaaid zijn als de States

Sorry, mijn fout. Niet goed gelezen, maar ik merkt ook dat ik de laatste tijd nogal cynisch aan het worden.
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
P: Sir how can you explain all this..

C: Bla bla bla bla blaaah.... applaus.. :shock:

P: Do you think this is an anwser to my question

C: Well its not, Forget it!

Dit is wel erg, hij weigerd gewoon een normale vraag te beantwoorden.
There´s something seriously wrong with the UN...

Corrupted MoFo.

Als ik ergens een hekel aan heb is het aan Politici die niet een vraag met ja of nee kunnen beantwoorden.

Ik ben trouwens wel heel blij met die Polak, hij bied teminsten nog enige tegenwoord in het regime. :thumbsup:
 
Haut