Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Hoe lang naar je eerste inname acid...

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
...kun je de high niet meer boosten? Weet iemand dat? Als je begint met trippen en 4 uur later nog wat neemt, wordt dan de intensiteit nog wel opgeschroefd? Wat is zo'n beetje de grens waarin je nogmaals kunt nemen wil je de trip nog sterker krijgen?

Zelf neem ik altijd gelijk in 1 keer m'n dosering, maar veel anderen die ik spreek bouwen het op.
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Bij mij voel ik het nog steeds na een uurtje of 3, mits het in verhouding tot de eerste dosering genoeg is. Voor zover ik me kan herrineren heb ik het nooit na een uur of 3 gedaan.
Natuurlijk is de overgang van nuchter naar gespaced meestal de hardste klapper, dus hoe minder tijd tussen de doseringen in, des te intenser het valt, althans dat is mijn ervaring. Maar waarschijnlijk vertel ik je nu geen nieuwe dingen... :roll: :mrgreen:
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
1) Hoe minder je neemt, hoe minder intens je trip.
Een blotter van 125 µg tegenover eentje van 725 geeft je een heel ander trip.

2) Als je een blotter neemt, en na 4 uur ga je een blotter bijnemen geeft dit je geen extra effect. Dit geeft je gewoon een nieuwe trip.

3) Neem eens een tripje als je een dag of 2 niet geslapen hebt. Gewoon eentje van 125 of 250 ofzo, dan heb je meer visuele fun...

Persoonlijke ervaring toch.. :/
 
G

Guest

Invité
Als je na 2 dagen slapen nog gaat trippen ben je echt gestoord in je hoofd...

Dan ga je jezelf voor een mentale uitdaging zetten terwijl je hersennen zoiets hebben van: Gast krijg de tyfus, wij hebben slaap nodig!
Weetjewel dat ding wat je doet als je onderbewust met je ogen dicht ligt te zijn!!

Slapen is gezond! Je moet het niet voor niets eigenlijk elke dag doen.

Maargoed, sorry, mijn persoonlijke visie.


Ik zou niet langer dan 2 misschien 2,5 uur na inname bijnemen, daarna ben je volgens mij al te ver int proces om er imuun voor te worden. Et zal nog wel wat versterken en langer maken, maar dan kan je beter zorgen dat je gelijk genoeg neemd, want tis eigenlijk wel een btje zonde van de lsd anders.

En heb nog nooit gehoord van weer een nieuwe trip krijgen na 4 uur, maargoed dit is ook weer m'n eigen ervaring (en die van om mij heen) misschien dat het voor anderen ook weer anders werkt.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
De meeste blotters bevatten tussen de 50 en 100 mcg per zegeltje. 250 is heel zeldzaam, en 725 mcg lijkt me zéér onwaarschijnlijk.

Neem eens een tripje als je een dag of 2 niet geslapen hebt.
HO! Dit is zéér gevaarlijk! Gebrek aan slaap vormt een groter riscico om in een psychose te belanden dan het nemen van een trip, en als je die twee dan ook nog eens gaat combineren... Slaap is té belangrijk, de risico's van slaapgebrek té groot. Ook al is het nog zo 'trippy', doe het niet, en raadt het niemand aan, please!
 
G

Guest

Invité
CaduceusMercurius a dit:
Neem eens een tripje als je een dag of 2 niet geslapen hebt.
HO! Dit is zéér gevaarlijk! Gebrek aan slaap vormt een groter riscico om in een psychose te belanden dan het nemen van een trip, en als je die twee dan ook nog eens gaat combineren... Slaap is té belangrijk, de risico's van slaapgebrek té groot. Ook al is het nog zo 'trippy', doe het niet, en raadt het niemand aan, please!

As I was saying.... Danku heer Caduceus


Een vriend van mij heeft een psychose, omdat hij een hele lange tijd niet geslapen heeft, geloof me, dat wil je niet meemaken.
Je krijgt medicijnen die je uit de vaagheid helpen, maar ze weten nog niet eens wat het mechanisme is waardoor het werkt en eigenlijk was het uitgevonden om mensen te verdoven voor operaties, dus hele zware shit...

Dus... ja het verhaal lijkt me vrij duidelijk
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Twee personen die ik gekend heb raakten door slaapgebrek in een psychose. Een ervan nam nadat hij al twee nachten gefeest had een portie paddo's, en toen draaide hij door. Hij is daar nooit helemaal van hersteld, en enkele jaren geleden toen hij zichzelf per ongeluk buiten had gesloten, probeerde hij via het balkon naar binnen te klimmen (3e verdieping), viel, en is nu niet meer.
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
Ow sorry.
Heb het zelf maar 1 x gedaan met weinig slaap en had toen enorme visualisaties.

Wat die blotters en hun sterkte betreft ben ik heel zeker van.
Het minste dat je hier tegenwoordig tegenkomt is 150, dan 250 is "more common" en de laatste tijd ook blotters van 350, en nu ok een beperkte uitgave van de nieuwe Hofmanns met 725.
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Dude, 725ug, no simple fucking way, haha.

Je moet niet alles geloven wat je verteld wordt door je suppliers of door wie dan ook. Maximale stertke van blotters zijn in principe 300ug.

Laat ze testen in NL anders. :)
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
ik denk na het lezen van lsd - my problem child dat 300µg voor een blotter ook wel overdreven is.

voor hoffman zelf was 100µg al te veel om aan te kunnen.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Hofmann nam met Huxley 500 mcg met Mozart muziek en z'n kamer gedecoreerd met rozen als eerste buiten het lab om. Wat hij een kille plaats vond om zo'n experiment uit te voeren.
 
Haut