Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Hoe lang kun je LSD bewaren?

ovide

Matrice périnatale
Inscrit
29 Déc 2008
Messages
14
Ik heb een flinke zak zegels gekregen moet ik dat in de koelkast bewaren zoals dat house liedje zegt: acid in my fridge! (Dinky) Mijn maatje zei dat je het droog en donker moet bewaren en dat het ongeveer een jaar te bewaren valt. Is dit waar?
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
koel droog donker.

wikkel het in plastic, aluminium folie en stop het in een waterdichte doos in de koelkast voor de optimale condities. 1 jaar zou dan makkelijk moeten lukken.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Wat Fork zegt.

Zelf heb ik eens zegels donker bewaard gewoon in een wietzakje. Na 3 jaar en met 2 warme zomers hadden ze gewoon hun potentie nog. Zonder folie of koeltebron.

LSD is gevoelig voor tempratuur schommelingen, vocht, warmte, licht en zuurstof. Microdots lijken zelfs nog een tikkeltje stabieler.
 

ovide

Matrice périnatale
Inscrit
29 Déc 2008
Messages
14
Brugmansia a dit:
Wat Fork zegt.

Zelf heb ik eens zegels donker bewaard gewoon in een wietzakje. Na 3 jaar en met 2 warme zomers hadden ze gewoon hun potentie nog. Zonder folie of koeltebron.

LSD is gevoelig voor tempratuur schommelingen, vocht, warmte, licht en zuurstof. Microdots lijken zelfs nog een tikkeltje stabieler.
tja ik krijg nog wel eens hongerige visite dus koelkast word een beetje tricky!!!
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Doe het dan in een kast ofzo die ver van een verwarmingsbron afstaat. Leg het in de onderste la. (warme lucht stijgt!)
 
Haut